Hakutulokset

  1. H

    Marraskuun murut

    Olipas shokki kun ylläripylläri testeissä oli kaks viivaa. Laskettua aikaa en tiedä kun menkat ei koskaan alkaneet pillereiden lopettamisen jälkeen tammikuussa. Oletan kuitenkin että laskettuaika olis n. 4.11. Tänään teen kuitenkin digitestin. Olen 27v, neljäs tulossa. Aijemmat: 8/2012, 10/2013...
  2. H

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Joo olis kyllä kätsyä jos tämä kolmaskin olisi tyttö. Siskollani 3 tyttöä, miehen nuorin sisko on 3,5v, ja miehen veljellä on tyttö. Ei siis pikkupoikia lähimaillakaan :D Minäkin testasin tänään vielä, kuvaa en ottanut. Räikeä viiva tuli. Nyt siis 5+2 Hookoo-82: voimia kovasti!
  3. H

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Mulla on väsymys ja juiliminen alavatsassa ainoat oireet. Ja äkkipikaisuus mutta sitä löytyy jo luonnostaan. Mä oon ollu kaikissa raskauksissa pitkälti melko oireeton. Ja onhan tämäkin tavallaan. Meillä on 2 tyttöä. En osaa ees arvuutella kumpi tämä mahtais olla. Esikoisen aikana jännättiin...
  4. H

    Ketju maaliskuun pikkuisille

    Olihan täälä keskustelu! Eilen tulin etsimään, mutta en löytäny ja ihmettelin että missä kaikki odottajat on kun aktiivinen keskustelupalsta on noin muuten. Minäkin liityn mukaan. Tämä raskaus oli mulle ja miehelle todellinen yllätys! Emme olleet suunnitelleet tätä mutta näin tässä nyt...
  5. H

    Kuinka monta lasta, kuinka monta keskenmenoa?

    6 raskautta joista 3 varhaista keskenmenoa -09, 2x -10, -11 ja 1 kohtukuolema rv 9. Tyttö syntyi 3.8.12 ja nyt olen taas raskaana ja rv.15+0.
  6. H

    Saako saman neuvolan pitää vaikka muuttaisi toiseen kuntaan?

    Se riippuu ihan miten paljon vanhassa neuvolassa on heillä asiakkaita... Ite olisin saanu jatkaa Vaasan yhdessä neuvolassa likan syntymän jälkeen kun muutettiin pois Vaasasta, mutta tulin järkiini että on se 30km aika pitkä matka ja aikaa vievää jos sinne menisin.
  7. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Voisin vähän esitellä itseäni kun eilen vähän hätäillen kirjoittelin... Eli: Olen 23 vuotias ja synttärit 30.6. Asumme tällä hetkellä kotitalossani Laihialla, mutta tarkoitus olisi muuttaa jossain vaiheessa takaisin Vaasaan. Olen kihloissa 26 vuotiaan Teron kanssa. Naimisiin ollaan menossa...
  8. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Mahtuuko mukaan vielä? Olen 23v, LA 9.10, toinen lapsi ja synnärinä VKS. Miten tuonne FB-ryhmään pääsee?
  9. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Pääseekös vielä mukaan?

Yhteistyössä