Hakutulokset

  1. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    tosi paljon onnea viltsu92 :hug: huom! aloitin ehkäisypillerit tänään ja tulen syömään niitä seuraavat 2kk.. sen jälkeen uusi yritys ellen hae jatkoa noille zoely-merkkisille pillereille :rolleyes: minut voi siis laittaa taustalle tai menossa mukana osioon sillä tulen tänne välillä...
  2. N

    onko nämä raskausoireita?

    Mikäli olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä tai edes jotain sinne päin, hyvinkin voi olla raskausoireita. Tarkkaile menkkojasi, testi kannattaa tehdä jos epäilee eikä saa mielenrauhaa. Suosittelen herkkää raskaustestiä kuten pregcheck tai sofi one step tai clearbluen normi.
  3. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Surullista, peikkotytsy. PALJON jaksamista sulle ja teille.:hug: Jotenkin aivan ihanaa että saa aloittaa puhtaalta ketjulta 2014 niinsanotusti. Ikävät uutset on, että Mulle voi murheen murtamana päivittää KP 3.. menkat siis tulivat n. viikon myöhässä "kiertopäivänä" huikea 40 ja harmittaa...
  4. N

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Mulle voi murheen murtamana päivittää KP 3.. menkat siis tulivat n. viikon myöhässä "kiertopäivänä" huikeat 40 ja harmittaa ihan pirusti. Onnea kuitenkin kaikille plussanneille ja uusia plussia kehiin vuonna 2014 vaan kaikki! Harkitsin jo ehkäisylaastarin aloittamista sillä tuntuu että joko on...
  5. N

    Vihaan äitejä ketkä tuovat 1-2v. lapsiaan päivähoitoon.

    JA MINKÄ HELVETIN VUOKSI NÄEN TÄSSÄKIN KETJUSSA SANAT VERO JA RAHA SEKÄ SOSSU JA PUMMI! Nyt loppu :(
  6. N

    Vihaan äitejä ketkä tuovat 1-2v. lapsiaan päivähoitoon.

    Mitäs helvettiä jotkut ihmiset täällä riehuen tosissaan sanoo että on ihan ok viedä melkeimpä yhä vauvaa päivähoitoon 1-2v.. mun mielestä ei ole hyväksyttävää käytöstä, en ymmärrä. Mä ymmärrän sua aloittaja, en tajua mikä näitä ihmisiä täällä vaivaa.. jotkut ne saa lapsia kun sieniä sateella ja...
  7. N

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Ihanaa että täällä on plussanneita :) onnea! :flower: ihanaa myöskin että täällä on kohtalontovereita muutenkin. Täälläpäin on menossa kp38 tosiaan.. :xmas: en ole uskaltanut testata, mutta kunhan yövuorosta pääsen niin kotona on ovistestejä niin jos sellaisen tekis ja kattois jos vahvaa näyttää...
  8. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Onnea Pauliinali :flower: iloinen uutinen on aina ihana juttu! Ja samalla sä tsemppaat meitä muita kun nähdään että onnistuminen on mahdollista ;) Ja sitten omaanapaa: mulla on tänään kp38 eikä menkkoja.. en ole uskaltanut testata vielä :( en edes enää pelkää menkkoja, enkä pety niin kovasti...
  9. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Voi itku Sahrai, toivotan jaksamista ja onnea uuteen yritykseen. Sullakin on aika heittelevä kierto, ei oo helppoa hahmottaa ovista? Mä en ainakaan enää ota yhtään selvää itestäni, vaikka jomottais ja särkis ja tulis sopivaa limaakin niin testi sanoo EI.. vaan kun oireita oviksesta ei ole niin...
  10. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Haluan mukaan listalle! Tottakai :) tuntuu jotenki omalle tää ketju. Mulla on tänään kp 34/29-37 eli jos menkat on tullakseen ne alkaa 3 päivän sisään. Toki haluaisin ylitse kaiken etteivät ne alkais :) tänään kun täälläpäin vaan R-kioski on auki niin mies kävi hakemassa RSFU:n testipaketin ja...
  11. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Moi kaikille! Olen uusi ja löysi vasta äsken tän ketjun, ihanaa että tällainen on olemassa :) JEE! Olen 20v ja mies vielä jonnin 21v, olemme serustelleet kohta 1 ja ½vuotta. Syksyllä 2012 sain keskenmenon ja sen jälkeen jäi vaivamaan asia, siitä se ajatus sitte lähti. Takana myös kemiallinen...
  12. N

