Hakutulokset

  1. 1609

    Kysely nuoret mammat! :-)

    1. Minkä ikäinen olet? -21 2. Onko ikääsi kommentoitu ikävästi neuvolassa? - ei ollenkaan 3. Miten kerroit vanhemmille raskaudestasi ja mikä oli reaktio? - laitoin äitille viestin et 'ootko illal kotona ois asiaa' se soittikin heti takas ja sanoi että 'ootko raskaana' ja totes että 'no voi...
  2. 1609

    Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

    Lähtöpaino oli 59kg ja 77 se nousi, eli 18kg tuli raskauden aikana. Nyt vajaa 2kk synnytyksestä ja 67kg eli viel on se 8kg ylimäärästä :/ On kyllä itseaiheutettua moni kilo kun söin mitä sattu raskauden aikana... Ja joku kyseli miten lantiolle kävi niin ei mullekkaan mee yhetkää...
  3. 1609

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    1609 / 17.9. / 40+1 / poika / 51cm ja 4220g
  4. 1609

    PANETTAA!!!!

    Yleensä tuntuu että naiset on niitä ketkä pihtaa mutta meillä se on kyllä aina ollu toisinpäin... Nyt raskaana en itekkään niin kauheesti jaksa mutta nyt on kyllä jo kaks päivää ollu ihan hirvee puute ja mies ei millään innostu vaikka kuinka vonkaan, ei oo kyllä kivaa näinkään /:
  5. 1609

    Naiset suuseksin saavana osapuolena

    Ei anna ku ei tykkää, kyllä mulle kelpais. Ite se kyllä tykkäis että minä ottasin mutten ota vaikka välillä tekis mielenikin...toistaseks ei oo siltä herunu tällä taktiikalla mut ehkä joskus...
  6. 1609

    Kuka vietti miehensä kanssa juhannuksen eri paikoissa ja miksi?

    Mökillä olin sukuni kanssa, mies oli siellä pari tuntia ja ite ku menin puolen yön aikaan kotiin niin mies lähti ryyppään ja tuli aamu kuudelta kotiin... No menkööt nyt vielä kun pystyy :D
  7. 1609

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Juup, mulle vois kans lisätä että poikalupaus niinkun vähän veikkasinkin. Sillon 13 viikoilla kun käytiin ultraamassa niin se naikkonen möläytti ajattelemattomana että kyllä se poika taitaa olla, niin senkin takia ollut varmaan entistä enemmän poikaolo koko ajan. Hyvä niin sillä salaisesti...
  8. 1609

    Haluatko kysyä jotain 46-vuotiaalta äidiltä jolla on 3kk ja 3pvä ikäinen vauva?

    Todella hienosti sanottu! Tsemppiä sinne ja kaikkea hyvää muutenkin (:
  9. 1609

    En tiedä mieheni palkkaa, enkä tiedä hänen varallisuuttaa. Miksi pitäisi?

    Tottakai tiedän. Sen verran heikko tilanne on että pakko koko ajan tarkkailla mitä pystyy ostamaan ennenku seuraavaa tili tulee...
  10. 1609

    Sisko jätti 3,5v ja 6,5v kahdestaan kotiin!

    Onhan se vähän vastuutonta kun miettii että mitä 6 vuotias osaa tehdä hädän tullessa.. /:
  11. 1609

    Olen niin onnellinen! Vauva keväälle 2014!

    Tais mennä 1-3 viikkoa pillereittein lopettamisen jälkeen kun olin jo raskaana (: Onnea yritykseen!
  12. 1609

    Raskauskysely :) Okei, oli tylsää niin tein moisen.

    1. Missä kuussa on laskettu aikasi? - syyskuun puolessa välissä 2. Pelottaako synnytys miten kovin asteikolla 1-10 ? - ei vielä kun en ajattele sitä mutta kyllä varmaan sit lähempänä 3. Oletko voinut pahoin? - tammi-helmikuun ajan oksentelin aika paljon aamusin mutta pitkään aikaan ei oo...
  13. 1609

    Milloin tunsit vauvan ensiliikkeet?

    Eilen eli vk 20+4 alko tuntumaan selkeesti (: Aikasemminkin varmaan tuntunu mutta on ollu niin epämääräsiä etten oo uskaltanu aatella että kyllä ne niitä liikkeitä on...
  14. 1609

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä oon 20v ja mies on 19v ja joulukuussa tulee 3v yhdessä ja ensimmäinen lapsi tulossa syksyllä (:
  15. 1609

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Pitäsköhän munkin nyt lisäyttää itteni tuohon listaan kun täällä kuitenkin usein käyn :D Elikkäs tietoni olis LA 16.9, 1609 / 20v / 1. lapsi / K-HKS
  16. 1609

    Kysely nuoret mammat! :-)

    1. Minkä ikäinen olet? -20 2. Onko ikääsi kommentoitu ikävästi neuvolassa yms? - ei ollenkaan 3. Miten kerroit vanhemmille raskaudestasi ja mikä oli reaktio? - äitille laitoin viestin että ois tärkeetä asiaa, se sitten soitti heti takas ja arvas mikä asia oli kyseessä, hieman vaikeaa on...

Yhteistyössä