Hakutulokset

  1. M

    Sunny beach

    ollaan varattu matkat heinäkuulle ja lapset 5v ja 3v mukaan. Tätä sivustoa kun luen niin saa kuvan että on pelkkä örvellyspaikka mutta tutuilta olen kuullut kehuvia kommentteja. Miten on? Onko lapsiperheelle aivan huono paikka heinäkuussa? Ja mahtaisko jollakulla olla vielä kokemusta nimenomaan...
  2. M

    Jos kohdunsuu on pehmenny

    niin kauanko teillä on menny synnytyksen käynnistymiseen? Mulla viimeks meni yks päivä, mutta sillon oli jo rv 39+risat. Ny 36+4 ja oli pehmenny vähän, mutta paikat kiinni
  3. M

    Mitä kokemuksia kuparikierukasta?

    Minkälaisia kokemuksia teillä on kuparikierukasta? Mulle ei oikein muu sopis(paitsi kortsut) ja ittee jotenkin ahistaa kierukka. Millasta sen laitto ja miten käytäntö? Onko aina kipeet runsaat vuodot?
  4. M

    Onko teillä mennyt joka raskaudessa lapsivedet itsestään?

    Ja miltä tuntuu kivut sen jälkeen? Onkohan yhtä pahoja kuin kalvojen puhkasun jälkeen?
  5. M

    Jo 4. lapsi ja silti synnytys mietityttää

    Mulla kaks ekaa synnytystä oli suurinpiirtein samanlaisia. Molemmista suoistellut tois kauan 5min välein ensin 5h ja sitten lopahtaneet ja päivä väliä. Sitten alkaneet uudelleen, mutta vasta ammeessa oon avautunut kunnolla ja loppu mennyt rytinällä.Toisesta ei keritty edes antamaan mitään...
  6. M

    Voiko 10-vuotiaalta vaatia mitään?

    Heips, Ihan vaan kokemuksia muilta kyselisin. Eli miehelläni tyttö edellisestä liitosta, tyttö asuu äitinsä kanssa, mutta on säännöllisesti meillä joka toinen viikonloppu. Loma-aikoina useamminkin. Meillä parivuotias poika, jolle isosisko tietysti todella tärkeä. Myös isosisko tykkää pojasta...
  7. M

    Menkkojen pois jääminen

    Minulla on menkat lähes viikon myöhässä.Olen kuitenkin melko varma etten ole raskaana ja testikin näytti negatiivista. Voiko menkkojen pois jäämiseen siis olla jokin muukin syy kuin raskaus kuten esim.stressi,jota minulla on ollut? Odotanko seuraavaan kuuhun tulevatko menkat vai hetikö lääkäriin?
  8. M

    5 kk niskassa ihottumaa

    Tässä 3,5 viikkoa sitten aloiteltiin yöheräilyjen takia soseita maistelemaan. En tiedä onko yhteyttä, mutta vauvalla ihottumaa niskataipeessa. Viihtyy paljon vatsallaan ja ajattelimme että olisko jotenki hikeä tms. muhinut niskataipeissa jne.
  9. M

    Pottakouluun

    Hei! Mitenkäs ootte opettaneet lapsenne potalle?Meijän jo 3v poika ei opi potalle ollenkaan. Välillä pidettiin paussiakin koko harjoittelussa ja kokeiltiin uudestaan,niin ei. Menee kyllä potalle,kun pyydetään käymään potalla,mutta ellei pyydä, itse ei osaa olla vailla potalle ollenkaan vaan...
  10. M

    Oireita IVF plussanneet???

    Kertoisitteko IVF hoidon jälkeen plussanneet että koska ja millaisia oireita on tullut? Onko oireita ollut jo ennen plussavastausta? Tässä yksi piinailija hermoilee kun ei muuta tu´nnu kuin ehkä välillä pintä nippailua ja testipäivä lähenee kovaa vauhtia....
  11. M

    vastatkaa!!!

    millasia lopetusoireita teille on cipralexista tullunna?! mä söin n.4kk ja nyt kolmas päivä ilman.semmosta sisäistä vapinaa, ja huimauksen kaltaista tunnetta.pari kertaa huimannu ihan kunnolla.Onko muilla tämmöstä tullu ku lääke jätetty pois?
  12. M

    Minkä ikäiselle riisi/kauramaitoa?

    Minulla on nyt vähän yli kymmenkuinen tyttövauva, jolla on kotona todettu maitoallergia. Allergiasta ei ole epäilystäkään, sillä neljä kertaa olemme hänen elämänsä aikana antaneet tuttelia, maitopohjaista puuroa, porkkanavelliä yms. jossa on maitoa hänelle, ja sen jälkeen tyttö oksentanut monta...
  13. M

    yököttää jo pelkkä...

    ajatuskin että rakastelen mieheni kanssa no okei oltiin niin tossa alku viikosta ilman kumia en käytä ehkäisyä en ole käyttänyt synnytyksen jälkeen siitä n.vuos.Mutta ihmetyttää kun olen ukkoni kans silleen ei päästä sisään...mutta alapääni rupee haisemaan kamalalle josta masennun kun haiskahtaa...
  14. M

    Asumusero

    Mies petti eikä rakasta mua enää puolisona. Näimme parhaaksi että hän muuttaa pois sillä kaverinaan ei pystytä olemaan yhdessä. Itse haluisin vielä olla hänen kanssa mutta ruikuttamaankaan en ala.Mitenhän tästä selviää?...Palataankohan me enää yhteen. Hyvissä väleissä ollaan ja siks ero tuntuuki...
  15. M

    Lasten takia yhdessä

    Mies petti ja nyt sanoo ettei halua mua enää...Lapset tärkeitä mutta mua rakastaa vain kaverina. Meillä ei ole nyt mitään läheisyyttä...pitäs kuuluma antaa aikaa että jos ne tunteet palaisi.Onkohan meidän suhde jo mennyttä?
  16. M

    vauva&koira-allergia?

    Onko kellään kokemusta, että minkälaisia allergiaoireita teidän vauvelit ovat saaneet koirasta? Minulla 4 kk ikäinen pikku poika ja kovasti käsillään hieroo silmiä ja nenää, ei kuitenkaan nenästä vuoda mitään. Onko kenties allergiaoireita saanut meidän koirasta? toivottavasti ei olis, olis...
  17. M

    Onko käynyt varkaita?

    Tässäpä tuli tämmöistäkin mieleen kysellä että onkos teillä "raksa" säästynyt varkailta? Meillä ei onneksi ole tihulaisia käynyt kertaakaan koko projektin aikana...ellei oteta lukuun paria pikkupoikaa jotka olivat käyneet "lainaamassa" paria suojamuovia majaansa varten. Toivotavasti ei ole...
  18. M

    pihasuunnitelma

    Kuinka yksityiskohtaisia olette tehneet ja paljonko maksoitte niistä?
  19. M

    3kk rokotus

    Mitä oireita teillä tullut 3kk rokotuksesta? Ja kuinka pian ne alkoivat?
  20. M

    Cavalier + vauva

    Heissan! Kaipailisin kokemuksia perheellisiltä cavalieerien omistajilta. Meillä on yksi vajaan vuoden ikäinen cavalieruros ja syksymmällä syntyy esikoisemme. Kertokaapas, miten arki vauvan ja koiran kanssa on lähtenyt käyntiin ja miten koiranne on suhtautunut uuteen tulokkaaseen? Miten koira on...

Yhteistyössä