Hakutulokset

  1. S

    Kaivataan tietoa vastikkeista 11 kk ikäiselle

    Vauva on nyt 11 kk vanha ja mm. lehahtelujen ja ihottuman vuoksi juonut vain rintamaitoa ja ihan pienenä almiron peptiä. Välillä olin maidottaomalla dietillä, mutta olen jo 5 kk voinut itse käyttää maitoa ilman että vauva oireilee. Velliin on laitettu Nutri-Soijaa. Allergiatesteihin ei ole...
  2. S

    Tässä top 10,mikä sun suosikki?

    2 tai 4.
  3. S

    mitä sammakoita sinä olet suustasi päästänyt?

    Minun suuni on oikea sammakkotarha :ashamed: . Pahin oli kun olin asiakastilaisuudessa ja eräälle ihmiselle kävi vahinko (ilmeisesti oli ripulilla ja kävi sitten hassusti) :/ . Ikävä kyllä siinä tilassa asiaa ei voinut olla huomaamatta vaikka yritimme tietysti kaikki olla kuin emme huomaisi...
  4. S

    Skootterikuskeja paikalla?

    \ Niin ja pakolliseksi myös autoilijoille pienet kertaussäännöt, miten mopoon suhtaudutaan liiikenteessä (mm. risteysalueella vasemmalle käännyttäessä mopoa EI ole lupa ohittaa). Totta, että mopot liikkuvat kevyenliikenteenväylällä turhan nopeasti mutta uskokaa pois, autojen seassa on hieman...
  5. S

    tytsi-89 mitä sä oikein ajat takaa

    \ Peesi :flower: . Eikö jokainen meistä ole ollut joskus nuori ja ehdoton?
  6. S

    Puolisoilla yhteinen sähköpostiosoite

    Tietenkin omat omat osoitteen ja tunnarit! Mun mielestä sähköposti on henkilökohtainen asia. Ei mulla mitään top secret-meilejä ole (kuin työsähköpostissa) mutta silti ne on mun asioitani eikä kenenkään toisen. Joskus olen näyttänyt jotain meilejä miehelle, esim. kun esikoisen kummitäti on...
  7. S

    Ystäväni ei ymmärrä väsymystäni!

    \ Mitä ystävät ovat? Minun tulkintani ystävyydestä on se, että ystävältä voi pyytää apua tarvittaessa ja ystävälle tarjotaan apua. Ystävän kanssa voi jakaa ilot ja murheet, arjen ja juhlan. Ystävä hyväksytään sellaisena kuin on, vikoineen ja etuineen. Eipä tarvitse mummeleiden miettiä miten...
  8. S

    Vauvan silmien "muljahtelu"! AUTTAKAA!!!

    Meilläkin muljautellaan ja tää ilmiö tulee yleensä aina syöttötuolissa. Mäkin olin aluksi ihan kauhuissani, mutta ajattelin sitten että varmaan jotakin vauvojen omia inside juttuja. Poika 7 kk.
  9. S

    Korvike ei kelpaa 7 kk

    Elikkäs tässä mun ihmetyksen aihe.. Olen pojalle koittanut tuttipullosta, hörpyyttämällä, nokkamukista, puuron seassa ja miehen syöttämänä antaa korvike maitoa (nannia, tuttelia valmiina ja jauheena) mutta kun EI. Poitsu on alkanut nukkua öitä kokonaan, joten mielen valtaa tunne, että omaa...
  10. S

    vauva 1 kk ja häävieraaksi??

    Samaa mieltä, hyvin menee. Meillä vaan vauva reagoi voimakkaasti urkuihin kirkossa, eli armoton huuto kun urut pärähti soimaan. Myös häävastaanotolla hälinä ja lasten kirkaisut hermostuttivat vauvaa, mutta muutoin meni ihan hyvin. Kyllä ihmiset ymmärtää, että pieni vauva saattaa itkeä =)...
  11. S

    Kuuluuko miehen maksaa

    \ Vähän samoilla linjoilla olen, eikö lapsen etu mene kuitekin vanhempien rahakinojen edelle.
  12. S

    miksi maito ei nouse?

    Ja kun luin viestisi uudelleen ,kerroit että vinkkejähän et halunnut vaan kokemuksia saman kokeneilta........ Sorry!! :/ Mä pälpätin mitä sattuu. No, toivottavasti saat kommentteja jotka kuuluu asiaan.... =)
  13. S

    miksi maito ei nouse?

    Minulla alkoi maito nousta vasta kotona 4 päivän jälkeen synnytyksestä ja imetin ihan stressissä sairaalassa 3 h välein (maitoa tuli vain muutama tippa, mutta sehän on sitä erittäin ravintopitoista). Kaksi kertaa annettiin korviketta, mutta luulisin Huom! että se mun tiheä imetys kuitenkin pisti...
  14. S

    Kokeilkaas rakkausmittaria

    \ Juuh, niin teki :/ .
  15. S

    täs on meijän tuleva talo!

    \ Kivan näköinen talo ja onnea vain kaupoista =) . Mut älä nyt turhaan provosoidu jonkun ilkeästä kirjoittelusta, ole vain tyytyväinen, ettei kukaan muu nyt tykännyt talosta niin paljon kuin te, eikä ruvennut tarjouskilpaan ;) ! Mitä väliä sillä on, jos tuo talo olisikin jonkun muun...
  16. S

    G: missä olet tietokoneella

    Läppäri lämmittää mukavasti syliä tässä sohvannurkassa kököttäessäni, telkkukin näkyy mukavasti suoraan edessäpäin. Ja tämä toki kiinnostaa kiviäkin :D .
  17. S

    tykkaatko tasta talosta?

    Ihana :) ! Just tuollaisessa oltiin kun olimme teineinä kielikurssilla Englannissa. Tosin siinä taisi olla piha isompi mutta talo oli siis täysin saman tyylinen (mikä on varmaan tosi poikkeuksellista sielläpäin ;) ).
  18. S

    Huijaatteko koskaan lapsenne ikää?

    En huijaa enkä ainakaan lasten kuullen. Kun olen esikoiselle ainakin saanut tällä hetkellä perille, että tiukoistakin paikoista selviää puhumalla totta, en todella halua sitä vesittää valehtelemalla pojan edessä. Sitäpaitsi meidän lapset ovat niin suupaltteja, että kertoisivat asian oikean...
  19. S

    G; Joko lapsillanne on kesäkintut?

    Mustelmia en ole laskenut, kummastakin niitä löytyy MONTA. Kuopuksen leuasta ja poskesta on juuri asfaltti-ihottumat alkamassa paranuta, kaatui poikien kanssa mäenlaskussa (potkuautolla...) kilpaillessaan nassulleen mäkeen :( . Esikoisella on polvessa komea rupi kolarista naapurinpojan kanssa...
  20. S

    pitkään yhdessä olleet

    16 vuotta yhdessä ja välillä tuntuu, että siedän tuota miestä ja useimmiten taas en :ashamed: . Ja saa vapaasti kutsua selkärangattomaksi lapamadoksi, mutta minusta ei ole loukkaamaan jättämällä. Jospa tuo lähtisi itse :ashamed: .

Yhteistyössä