Hakutulokset

  1. H

    Lokakuun lapsoset 2016

    Juu kahdet kaksoset on, esikoiset ja kuopukset :) Välissä kaksi yksöstä 1v1kk ikäerolla. Välillä sitä ihmettelee miten sitä onkin vielä ihan järjissään mutta ylitsepääsemättömän raskasta ei ole ollut kyllä koskaan. Pikkutuplat tulee olemaan sitten alta 2.5v. jos kaikki menee tämän tulokkaan...
  2. H

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mukava että täällä on teitä vähän 'iäkkäämpiäkin' odottajia, itse täytän syksyllä 37 :) Pohdiskelin joko sitä johonkin riskiryhmään kuuluu mutta normaali käytäntö ultrien ym. suhteen taitaa täällä olla niinkuin nuoremmillakin. Edellisessä raskaudessa mulla oli loppupuolella insuliinihoitoinen...
  3. H

    Lokakuun lapsoset 2016

    Oletteko muuten fb-ryhmän jo perustaneet?
  4. H

    Lokakuun lapsoset 2016

    Varovaisesti mukaan täältäkin:) 2 viikkoa sitten tehty ylläriplussa ja asiaa tässä kypsytelty että lokakuussa voisi seitsemäs pieni meille syntyä Ensiviikolle on varattuna varhaisUÄ. Viikkoja ajattelisin olevan nyt 6+4. Kiertoni on pitkähköjä mutta mahdollisia tärppipäiviä ei voi olla kuin...
  5. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Heippa, Täällä tosiaan katsellaan elämää tällähetkellä vaaleanpunaisten lasien läpi, onnesta ja rakkaudesta huumaantuneena. Pojat syntyivät tiistaina 17.6 rv 36+4 kun synnytys käynnistettiin kalvojen puhkaisulla ja oksitosiinilla. Synnytys oli helppo,paras kaikista mun synnytyksistä...
  6. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Kiitos kaikille tsempeistä :heart: Maanantai lähestyy...aika ei pysähdy vaikka välillä niin toivoisikin :) Jännittää mutta olo on kyllä jo kovasti väsynyt ja raskas. Vauvaa kuitenkin kuutisen kiloa masussa. Pitäkää peukkuja...tulen kertomaan heti kun jaksan kuulumisia :heart:
  7. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Heippa täältäkin :) Hiljaista tosiaan on, ehkä kesä hiljentää entisestään. Mulla oli tänään äitipoli. Sattui hyvä lääkäri ja käynnistä jäi tosi hyvä mieli :) Pojat alkaa olla senverran isoja ja tarkkoja mittoja on enää vaikea saada mutta n. 2.7kg kumpanenkin. Kaikki mallillaan pojilla...
  8. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Pikaiset äitipolikuulumiset... Mun tilanne viimeviikonloppuun nähden ennallaan, poikasten vointi masussa erinomainen. Reilut 2.4kg kumpaisenkin painoarvio. Jos synnytys ei ala spontaanisti parin viikon aikana niin aletaan käynnistelemään siinä rv 36 :) Tänään poksuu rv 34 :heart:
  9. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Ihania vauvakuulumisia Tulppu ja Kaisuli :heart: Kaisulilla varmaan mieletön tunne kun pojat pääsevät kotiin :heart: Mahtavia uutisia myös sinulla Uusiäippä:heart: Eipä kannattaisi kehuskella hyvävointisuudellaan, tuli nimittäin rasitettua sitten itseään luultavasti ihan liikaa ja...
  10. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Onnea nasu ja kovasti Voimia ja Onnea pienten alkutaipaleelle:heart: Mitkä sinulla oli viikot? Kiva kun te muutkin vauvautuneet jaksatte käydä täällä kertomassa mitä kuuluu:heart: Täällä 32+2 ja perjantaina oli äitipoli. Käyrillä A meinasi ihan vallan riehaantua...A tuntuu olevan...
