Hakutulokset

  1. Ä

    Kuinka iso on oikeasti 8v lapsi, missä rajat?

    =) Hei ! Kyllä meidän vanhempien pitää ne rajat vain vetää , vaikka kuinka lapsi pahoittaisi mielensä ja kiukuttelisi vastaan. Mun mielestä Big Brother ei todellakaan ole 8-9 v. lapsen katsottavaa, hyvä jos on edes 18 vuotiaan. Ja noissa leffojen ikärajoissa kannattaa olla tarkkana, jos siinä...
  2. Ä

    En kohta tiedä mitä teen...:(

    siis miks et saa pyytää apua? mieskö sen kieltää???? kuule, semmoseen ei tarvitse miehen lupaa!! \|O \|O \|O \|O nyt luuri käteen ja sukulaisille soittaan. teet asiasta julkisen, niin miehelle tulee paineet tehdä päätös asiassa!! \|O \|O \|O \|O
  3. Ä

    Makuuhuoneiden koko?

    Meidän makuuhuone on 14neliöö, tuntuu tilavalta. Lastenhuone on noin 9 neliöä, se voisi olla vähän isompi....Täytyy vissiin vaihtaa jossain välissä huoneita...
  4. Ä

    Turkki, Alanaya, Blue Star Club Dem

    Olemme myös lähdössä kahden viikon päästä kyseiseen hotelliin Alanyaan. Mitä piditte hotellista? Entä millainen oli Konaklin alue? Entäs sitten se kaikkein tärkein... Paistoiko aurinko? :p
  5. Ä

    G: pyöräilykypärästä

    Kuinka moni käyttää pyöräilessä kypärä? Käytännönkokemusta miten suojaa? Kypärän malli ja merkki sekä väri?
  6. Ä

    Painonnousu raskauden aikana

    Mulle ei oo neuvolassa kommentoitu painon noususta juuri mitään muuta kun että joskus tulee enemmän ja joskus taas vähemmän, kokonaisuutta on katsonut aina. Esikoisen aikana tuli 13 kiloa lisää. Yli meni viikolla ja viimeisesn viikon painonnousu oli 1kg!!! Kaikki lähti pois melko nopeaa vauvan...
  7. Ä

    Aaargh..(työpaikasta)

    \ Juu kelasta mä sitä kyselin eikä ne mua mihinkään muualle ohjannu. Kiitos siis neuvosta ja minäpä tuonne soittelen ja toivon saavani 5kk takautuvina...
  8. Ä

    Aaargh..(työpaikasta)

    \ Sit mua on pissitetty!!!!!!!! Mähän sit laukkaanki kelaan kiukkusena!!!!!!!! Mulla oli kans vakkarityö hoitovapaan aloittaessani. Kyseinen liike kuitenkin lopetti toimintansa ja työt siis loppu. Kelasta sanoivat, että täytyy olla työpaikka josta on oikeasti pois lasta hoitamassa ja paikka...
  9. Ä

    Aaargh..(työpaikasta)

    \ saman kaupungin asukkina kysäsen, et eiks tääl pidä olla vakkarityöstä hoitovapaalla jotta sitä kuntalisää yleensäkkä maksetaan.
  10. Ä

    Miten olette pakanneet purkkiruuat matkalaukkuun lentokonees

    Tein purkeista "jonon" ja laitoin ne maalarinteipillä kiinni tiosiinsa. Joku muu leveempi teippi olis voinut olla vähän parempi. Sitten kiedoin pötköt pyyheliinojen sisään. Ei rikkoutunut yksikään purkki.
  11. Ä

    minkälaisia tai mitä LELUJA teidän 2-vuotiailla on??

    jaaha mistä aloittaisi no pikku väki, nuken vaunut ja yleensä nukkevauvan hoito on in, keittiösetti ja astiat, pipsa possun talo, legot, sormivärit, vesivärit, muovailuvahat,piirustusvälineet, eläimet, kirjat. tai ihan mainosposti laittaa laukkuun ja ajaa pyörällä sisällä höpöttelee...
  12. Ä

    En jaksa mitään!!

    :ashamed: kiitos kehuista. tiedän itse mitä on kuin kaikki kaatuu päälle ja koti on kuin kaatopaikka,uhmaikänen kiukuttelee ja vielä teini-ikänen siinä mukana ettei tiedä kumpi on kumpi,mies reissutöissä, töissä pitäisi jaksaa... anyway olen huomannut tuon ylläpito kikan aika helpoksi saa...
  13. Ä

    En jaksa mitään!!

    nyt sanot ukolle et vaatteet niskaan ja uhmiksen kanssa ulos.Päräytät pyykkikoneen pyörimään ja lelut vaikka pyykkikoriin tai pahvilaatikkoon ja oottamaan aikaa et lapsen kanssa laitat omille paikoilleen,imuroit ja pyyhit pölyt ja SITTEN käyt ostamassa kahvipullat tai herkkuja jotain ja KUKKIA...
  14. Ä

    2.6:tta pitäisi mennä juhliin ja kävin

    \ allekirjoitan tämän! itsestä riippuu miten vaatteesi kannat ja miten "esiinnyt" luota itseesi ja äläkä mieti kilojasi kanna ylpeydellä vaatteesi ja ole oma iloinen itsesi!! hauskaa juhlapäivää ja nauti kaikin rinnoin!!!
  15. Ä

    mitä ruokana tänään?

    \ ja sinä kiven takana piilossa kun aivoja jaettiin :D
  16. Ä

    mitä ruokana tänään?

    lohikiusausta ja salaattia päivällä ja iltaruoka on vielä arvoitus ehkä makaroonilaatikkoa
  17. Ä

    Miksi pitää puunata lapset joka ilta???

    käyn itsekin suihkussa/saunassa joka ilta niin lapsetkin ovat tottuneet että pesuilla ja jopa vaattetkin vaihdamme joka päivä.Puhtaus on puoli ruokaa ja olokin kivempi muuten dunkkis olo
  18. Ä

    nyt se mies sit lähti..

    :hug: voimia sinulle ja olkapäätä tarjoan

Yhteistyössä