Hakutulokset

  1. M

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Shuri, lanka-asiaa... niin siis langalla sitaistaan kohdun kaula suppuun, niin eipä aukea ennenaikaisesti (ellei siitä tai silti tule tulehdusta, silloin se kuulemma voinee revetä sieltä issekseen anyway). Kovasti toivon, että tällä kertaa sellaista kokeiltaisiin. Mä jo ekassa raskaudessa...
  2. M

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Heipä hei pitkästä aikaa! Täällä on nyt menossa 8+3, jee. Mulla oli siis 8.1. ultra, jossa vihdoin saatiin mitta meidän pikkuisesta. Siellä se killuskeli ja pieni sydän löi. LA. 22.8.. Tuntuu hiukan hassulta, että 2 kuukautta on takana, ja se meni ihan huomaamattani, kun ei ollut mitään tietoa...
  3. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heipä hei vaan kaikki uudet! Jospa minäkin kaivaudun esiin sohvan pohjalta... en ole ollut oikein aktiivinen missään... Pahaolo on alati läsnä, yökkäilen ja nieleskelen. Syödä pitää säännöllisesti, vaan kun mikään ei oikeen maistuisi. Kaikki hajut tekee pahaa.. mulla on normistikin tosi tarkka...
  4. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heipä hei! Josko minäkin uskaltautuisin mukaan tähän kasvavaan joukkoon. Maanantaina haalea plussa... ja vahvempi viiva tänään. Yhtään en tiedä millä viikoilla mennään, koska tää kierto on ollut kummallinen. Hoidoissa olemme ja clomeja olen syönyt. 1.11. ultralla todettiin ettei johtofollia...
  5. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Hei Ambro ja muut! Pappi soitti tänään, vielä ei tiedä miten sen meidän pikkuisen kanssa kävi, mutta sovittiin keskusteluaika torstaille (meillä ei jostain syystä ole kummallakaan kerralla onnistunut sairaalapapin tapaaminen osastolla) ja siunaus loppukuusta (sikäli kun vauva ei jo mennyt...
  6. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Toivounelmia, sairaalasta saamani lapun mukaan ainakin Helsingissä 12-22 viikoilla.
  7. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Voi oikeesti! Sairaalapastori soitti äsken, vastasi soittopyyntööni. Kävi ilmi, että yhteissiunauksia ei enää järjestetä (patologinen on remontissa), yksittäinen tilaisuus onnistuisi... mutta koska osasto ei tiennyt muuttuneesta järjestelystä, neuvoivat allekirjoittamaan "sairaala hoitaa...
  8. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Kirjoitanpa minäkin oman tarinani tänne muiden surullisten tarinoiden jatkoksi. Olemme reilu 30-kymppinen pariskunta, lasta on toivottu ja yritetty useita vuosia. Lopulta pääsimme lapsettomuushoitoihin, joissa niissäkin vierähti hyvä tovi ennen tulosta. Ensimmäinen raskaus sujui hyvin...

Yhteistyössä