Hakutulokset

  1. R

    Tampereelta "aitoja" tuttavuuksia äidille/perheelle

    Hei! Hakusessani olisivat uudet tuttavuudet ja vaikka ihan kokonaiset perheetkin mieluiten Tampereelta. Muutimme tänne äskettäin takaisin, minä, mies ja kolme alle 6-v. lasta. Täytin hiljattain 30. Toistaiseksi olen vielä lasten kanssa kotona, mutta syksyllä työelämässä. Kaipailisin "aitoa"...
  2. R

    Joensuu, ohoi! Opiskelija/kotiäiti avoin uusille tuttavuuksille

    28-vuotias äiti, reilu 2-v taapero ja alle 1-v. vauva kaipailevat seuraa Joensuusta. Katsothan hetkisen, jos sinullakin tarvetta uusille tuttavuuksille! Muutan perheeni (lapset+mies) kanssa Joensuuhun kesällä, joten uudet tuttavuudet ovat hyvin tervetulleita. Olisi mukavaa, jos olisit...
  3. R

    Kolmikymppinen äiti ja vauva 4kk etsii kavereita Helsingistä

    Shalley, pitäisi syntyä tuossa syyskuun alkupuolella. :)
  4. R

    (Odottavien) äitien seuraa 27-v. äidille ja 1-v. pojalle Koillis-Hgistä

    Nostan. Ja selvennän vielä, että tosiaan en halua rajata ystäväehdokkaita vain Hgin alueelle tai pohjoisen Hgin alueelle, vaan eri puolilta pääkaupunkia ovat uudet tuttavuudet tervetulleita! :) Ja toki Vantaalta tai Espoostakin, julkisillahan pääsee, mutta silloin tietysti matkoihin menee...
  5. R

    Kolmikymppinen äiti ja vauva 4kk etsii kavereita Helsingistä

    Hei kaikki, minullekin saa laitella yksityisviestiä tai sähköpostia, aloitin myös oman keskustelun aiemmin tänään. Olen 27-v., vuoden ikäisen taaperon äiti ja toista lasta odottelemme syntyväksi syksyllä, jos kaikki menee hyvin. Asustelen miehen ja pojan kera Pohjois-/Koillis-Hgissä...
  6. R

    (Odottavien) äitien seuraa 27-v. äidille ja 1-v. pojalle Koillis-Hgistä

    Ja yksityisviestiäkin saa luonnollisesti laittaa!
  7. R

    (Odottavien) äitien seuraa 27-v. äidille ja 1-v. pojalle Koillis-Hgistä

    27-vuotias äiti ja vuoden ikäinen pojan vesseli kaipailevat seuraa Helsingistä, tsekkaathan hetkisen, jos sinullakin tarvetta uusille tuttavuuksille! =) Olen toistaiseksi opiskelija/kotiäiti. Olisi mukavaa, jos olisit suurinpiirtein samaa ikäluokkaa kanssani, niin yhteinen aaltopituus...

Yhteistyössä