Hakutulokset

  1. H

    Löysin aivan ihanat kesä sandaalit

    Mukavat nuo Fraidy Catit! Itse tilailin sandaalit Spartoon nettikaupasta. Tässä vielä linkki mallin sivulle. Vähän samanlaista tyyliä havaittavissa. :)
  2. H

    Suosittele mulle sun suosikkiballeriinoja? Niitä kenkiä.

    Omat uudet suosikkiballerinat ovat ehdottomasti vähän aikaa sitten tilaamani mustat merkiltä Marian. Nämä ballerinat löytyivät Spartoon alesta. Ne ovat mukavat jalassa, sopivat helposti yhteen erilaisten asujen kanssa ja niitä voi käyttää oikeastaan missä tilanteessa tahansa. Tässä vielä...
  3. H

    miten joku suht kokematon voi ylipäätänsä saada mitään töitä :O

    Jos ei ole vielä tärpännyt töiden suhteen ja seikkailumieltä löytyy, kannattaa tutustua tähän ilmoitukseen. Ei vaadita korkeaa koulutusta (merkonomin paperit riittävät mainiosti) ja kieltä oppii tarvittavasti paikan päällä. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Spartoo.fi hakee nyt työntekijöitä...
  4. H

    Kengät mekon/leggareiden ja tunikan kanssa kun ei ole avokas/saapikas sää?

    Minunkaan mielestä ei ole huono idea yhdistää nilkkureita mekkoon. Itselläni päällä useinkin sellaiset varrettomat nilkkurit ja mekko ja hyvin toimii! :)
  5. H

    Onko nykyinen lasten kenkä (nuorten) heikompi laatusta vai missä mättää??

    Luulen, että osittain saattavat ollakin heikompilaatuisia, mutta se riippuu myös hieman merkistä. Meillä oli nimittäin aivan samankaltainen ongelma merkkien Gola, Etnies ja jopa Vans kanssa. Sen jälkeen tilasimme DC Shoes tennarit, eikä ole tarvinnut vaihtaa/palauttaa. Tuntuvat todella...
  6. H

    Mitä työtä voisin alkaa tekemään? Kaikki ideat tervetulleita!

    Tässä eräs mielenkiintoinen ilmoitus, johon törmäsin. Jos seikkailumieltä löytyy ja ranskan kieli on edes jollain lailla hallussa, kannattaa yrittää. Paikkoja löytyy näköjään ainakin markkinoinnin puolelle ja asiakaspalvelutehtäviin. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Spartoo.fi hakee nyt työntekijöitä...
  7. H

    Millaiset kengät sinä hommasit taaperollesi sinä kesänä, kun

    Meillä oli kanssa ensiaskel-kengät sisätiloja varten ja sitten kun ulkoilemaan päästiin, hankittiin takaa umpinaiset sandaalit sekä tukevat lenkkarit.
  8. H

    Voiko yksi konepesu pilata goretex-kengät?

    Minunkaan mielestä eivät kestä. On tullut kantapään kautta opittua. Muistan kun tilasimme Spartoolta gore-tex bootsit pikkuruiselle ja sitten ensimmäisessä pesusse ne tuhottiin. Kyllä harmitti.
  9. H

    hyvät ja edulliset kengät 1 vuotiaalle.

    Meillä hankittiin toisiksi kengiksi korkeavartisemmat tossut ja toisiksi tuollaiset kevyet tennarit merkiltä New Balance. Ihan hyviltä ja tukevilta kengiltä vaikuttavat tähän mennessä.
  10. H

    iik,iik mulla on nettitreffit viikonloppuna

    eipä siinä mitään menetäkään, ei muuta kun rohkeasti vain treffeille :).
  11. H

    Lasten kengät- käytetyinä vaiko uusina ?

    Uutena ollaan mekin ostettu. Yksi huono kokemus riitti käytettyjen kenkien saralla. Nyt lähti juuri tilaukseen alennuksesta Geoxin lasten bootsit :)
  12. H

    Koska lapselle kannattaa ostaa ensimmäiset kengät?

    Juuri tilattiin nettikaupasta 9 kuukautiselle pikkuiset tennarit kesää varten! :)
  13. H

    Mikähän se nyt sitten olisi oikea tapa hakea töitä

    Tässä eräs ystäväni minulle välittämä ilmoitus. Jos seikkailumieltä löytyy ja ranskan kieli on edes jollain lailla hallussa, kannattaa yrittää. Ystäväni on työskennellyt kyseisessä yrityksessä ja ainakin hänen mieleensä työ oli. Paikkoja löytyy ainakin markkinoinnin puolelle ja...
  14. H

    Raskaus Blogeja?

    onpa paljon hyviä ja mielenkiintoisia blogeja :)!
  15. H

    Millaise kengät ulkomaille/kesäksi??

    Jos et sandaaleita pysty pitämään niin sitten varmaan joko kävelyyn tarkoitetut lenkkarit tai jotkin kevyet tennarit.
  16. H

    Monetko kengät ja millaiset hommaatte lapsille syksyksi?

    Syksyksi varrelliset kengät ja muutamat kumisaappaat. Kesäksi nyt tilattuna pitävät ja helppokäyttöiset tennarit.
  17. H

    Retkelle kengät

    Sanoisin kanssa lenkkarit tai jotkin tukevat varrelliset bootsit.
  18. H

    MINKÄ IKÄISELLE KENGÄT?

    Meillä tilattiin juuri Spartoolta kengät. Lapsella ikää 10 kuukautta. Tuollaisiin Geoxin tossuihin päädyttiin.
  19. H

    Lapsi päivähoidossa, itse kotona

    Minun mielestäni kuulostaa ihan järkevältä. Hyvä ja varmasti aivan toimiva ratkaisu.
  20. H

    Gulliver-merkkiset kengät/lenkkarit?

    Ovat kyllä hintaansa nähden ihan hyvät. Meillä ollut käytössä sekä Gulliverin että Sorelin lasten bootsit. Sorelit hieman laadukkaammat, mutta myöskin hinnakkaammat. Vedenpitävyys hyvällä tasolla.

Yhteistyössä