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Luin läpi viime kuulumiset teiltä, ompa kiva että on muutama plussannut, parempi kuin 0! Toivon kaikille plussaa ja pikkusia vauvoja syleihin vuodelle 2014 tai miten vaan :) olen ylpeä meistä kaikista, hienosti pärjätään vaikka elämä potkii päähän. Sain myös kuulla että entinen koulukaveri on...
  13. N

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Noniin, eli raskaustesti näytti mulle 15.11 jolloin mahdolliset 29 kierron menkat olisivat olleet päivän myöhässä: Ei raskaana Inte Gravid. Noh eipä näkyny menkkoja joten tein samanlaisen testin uudestaan 19.11 jolloin tulokseksi paukahti Raskaana 1-2 maaginen onnen shokki kohautti ja meinasin...
  14. N

    Vauvakuume palstalla on hiljaista..

    Niin, totta tuokin.. hehe, voi vitsi toi täti juttu, mä en tienny kans mitä hemmettiä ne tolla meinas... mutta mä en juokse karkuun :( vaikka onhan nuo välillä aika ällöjä vaikka niiden lukemiseen jo olis tottunukki.. harmittaa kun siellä on niin kuoleman hiljaista ja samalla kuitenkin tuntuu...
  15. N

    Vauvakuume palstalla on hiljaista..

    Eikö kukaan enään kuumeile!? Etsin vertaistukea ja aktiivista keskustelua, ja pyh siellä ketään ole, ainakaan niissä joissa vauvaa toivotaan 2014 ja tai 2015 :(
  16. N

    Minun tarinani toistuvista keskenmenoista, ei jaksa enää

    Pääsi itku.. :'( tuo on niin väärin ettei sanotuksi saa. Moni on varmasti lukenut tämän viestin muttei ole kyennyt vastaamaan koska eivät tiedä mitä vastaisi.. niin hirveitä olet kokenut. Tahdon sanoa että olet vahva, en tiedä sinusta tarkemmin mutta uskon että voit vielä saada vauvan syliisi...
  17. N

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    KP 30/29-37 eli vikat menkat 18.10.. nyt jos mentäis 29 kiertopäivän mukaan mun menkat olis myöhässä 1 päivän! Tein testin digi clear blue mutta not pregnant, tuleeko teille välillä semmoinen v*tun masis että inte gravid, not pregnant, negatiivinen, haamujen haamu, turha lupaus, ei raskaana! :(...
  18. N

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Heips! Olen tuo: neitiina19____20v_____KM 10/12_______________________KP ?/? Mun KP on huomenna maanantaina 11.11.2013 25/29. 29 on normi, kerran kaksi ollut 37 mutta mennään ton normin mukaan! neitiina19____20v_____KM 10/12_______________________KP 25/29 Ovis oli tän viiko alussa...
  19. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014

    Juu noille palstoille kirjoittelinkin samaan tapaan kuten tänne ja muutamalle muullekkin. Yhdessä vaan todettiin että ompa ikävää ja lopuissa mua ei noteerattu mitenkään. Täällä on aika hiljaista.. viimeinen viesti 11 päivää sitten :whistle: miten voitte? Mulla 5 päivää menkkojen alkuun eli...
  20. N

    Esikoista kuumeilevien :))

    Moi! Katsoin että oot samanikäinen / samana vuonna syntynyt kuin mä ihanaa nähdä että täällä on joku toinen samanikäinen. Onko kuumeilu vielä ajankohtaista? P.S Miten pääsen tänne mukaan??

Yhteistyössä