Hakutulokset

  1. Mayinka

    Yrityksen odottajat

    Kiitos tervetulotoivotuksista! :) Kiva että täällä pääsee puhumaan kuumeilusta, hulluhan mä olen kun kaipaan toista vauvaa tähän soppaan mutta en mä sille mitään mahda. Tuo rakas pieni tuhisija tuossa vieressä näytti mulle mitä oikea onni elämässä on <3 Saraheinä, oltiin muuten varmaan...
  2. Mayinka

    Yrityksen odottajat

    En olisi ikäpäivänä uskonut palaavani tänne kuumeilijoiden puolelle näin pian mutta tässä sitä ollaan, nöyränä hattu kourassa. Mulla on ihan järkyttävä vauvakuume!!! Ja huonoin mahdollinen elämäntilanne, mies muutti tasan viikko sitten pois ja jäin tämän vuoden maaliskuussa syntyneen esikoisemme...
  3. Mayinka

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Nynaeve, napanuora kuristi ja jojotti vauvaa kaulasta kanavassa niin ettei päässyt laskeutumaan. Istukka oli myös kalkkeutunut ja kätilö sanoikin synnytyskeskustelussa että sellainen kalkkeuma johtuu joko äidin raskauden aikaisesta tupakoinnista tai korkeista verenpaineista. Katsoi kysyen päälle...
  4. Mayinka

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Nopea visiitti täältä vauvantuoksun keskeltä :) Valtavasti onnea kaikille pienen pakettinsa jo saaneille ja tsemppiä odotukseen niille joiden muruset vielä viihtyvät lämpöisessä! :flower: Meille syntyi 1.3.2014 klo 09:20 pieni poika, painoa 3824 g ja pituutta 51 cm. Pään ympärys oli 35,5...
  5. Mayinka

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Huh! Viime kerrasta onkin aikaa! Tulin pikavisiitille kertomaan että meille syntyi kiireellisellä sektiolla pieni poika lauantaina 1.3.2014 klo 09:20. Pikkumies oli 51 cm pitkä ja painoi 3824 grammaa, pään ympärys 35,5 cm. Synnytin SeKSissä rv 40+5 ja poika sai syntymätavastaan huolimatta...
  6. Mayinka

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Olipa mahtava lukea Vilja-Maarian synnytyskertomus :) Siitä huokuu ihanasti positiivisuus ja se saa jo odottamaan omaa synnytystä. Toivottavasti paranet ennusteen mukaan! Bling, joo, jos kaikki menee niin kuin pitäisikin eikä sairaalalla tule esimerkiksi hätäsektioita tai muita...
  7. Mayinka

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Bling, mikä fiilis? Joko pian viedään? Teilläkin on jo poksuttu tokavipa viikko käyntiin joten ei todellakaan pitkä enää :) Miten miss_piggyn ja pikkuprinssin elämä kotona on lähtenyt käyntiin? Kai siis pääsitte kotiin eilen? Onnittelut babygreenille hyvistä ultrakuulumisista :) Mitenkäs...
  8. Mayinka

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Pikapäivitystä vain sen verran, että ellei mitään akuuttia satu, jäädään maanantain äitipolikäynnillä sairaalalle käynnistettäväksi. Tai jos ballongilla käynnistellään, asentavat sen hollille ja sitten kotiin. Jos tulee hätäsektioita ja muuta yllättävää, päästetään varmaan pari päivää yli...
  9. Mayinka

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Tulin vain pikaisesti poksumaan... POKS 39+0! :heart: Ei mitään ihmeempiä fiiliksiä. Välillä olo on mahtava, välillä ei todellakaan :D Hengailen paljon sohvalla jalat ylhäällä koska pienikin hetki jalkojen päällä saa ne paisumaan kivuliaiksi limpuiksi. Jatkuvalla ylhäällä...
  10. Mayinka

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    POKS 39+0! :heart: Joo, eikä mulla sitten muuta :D Ei tuntemuksia tai muutakaan jännää. Alkaa olla jo paha, paha aavistus siitä että menee yliajalle, jaiks. Päivää kerrallaan. Hirmusti tsemppejä teille muille odottajille ja kipakoita suppareita raskauteen kypsyneille! :) Mayinka &...
  11. Mayinka

