Hakutulokset

  1. K

    Poikani on kova syömään

    Poikani on nyt 1v 3kk ja on alkanut syömään ruokaa aivan älyttömiä määriä. Sen takia haluaisinkin kysyä teiltä, että kuinka suuria määriä teidän lapset syövät? Hän syö normaalin annoksen puuroa aamuin ja illoin, lounaalla voi syödä 3*200g purkkiruokaa ja saman verran päivällisellä.( Ja...
  2. K

    Nan jauhe

    Miten se nyt on voiko nan jauheen lisätä kylmään keittämättömään veteen? Esim ulkomailla pulloveteen? Miten olette tehneet reissussa? Kiitos!
  3. K

    Apuja suonenvetoon!

    Mikä avuksi öisiin suonenvetoihin? Joskus jalasta ottaa niin, että meinaa huuto päästä \|O
  4. K

    Paljonko olette ottaneet rakennuslainaa?

    Meillä on 220 tuhatta euroa ja tiukkaa tekee riittääkö...
  5. K

    Mitä ajattelette kostoiloista??

    Mitä mieltä olet äideistä jotka käyttävät lapsellaan kestovaippoja??
  6. K

    Vauvan lomavaatteet

    Hei! Kertokaas kokeneemmat matkaajat mitä olette pitäneet vauvalla päällä etelän auringossa. Matka odottaa kesäkuussa ja nyt suunnittelen neitin (silloin 9kk) vaatevarastoa matkalle. Onko hellemekot aivan turhaa? pitkiäkö vaatteita? Entäs miten paljon olette ottaneet vaatteita mukaan? Mikä ollut...
  7. K

    Op:n pankkikortti ja plussakortti

    Jos nyt yhdistää nämä kaksi korttia (onnistuu netissä verkkotunnuksilla) niin loppu vuodesta plussat saat tuplana. =) Ja lisäksi saa kolme 10? lahjakorttia jotka voi käyttää käyttötavaroihin. Ajattelin vaan ilmottaa jos jolla kulla kiinnostais =)
  8. K

    Miten tehdä kanaa ja riisiä uunissa?

    Auttakaa tumpeloa. Mulla on kanan rintafileitä ja riisiä + jotain vihanneksia. Onko sellaista ohjetta, jossa kaiken saa heittää uunivuokaan ja paistaa uunissa kypsäksi?
  9. K

    imetys,joutuuko muut antaa korviketta

    oon nyt imettänyt vauvaani joka päivä,mutta iltaisin vauva on kituinen ja olen antanut korviketta juo sen oikein hyvin ja on sen jälkeen tyytyväinen. Onko mahdollista että illasta ei enää olekkaan maitoa tarpeeksi?vai mikä on? Päivisin imetä ihan normaalisti,vauva syö vaihtelevasti 5-15min...
  10. K

    Onko se HÄPEÄ hakea ruokakassi?

    Vissiin niitä taas nyt on jaossa. Niin onko se häpeällistä käydä hakeen se ruokakassi? Millä perusteella niitä annetaan? Jakaako ne jotenki perheen koon mukaan niitä?
  11. K

    Te, jotka rakastatte vanhempianne

    Miksi?? En tarkoita sitä syvällä olevaa rakkauttaa, vaan jos todella rakastatte, pidätte, tunnette pelkkää hyvää vanhempianne kohtaan, niin millaisia he ovat teille olleet lapsena tai nuorena? Minä inhoan isääni :/ Hän ei ole koskaan kehunut minua vaan aina on itse parempi jokaisessa asiassa...
  12. K

    Romanttinen ruokaravintola Helsingissä???

    Kaverit menivät kihloihin ja haluaisimme tarjota heille kahdenkeskisen illallisen romanttisessa paikassa. Miljöö saisi olla idyllinen. Itse en asu Helsingissä ja pelkkien nettisivujen perusteella valintaa on vaikea tehdä. Vinkeistä olisin kiitollinen!
  13. K

    Tatuoinneista tietävät AUTTAKAA!

    Eräs ystäväni tahtoo laitattaa tatskan itselleen. Asialla on kova kiire eli ystäväni on erittäin malttamaton. Hän kuitenkin on raskaana viimesillään. Raskausaikana ei tietenkään voi laittaa, mutta miten on imetysaika? Saako silloin laittaa? Jos ei voisiko joku kertoa syyn miksi ei? Olisin...
  14. K

    Mikä kilohinta pyykinpesuaineella?

    Esim. Ariel? Muistaako kukaan... =) Lidlissä oli nimittäin sellanen reilun 7 kilon pönikkä myynnissä ja kilohinta oli 2,3?. Mietin vaan et pitäiskö käydä ostamassa.. Jos se kerran olis halvempaa =)
  15. K

    reimatec-haalari ja kurahousut

    Tytölläni on kevääksi reimatec keväthaalari. Käytättekö reimatecin kanssa kurahousuja. Haalari pitää vettä, mutta jos ei ole kurahousuja, onko puku aivan ravassa ulkoilun jälkeen?
  16. K

    flunssa ym. pöpöt

    Mites teillä, sairastaako lapset lähin luona vai meneekö ne sairaana esim. isälleen? Meillä on ollut toiveena, että lapset sais sairastaa kotonaan. Lapset itse ovat toivoneet, että saisivat olla kipeänä kotona, mutta ei niin ei.... Lasten äidin on pakko saada "hengähdys taukoja" ja lähettää...
  17. K

    Ruokavaliomuutoksista apua lapsettomuuteen?

    Onko kenelläkään auttanut? Vai tiedättekö ketään joka olisi saanut apua ruokavalionmuutoksista? Esim. karppauksesta jne. tai gluteenittomasta ruokavaliosta? Itse kuulim just että 11 vuotta lapsettomuudesta kärsivä tuli lopulta raskaaksi lukuisien epäonnistuneitten hoitojen jälkeen, kun selvisi...
  18. K

    Pudendaalin kokeneita

    Mietin toisen synnytyksen kivunlievitystä. Synnytyksestä saattaa tulla niin nopea, ettei epiduraali tule kyseeseen. Pudendaali kuulostaa sopivalta, mutta toimiiko se?
  19. K

    Homeopatiasta apua ?

    Kertokaa kaikki hyvät ja huonot kokemukset homeopatiasta ja mihin olette saanneet apua homeopatisita hoidoista, onko kuinka pitkäaikaista hoitoa, pitääkö tietyin väliajoin uusia hoito ym. ym. mitä mieleenne tulee ? Itse harkitsen lapsen iho-oireisiin homeopatiaa.
  20. K

    Sektio, koska leikattiin?

    Olisin kiinnostunut kuulemaan millä rv teille on sektio tehty. Itse kävin viime viikolla sairaalassa ja siellä sanottiin, että heillä on tapana pitkittää sektion tekemistä ihan viimeiseen asti eli leikkaavat ilmeisesti mahdollisimman myöhään (la:na tai mahdollisimman lähellä sitä). Itseäni...

Yhteistyössä