Hakutulokset

  1. H

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Mulle saa päivittää vielä iän 36v ja yk 9v+
  2. H

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Onnea plussanneille ja tsemppiä muille yritykseen :) Omaa napaa: Kävin tänään lääkärissä, ultrattiin kohtu ja munasarjat, kaikki kunnossa :) Kohdun limakalvot paksut, menkat just alkamassa kp27/27. Lääkäri ei "keksinyt" meijän primääriselle lapsettomuudelle muuta syytä, kuin mun ylipaino :/...
  3. H

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Alice81 Mulla on ollut kipuja oikeella alamahassa (munasarjassa?) ja tosiaan kierto lyhentyny lyhentymistään. Oon jo pitkään halunnu gynelle ultraan, mutta en vaan ole aikaa saanut. Onneks nyt :) Ja 9v oltu ilman ehkäisyä, niin onkin ihan ok kattoo, et mitä sieltä löytyy ;)
  4. H

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Kp 17/20-30 Eilen kävin gyn.hoitsulla, sain ajan munasarjojen ultraan :) Se on kuukauden päästä. Sitä ennen veri- ja virtsanäytteitä vino pino :p
  5. H

    Onko teidän kaikkien miehille tehty sperma-analyysi??

    Kävin gynellä ja sain ajan munasarjojen ultraan ja lähetteen veri- ja virtsakokeisiin. Hoitsu meinas, että miehelle pitää tehdä sperma-analyysi. Pitääkö se tehdä, jos multa löytyy vika? :confused: Mies ei oikein ole innostunut moisesta testistä :( Mulla enemmän vauvakuume onkin, mies on tyyliin...
  6. H

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Pöh, ei täällä missään flunssan kourissa olla :D Gyn.hoitajalle menossa ke, otetaan näytteitä ja funtsitaan mitä mulle voitais tehdä ;) Varmaankin saan lähetteen gyn.polille. Toivottavasti ainakin, mä haluun ultraan!! Että selviäis toimiiko mun vehkeet ees mitenkään.. Ovisongelmia, kipuiluja on...
  7. H

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Kadonnut Hymypallo löytyy täältä :) Soittelin tuossa juuri aikaa gyn.hoitajalle ja sainkin ajan ylihuomiselle :flower: Otetaan jotain näytteitä/kokeita ja varmaankin ohjaa mut lääkärille. Ovulaatio-ongelmia tässä ollut, kipuilua ym :/ Kp 14/20-30
  8. H

    Clomittaret 2013

    Sain ajan keskiviikolle 23.10. Tosi nopeesti :)
  9. H

    Clomittaret 2013

    Yritystä on kyllä riittävästi, 8v! Koitan tässä just soittaa gyn.hoitajalle..
  10. H

    Clomittaret 2013

    Hei :wave: Mitä kaikkia tutkimuksia tarvii tehdä, että saa clomit??
  11. H

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    MItä helkattia tää nyt on?? :O Tänään aamulla tuli sellasta kananmunanvalkuiaismaista limaa, jossa veriviiruja. Iltapäivällä alko haaleen vaaleenpunanen vuoto, ihan niukasti tullut. Mahaa nippailee. Ja KP:T 20/27-30
  12. H

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Päiwää :) Mulla on alamahanippailut hiukan hellittäneet. Painon tunne on edelleen ja pissattaa. Kp:t nyt 19/27-30. Ei mitään vuotoo.
  13. H

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Siis mistä nyt tuulee?? Plussatuuliako?? Mulla tuli ihan haaleen vaaleenpunasta "vuotoo" äsken, kun pissalla kävin ja pyyhin :O Kp on nyt 15/27-30. Kuuna päivänä ei oo tullut tällästä "välivuotoo" oviksen aikoihin. Ja siis ne edelliset menkat oli niukat ja sitä edelliset tuli viikon myöhässä...
  14. H

    AD/HD lääkkeet ja tulli

    Apteekista saa Schengen-todistuksen lääkkeistä!!
  15. H

    kokemuksia lääkkeistä concerta, equasym, strattera jne?

    Meillä poika 9v syönyt concertaa 1v3kk. Aloitettiin 18mg, nyt käytössä 36mg. Sopinut tosi hyvin, ei mitään sivuoireita. Muita lääkkeitä ei ole kokeiltu.
  16. H

    kissan omistajat!!!! paljonko kolli kissan leikkaus maksaa?

    Täällä kampanjoi kissojen katastrofiyhdistys, leikkaus maksoi vain 10e !
  17. H

    Boikotoitko jotain? GALLUP

    Jos, niin mitä?
  18. H

    Te ylipainoiset!

    Selkä reistaa aika-ajoin, ei muuta. Ylipainoo reippaasti..
  19. H

    Nyt se on virallista, synnytykset Vammalassa loppuvat 14.12.

    Mun tietääkseni Vammalassa ei ainakaan ole ollut suuri vastasyntyneiden kuolleisuus! Että turvallisuussyistä, juujuu..

Yhteistyössä