Hakutulokset

  1. Heavyfreak

    Uusin tatuointi *kuva

    No höpsistä, ei muuta ku kuvaa ottamaan vaan :)
  2. Heavyfreak

    Uusin tatuointi *kuva

    Mulla on tatuointeja kallosta varpaisiin, joka paikassa siltä väliltä. Ja oikeestaan ainoo mikä on sattunu ni oli kallon tatuointi. Se oli 1,5 h suoranaista tuskaa :D
  3. Heavyfreak

    Uusin tatuointi *kuva

    Ei sattunu. Mut mulla on ihan himmeen korkee kipukynnys. Joidenki mielestä toi käden sisäpuoli on kivulias. Se on niin yksilöllistä :)
  4. Heavyfreak

    Uusin tatuointi *kuva

  5. Heavyfreak

    Uusin tatuointi *kuva

    Nii kerta :)
  6. Heavyfreak

    Uusin tatuointi *kuva

    Tulihan ne haukut sieltä :laugh:
  7. Heavyfreak

    Uusin tatuointi *kuva

    Juu niin on :)
  8. Heavyfreak

    Uusin tatuointi *kuva

    Oisko siin pyöreesti 1,5 h menny :)
  9. Heavyfreak

    Uusin tatuointi *kuva

    Juu, mul on tärinäkädet, ei näil saa tarkkoi kuvii otettuu.
  10. Heavyfreak

    The ketju

    :wave:
  11. Heavyfreak

    Uusin tatuointi *kuva

    Mulle ollaan tekemäs nyt toista full sleevee johon tulee keijuja. Eikä tosiaan mitää Helinöitä :D Tässä viimesin, Wiccakeiju. I love :) IMG 7104
  12. Heavyfreak

    Iltaketju, kuis polkee? :D

    Sielä on oltu reippaana kans :D Mää kans meinaan ens viikolla taas salille, vähä jääny se homma nyt mutta ku sain tänää vaakaan taas patterit ja hyppäsin sille ni jotenki tuli pakottava tarve lähtee salille.. :laugh: Eikä saa puhuu kahvista, kauheesti tekis mieli mut mä oon niin surkee...
  13. Heavyfreak

    Iltaketju, kuis polkee? :D

    No sielähän on ollu reipas päivä, kyllä noilla hommilla jo pari viinilasillista kestää ottaakki :D Ja siis ei olla muutettu yhteen, mä vaan ravaan meidän asuntojen väliä :D Tulevasta tatuoinnista en viel tiiä, annan luottotatskaajalle vapaat kädet, suunnitelmissa siis toinen full sleeve :)
  14. Heavyfreak

    Iltaketju, kuis polkee? :D

    Niih, että kuis porukal kulkee? :D Mää täsä vielä aattelin hetken aikaa istua ja ihmetellä ja painella aikasin unille. Huomista innolla oottelen, ekaks leiman hakuun ja sit vaihdan osotetta tonne miähen suuntaan :) Päivän täs suunnitellu ja duunannu neuleita. Että ihan muksa normipäivä :D
  15. Heavyfreak

    Mitä kuuluu? :D

    Hei tosi hieno juttu, onnittelut!! :flower:
  16. Heavyfreak

    Mitä kuuluu? :D

    No joo, sitä kyllä :)
  17. Heavyfreak

    Mitä kuuluu? :D

    Vai että uus beibi, onnee kovasti!! :flower: Mulle ei synny yhtää mitää mutta keskiviikkona taas leimattavaks :laugh:
  18. Heavyfreak

    Mitä kuuluu? :D

    Hyväähän tänne kuuluu, tatuointiprojektit ja muutki jatkuu entisellään :D Tää palstailu joskus vaa jäi eikä oo tullu pahemmin sit käytyy mut ny taas aattelin :D
  19. Heavyfreak

    Mitä kuuluu? :D

    Et sama meno jatkuu :D no mikäs siin :D
  20. Heavyfreak

    Mitä kuuluu? :D

    Ja heti tipahdin :O

Yhteistyössä