Hakutulokset

  1. P

    Oletko mielestäsi kaunis/komea

    Vihaa aiheuttavat tollo-perseet kyllä jaksaa mietityttää
  2. P

    Oletko mielestäsi kaunis/komea

    Rusinasta pinkeä pikku viinirypäle, se on riittävä.
  3. P

    Oletko mielestäsi kaunis/komea

    En tykkää laittaa persekuvia nettiin.
  4. P

    Oletko mielestäsi kaunis/komea

    Joo ihan. En mikään jumalprinsessa, mutta ihan nätti. Varmaan joku 7-8. Olen tyytyväinen, et mun aina lapsenomaiset kasvot on hieman alkaneet kääntyä pois sieltä epäuskottavan kiltin tyttösen lookista, kun en ole niin nuori enää. Tää nyt ei varmaan varsinaisesti ole kaunistumista jos jotain...
  5. P

    Korvien tinnitus

    Mulla Voxra-lääke aiheutti sen, että korvissa oli kirskuva tinnitus noin kolme vuotta, sitten yhtenä iltana se vain loppui kuin seinään.
  6. P

    Mitäs jouluna

    Jouluna mukavat vaatteet kaikilla, ei ole tapana erityisen juhlallisesti pukeutua. Varmaan aika perinteiset ruuat: kinkkua, kalaa, rosollia, laatikot yms. Ohjelmassa syömistä, joulupukin saapuminen, ja illalla yleensä pelaillaan esimerkiksi lautapelejä. Ollaan meidän kotona ja vieraiksi tulee...
  7. P

    Sutinaa Katariinan sairaalassa. Kissa söi kalmoja!

    Uskokaa nyt jo, kyllä ne kissat vetää teidät hyvinkin nopeasti, jos menette kotona kuolemaan. Ei siinä mene ku hetki vaan, niin Kismuli on kimpussa.
  8. P

    Sutinaa Katariinan sairaalassa. Kissa söi kalmoja!

    Ei kissa välttämättä kauaa edes odottele, että alkaa lihaa syömään. Ei tuolla mitään mätiä ruumiita säilytetä, joten kissahan näkee vainajassa vain tuoreen lihan - vaikka se meitä toki ajatuksena kauhistuttaakin. Tai ei ainakaan itse vainajan kuljettajana tullut koskaan sairaalassa vastaan...
  9. P

    Sutinaa Katariinan sairaalassa. Kissa söi kalmoja!

    Kissa on pidätetty, on kuulemani mukaan ehtinyt ottaa jo vankilatatuoinninkin.
  10. P

    Mielipiteitä nimestä Noomi Amelia?

    Onpa kaunis ja jotenkin runollinen yhdistelmä! 😍
  11. P

    Mikä on ollut sun onnellisin hetki elämästä

    Ainoa kummittelu oli se, kun ihmettelin ystävälle ääneen muutamia tapahtuneita juttuja, niin hän hoksasi, että katsopas onko se mies tunkeutunut google-tilille yms., josta voi seurata liikkeitäsi. Siellähän hän olikin ja sen jälkeen löytyi kirjautuneena muuallekin sometileille. Oli niin...
  12. P

    Mikä on ollut sun onnellisin hetki elämästä

    Se, kun olin ollut vakavasti masentunut, ahdistunut ja todella sairaassa parisuhteessa vuoden verran, joka oikein jarrutti parantumista ja veti aivan pohjamutiin. Oli siis todella todella synkkää aikaa, ja tuntui kuin olisi ollut puolikuolleena vuosia. Tää henkilö teki vielä lähtönsä niin, että...
  13. P

    Inhokkisananne?

    Mikä helvetti on tph, oi menneisyyden pin?!
  14. P

    Viimeistään vanhana lapsettomia harmittaa

    No jaa enpä usko, jos on valinnut lapsettoman elämän. Merkitystä kun voi löytää ihan muualtakin enkä itse ainakaan ajattele, että mun lasten tehtävä olisi korjailla mun mahd. yksinäisyyttä tai muutenkan pitää huolta minusta. Kivana ajatuksena on kyllä se, miten mielenkiintoista on seurata heidän...
  15. P

    Mitäs teidän iltaan?

    Kunhan makoilen ja tapan aikaa, kun on vaikeuksia liikkua. Tuli kahden viikon treenitauko ja eilen repäsin itseni takasin ruotuun salilla. Nyt tuntuu, kuin jokainen lihas huutaisi apua. Huominen on varmaankin vielä tuskaisempaa :D
  16. P

    Onko tämä puolison kyttäämistä?

    En ymmärrä kysytkö tässä siis sitä, onko nykyinen joskus ollut sairaalloisen mustasukkainen, vai puhutko entisestä liitosta eli lasteni isästä. Vastaus on molempiin kuitenkin ihan sama - ei ole sairaalloisen mustasukkainen ollut kumpikaan koskaan.
  17. P

    Onko tämä puolison kyttäämistä?

    Riippuu parisuhteesta oikeastaan. Eli kytätäänkö muutenkin jatkuvasti, ja onko sellainen tilivelvollinen olo aivan kaikesta, vai onko puhtaasti utelias kuulemaan hauskat jutut, jolle esim. naureskelen puhelinta näpytellen. Mun puoliso joskus kyselee, koska on vaan utelias. Ei ole merkkejä...
  18. P

    Mitäs mieltä tuosta jääkiekkoilijan raiskaustuomiosta?

    Kuinka saapas täytyy olla, että ns. yleisenkin ”raiskausfantasian” joku rinnastaisi haluksi tulla oikeasti raiskatuksi. 😂😂😂 Ei luoja….

Yhteistyössä