  11. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Onnea Tulppu ja tuplatoukat :heart: Tuplatoukat sinulla ilmeisesti alatiesynnytys? Alkoiko äkillisesti itsestään? Kuinka pikkuherrat ja sinä jakselette? :heart: Tulppu on saanut mitä ihanimman äitienpäivälahjan :heart: Kaksi poikaa ja tyttökö sieltä syntyi? Kuinka te jakselette? :heart...
  12. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Toivottavasti Tuplatoukat ja Uusäippä teillä kaikki hyvin?! :heart: (.) Täällä täyttyi eilein rv 30 *tuulettaa*:heart: Senkunniaksi alkoi iltainsuliinien pistäminen (viikon sokerimittauksissa paastot lähes jokapäivä yli rajan) ja lähete kardiologille sydämen rytmihäiriöiden vuoksi. Pojilla...
  13. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Hiljaista on...liekö niin kauniit ja lämpimät ilmat syynä?:) Itse en ole päässyt auringosta nautiskelemaan riehuvan vatsataudin takia, liekö sitten noroa. Pääsiäisenä sairastuin itse ja 4 päivää meni lähes petipotilaana:x Aivan helvetillinen tauti suoraan sanottuna ja siinä kaksi päivää...
  14. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Mmaria kyllä meilläkin kaksi pinnasänkyä oli jo isoillakin kaksosilla. Alkuun toki nukkui samassa, en muista kauanko mutta kun eivät enää mahtuneet niin tietenkin omissaan :) Kaisuliiiiii?! Mä oon jo ihan huolissani mitä kuuluu?:heart: Itselläni oli äitipoli eilen. Kaikki hyvin, edelleen...
  15. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Wau, hienoja uutisia Tulppu!:heart: Kaisuli miten meni äitipolilla?:heart: Tulppaani ei kannata huolestua, neuvolassa on välillä ollut haastellista kuunnella sydänääniä minultakin. Monesti etsii ääniä aivan liian ylhäältä tai sitten B vain on syvemmällä piilossa ja ääneton kuuluneet aina...
  16. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Kaisuli seuraavatko sinua nyt tiheämmin vähentyneen vesimäärän vuoksi? Puhuivatko ttts:stä tai mistään? Entä kuinkapaljon nuita liikkeitä pitäisi tulla? Minulla vauvat muutoinkin aika rauhallisia. Jokapäivä toki liikkuu ja A:n liikkeet tuntuu paremmin. B on syvemmällä vatsassa ja liikkeet on...
  17. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Tsemppiä,voimia ja heleja Tulppu :hug: Onneksi kuitenkin ihan hyvät viikot ja hyvän kokoisia vauveleita sinulla. Vielä kun jokusen viikon saisivat masussa kasvaa. Tervetuloa Tulppaani :) (.) Groooooooh, voisin vain nukkua ja nukkua. Kävin juuri mittauttamassa hb:n mikä ei ollut noussut...
  18. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Kuulostaapa hurjalta ja jotenkin mahdottomalta että toinen kaksosista leikattaisiin aikaisemmin pois ja toinen jäisi kasvamaan :O Tätä ei varmastikaan ainakaan Suomessa taida tapahtua...en ole siis koskaan kuullut. Teitä kolmosodottajia on kyllä ihana seurata...mulla nimittäin on ollut kanssa...
  19. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Onnea Arizonared <3 Hyvänkokoisia pikkumiehiä! Sinua on kyllä koeteltu, toipuista ja aivan ihanaa vauvan tuoksuista arkea <3 Tervetuloa uusille! Ihana saada toinenkin triplaodottaja mukaan :) Täällä viikkoja 25+3. Lapset sairastelleet liki 2kk ja itse toipumassa flunssasta. Olen ollut...
  20. H

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Hiphei :wave: Jos omaa napaa täältäkin... 5 viikkoa lasten sairastelua takana, johon mahtuu kolme sairaalaosastojaksoa. Keskimmäinen poika on nyt neljättä viikkoa pois hoidosta,viimeisimpänä kuume. Huomena toivon että lapsukaiset olisi jo hoitokuntoisia...näyttää siltä että olen itse...

Yhteistyössä