Hakutulokset

  1. C

    Marraskuiset 2019

    Me kerrottiin heti kaikista lähimmille, koska muuten ne ihmettelis mikä mua vaivaa kun olisin niin huonovointinen :sneaky: koska heille kerrotaan myös jos tää menis kesken. En pysty salaa tälläsiä asioita mun lähimmiltäni:unsure: Täällä ollut jo aamupahoinvointia, melkein oksensin tänään...
  2. C

    Marraskuiset 2019

    @tylleröinen_21 Pitäiskö sulla siis alkaa menkat la-su jos on alkaakseen? Jännää. Oliko noi molempien kuvien ylemmät testit tältä aamulta? Ainakin vahvempi viiva. Olen lukenut, että joillekin naisille tulee tuollaista tuhrua vaikka olisi raskaana. :) Tänään 5+0. Kovasti mahaa juilii ja...
  3. C

    Marraskuiset 2019

    Siis joka kerta yhtä raastavaa nää ekat kaks viikkoa plussan jälkeen mulla yleensä epäilykset hellittää kun oksentelu alkaa, mut sitä ennen jännittää kyllä ihan sikana. Yritän nyt suhtautua neutraalisti ja rauhallisesti ja ajatella että kaikki menee hyvin. Ja täytyy keksiä kaikkea tekemistä...
  4. C

    Marraskuiset 2019

    Onnea uusista plussista! Täällä plussasta asti ollut alhaisesta verensokerista johtuvaa huonoa oloa ja heikotusta, myös huimausta ja alaselkä- ja - vatsakipuilua. Tänään rv 4+5, ja oksentaminen on alkanut 3 aiemmalla kerralla 6+0 joten sitä odotellessa! Onko muilla (varsinkin...
  5. C

    Marraskuiset 2019

    @Camy no, se on ekan viikon sellaista ku olis oksennustaudissa, sit se harvenee muutamaan kertaan päivässä, ja sit loppuraskaus on 1-3 krt/päivä. Saa nähdä miten käy nyt!
  6. C

    Marraskuiset 2019

    Heippa! Täällä eilen plussattu. :) LA olisi 1.11. ja tämä olisi meidän 4. pieni <3 Imetän vielä meidän kuopusta, joka on vasta 11 kk-ikäinen. Menkat alkoivat vasta viime kuussa ekaa kertaa sitten kuopuksen synnytyksen, joten vaikka menkat olivatkin nyt jo monennetta päivää myöhässä, en ihan...
  7. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Minsuli hali. <3 Uuten yritykseen<3 IMN kyllä jotain näkyy mut oon tullu ihan kamalan skeptiseksi ku nykyään saan kaikilla testeillä viivanpaikkoja. :( vahvistumisia! Ei tullut kun tollanen. Päiväpissasta 4h rakossa ja sinä aikana oon juonu 2 kuppia kahvia, lasin maitoa ja lasin vettä...
  8. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Minä lasken rokkimamsulin viivan jo haamuplussaksi! Onnea <3 sain ite samanlaisen esikoisesta. :) En oo tehny uutta testiä ku ootan vieläkin lähetystä saapuvaksi.. Mennyt jo 9 päivää eikä vieläkään tullut vaikka siinä luki että toimitusaika 1-2 päivää. Mulla on vieläkin lämmöt n. 37. Tänään...
  9. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nyt löysinkin ohjelman millä onnistuu kännykällä: negative me free! Koittakaa. Sain omaan testiin tosi haalean turkoosin viivan. Onkohan tää viivanpaikka vaikka ihan selvästi on väriä? Tiedättekö millon lämpöjen pitäis laskea? Ja rokkimamsulilla kyllä on haamu :)
  10. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voi minua, luulin lähettäneeni teille kuvan omista testeistäni käänteisillä väreillä. Ei onnistunut vaikka otin kuvankaappauksen. Mutta kyllä rokkimamsulilla näin ainakin haamun tällä systeemillä että käänsi värit! Mun lämmöt ei oo laskeneet vieläkään. Kolme-neljä päivää sitten alkoi...
  11. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tein tänä aamuna testin, ei ollut yhtään vahvistunut viiva. Kaveri antoi muuten loistavan vinkin: jos haluaa tietää onko viiva haamu vai viivanpaikka, muuttaa kuvan värit kuvankäsittelyohjelmalla käänteisiksi! Jos viiva on haamu, viiva näkyy vihreänä (tai turkoosina, niinkuin minun näytöllä). Mä...
  12. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voi ei nyytikki, olen tosi pahoillani! :,( mutta oon ihan varma että kyllä teille vielä vauva tulee! Toivottavasti pääsette hoitoihin <3 Meillä mies tietää aina kaikki testit mitä oon tehnyt. Se ostaa mulle aina ne xDD ja jos ostan netin kautta ni sit se vahvistaa sen tilauksen ku sillä on...
  13. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Pupelaattori en oo testannu, huomenna sitte. :) tässä vielä muokattuna, jos nyt näkyisi? :) Mappe onnea plussasta! Moonan eikun uutta pökköä pesään! ;D
  14. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mitäs sanotte tästä? Luulin, että menkat on viikon myöhässä. Eka pilleritön kierto, ei tullut tyhjennysvuotoa minipillerit lopetettuani. Pientä tiputteluvuotoa tullut tänään, nyt ei moneen tuntiin mitään. Maha ei ole kipeä (toisin kuin aina menkkojen aikana).. Kuva otettu testiajan sisällä...
  15. C

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Minäkin kirjoitan nyt tänne. Eli kakkosta ollaan vähän alettu haaveilemaan, esikko on nyt 8,5 kk. 16.4 lopetin minipillerit ja mitään tyhjennysvuotoa ei tullut. Oon pitänyt muistiinpanoja, kirjaan ne nyt tähän teille. Raskaustestit tulee postissa varmaan huomenna, jee! Ke 29.4 0 tai -1...
  16. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tein nyt aamupissasta vielä yhden testin. Sitten laitoin samaan kuvaan tän aamun testin ja eilisen päivän testin ja muokkasin hieman kontrastia:
  17. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ja tässä kuvassa ylinnä tän päivän testi ja alimmat kaks on viime viikon to ja pe tehdyt.. ei taida olla vahvistunu, mutta näettekö tekin viivat? :/ Ja miksi viiva tulee jos nega?
  18. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tänään tein testin tunnin seisseestä ei kovin vahvasta jääkaappipissasta. En tiä onko yhtään viiva vahvistunut. Melkein viikko siitä, kun viimeksi testasin.. En tiedä mitä pitäis ajatella. Eikö se sit ookaan mitään, vaan vaaleanpunainen viivanpaikka? Soitin neuvolan...
  19. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    wolt kyllä se viiva näkyy ;) sniff kyllä siinä haamulainen on.. pupelaattori eihän sitä tiiä jos ootki raskaana?;) empuska kyllä mäki jonkun viivan nään. :) ON Uusia oireita on että hiki on alkanut haista, se ei koskaan normaalisti haise. Mutta esikoista odottaessani alkoi kans...
  20. C

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Pauline12 ei mitään hajua dpo:sta, syön pillereitä xD Mun aiemmasta viestistä jos selaat ihan vähän taaksepäin, selviää koko tarina. :) empuska I see something! :D

Yhteistyössä