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Yääää, toivottavasti tänne ei rantautunut joku wannabe-mahatauti. Kävin äsken vessassa kakkosella, nyt tekee pahaa ja pidättelen tässä ettei tarvitsisi yökätä. Oksentaminen on ihan haitarista! Toisaalta tyhjäys voisi tehdä paremman olon mutta kun mä en haluu! :D Onneksi ei tarvitse mennä...
  12. Mayinka

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    nemelia, supistuksen aikana kohtu kovettuu poikkeuksetta joten siinä mielessä ajattelisi ettei tuo paineen tunne olisi sitä... mutta toisaalta olet nyt siinä vaiheessa kun kohtu alkaa kasvaa ihan tosissaan ja raivata enemmän tilaa sekä ylös että alas. Jos olet vähänkään närästysherkkä niin...
  13. Mayinka

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Mielettömästi onnea potrasta pojasta miss_piggy! :heart: nemelia, auts, toivottavasti ei olisi tulehdusta :/ Vaikka on siinä se ainoa hyvä puoli että hoituu suht helposti lääkkeillä. babygreen, mullakin on ollut aiemmin niin paljon virtsatieinfektioita että olin sataprosenttisen varma että...
  14. Mayinka

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Poks 38+0 :heart: ...eikä tänne sitten muuta :D Yhtenä kappaleena, ERITTÄIN tiiviisti.
  15. Mayinka

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Poks 38+0! ...ja siinäpä ne poksumiset sitten, muita merkkejä jakaantumisesta ei vielä ole. Eilen piti jo säikähtää että lirahteliko lapsivettä ja käyn neuvolassa tänään tarkistamassa asian. Kolmen lirahduksen jälkeen ei tosin tullut enää enempää joten saattoi olla vaan joku ihme holahdus...
  16. Mayinka

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Nyyti84, fb-ryhmä on mutta se suljettiin lokakuun vipana päivänä viime vuoden puolella. Babytwo, kysy ihmeessä saisitko vielä lääkäriajan! Onhan se nyt kivempi tietää edes sinnepäin kuin olla epävarmuudessa. Toki painon nousu ei välttämättä tarkoita mitään, mulla on paino noussut kuin ohjus...
  17. Mayinka

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    nemelia, toivottavasti synnytysvauhti ei ole teillä ainakaan suoraan perinnöllinen. Toki esikoisesta kestää yleensä pidempään joten siinä mielessä voi vähän huokaista ja onneksi esikosta "uskaltaakin" lähteä vaikka vähän turhankin aikaisin jo laitokselle kun ei tiedä mitä tapahtuu. Sitten kun...
  18. Mayinka

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Ah, sunnuntai ja päivä täysiaikaisuuteen :) Hirveästi pitäisi tehdä kaikenlaista tänään mutten jaksa nyt stressata yhtään, teen mitä huvittaa ja ehdin. Pikkusisko tulee tänne päivemmällä mun seuraneidiksi ja leivotaan jotain kivaa yhdessä samalla kun juorutaan :) Sitä ennen pitäisi vähän siistiä...
  19. Mayinka

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Vilja-Maaria, pääsee siihen mukaan kunhan ehtii käydä tutkimuskeskuksella tapaamassa lääkäriä ja allekirjoittamassa suostumuksen ennen synnytystä. Synnytyksestä pitää kertoa hetimiten tutkimuskeskuksen väelle ja niiden pitää saada se napaverinäyte itselleen 24 tunnin sisällä vauvan syntymästä...
  20. Mayinka

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Bling, me kyllä mennään niin samoissa että HUH! Voidaan ihan helposti olla samaan aikaan hakemassa vauvoja sairaalasta kotiin. Tästä siis voinee päätelläkin että täällä ollaan hyvin tiiviisti vielä yhdessä paketissa :) Onko muuten siellä vaavi jo laskeutunut? Mikäs olo Vilja-Maarialla? Teillä...

Yhteistyössä