Hakutulokset

  1. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Anteeks että änkeen tänne teijän ketjuun mutta mulla on jouluaattona syntynyt poika ja tarvisin vähän neuvoja :) Poika siis nyt 5kk ja alkanut järkyttävä yöähinä ( on aina nukkunut tosi hyvin yöt), poika ähisee ja kääntyilee jatkuvasti mahalleen nukkumaan ja yrittää tehdä konttausliikettä...
  2. L

    Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

    Hei! En jaksanut lukea mitä muut olivat kirjoittaneet, mutta kerron oman mielipiteeni. On ymmärrettävää jos perheessä on todella paljon lapsia, että silloin laitetaan vain vanhempien nimet ja ottavat sitten ne múkaan ketä pystyvät siellä kaitsemaan. Me kutsuimme omilla kutsuillamme meidän...
  3. L

    hei mutsit! =)

    täälä olis toinen joanna.o@netti.fi pistä viestii niin vaihetaa kuulumisia:)
  4. L

    laihtuuu

    olen 165cm,ja tuo kromi on juu auttannut makean himoon..tosin nyt ihme kausi kun koko ajan tekis mieli syödä kaikee hyvää,pullaa ym
  5. L

    laihtuuu

    olen 165cm,ja tuo kromi on juu auttannut makean himoon..tosin nyt ihme kausi kun koko ajan tekis mieli syödä kaikee hyvää,pullaa ym
  6. L

    laihtuuu

    eli olen syksystä laihtunnut 14kiloa..painan nyt 60,, tarkotus ei ole täälä mitenkään leuhkia,mutta jätin makean,pullan,valkoisen leivän..söin paljon näkkileipää,hedelmiä ja vettä,sitä todellakin join..no itse poltan myös tupakkaa ja juon kahvia,eli nehän sitten sitä nälän tunnetta "vie...
  7. L

    miksi lapsen suhdetta äitipuoleen on pakko sabotoida?

    Pakko kommentoida tuota edellistä tekstiä, meillä on ollut aivan samanlaista. Miehen ex puoliso ensin vannotti isää ettei unohda entisiä lapsia kun uusi syntyy (ihankuin joku isä unohtais :headwall: :headwall: ) ja sitten nuo samat jutut kun edellä. Kyllä entiset vaimot on hulluja!!! Onneks...
  8. L

    flunssa ym. pöpöt

    Mistä te tiedätte etukäteen että lapset (jotka on tulossa teille) ovat sairaana? Soitatteko etukäteen, vai? Meille lapset tulevat edelleen sairaana (vaikka on kuinka monesti sanottu ettei saa tulla...). Miehen ex kieltää lapsia kertomasta meille, että ovat sairaana ja sit nähdään kun junalta...
  9. L

    koirakuume

    moikka.mulla kauhee koirakuume.olen ajatellut kääpiöpinseriä.mutta minnulla on 1,4vee tyttö.joten pissapaperit ei pysy paikoillaann...ja lenkille meno ensin tyttö rattaisiin ym..joten minun täytyy vielä odottaa muutama vuosi.. mutta onko teillä kokemuksia piennestä lapsesta ja koiran...
  10. L

    parisuhdeongelmia..

    elikkäs ollaan seurusteltu reilu 2 v. ja yhdessä asuttu tämän vuoden heinäkuusta. Oltiin ( omasta ja muiden) mielestä oikeita kyyhläisiä ennen yhteenmuuttoa..kaikki heittäny häränpyllyä..mulla sellainen olo et miehelle riittää yhteinen osoite, itse haluisin muutakin yhteistä(varsinkin) kun...
  11. L

    Uusista vaunuista 2006

    onko kelläään tietoa, mistään merkistä, onko vaunuvalmistajilta tullut jo 2006 vuoden mallistoja kauppoihin?
  12. L

    Laitetaanko oma ikä???

    20.v ;)
  13. L

    kissa ja vauva

    kysyisin minkälaisia kokemuksia löytyy kun taloon on tullut vauva ja kissa elelly "yksinään"vuoden verran.tottuuko kissa siihen itkuun ja "meteliin"??ja onko totta että kissa voi mennä vauvan naaman pääle kun se tuoksuu maidolle??? olis kiva kuula miten olette pärjänyt :ashamed:
  14. L

    jee wau,...

    minä 20vuotta tuleva yksinhuoltaja rv 15+5.pääkaupunkiseudulla asustelen.
  15. L

    miten olette tulleet yh:ksi?

    oltiin miehen kanssa noin 1,5vuotta yhessä..haluttiin yhessä lasta..rupesin odottamaan kaikki lähti sen jälkeen ala mäkeen..jätin mieheni noin 3viikkoa sitten.laskettu aikani on tokokuussa/2005.nyt asumme vielä saman katon alla,kunnes toinen meistä löytää asunnon.miehelleni vauva tarkoitti...
  16. L

    esittelen itseni,kertokaa te muutkin itsestänne..

    Minä 25 vuotias kolmen mukelon kotiäiti. Lapset tyttö 4 v, poika 2½ vuotta, ja poika kohta 3kk. Ihan meinas unohtua , että aviomieskin löytyy 25v. Mäntsälässä asustellaan :)
  17. L

    2000 ja 2002 syntyneet

    Meillä taas tyttö 2000 ja poika 2002. mukava touhukaksikko. Urakalla kiusaavat pikkuveikkaa...
  18. L

    paikkakunta gallup

    Mäntsälässä tällä hetkellä. Sitä ei tiedä mistä seuraavaksi itsensä löytää, kun meitin perheen muuttotahti on niin kova.
  19. L

    Adoptoituja äitejä...

    Täällä yksi adoptoitu äiti. Mä olen ollut pari vuotias siskoni kans kun me päästiin uteen kotiin. Mulla on aina ollut ogelmana se , ettei kaksi muuta sisartani asuneet samassa paikassa meidän kanssa.(he asuivat biologisen äitimme luona) Ekan kerran tapasimmekin vasta n. 18 vuotiaina. Joassain...
  20. L

    meilikamuja mäntyharjun suunnalta.

    Oliskohan täällä ketään mäntyharjun suunnalta? Ollaan muuttamassa mäntsälästä mäntyharjuun ja olisi kiva tutustua muihin äiteihin aluksi näin meilien välityksellä. Mä olen iältäni 25-vuotias.Perheeseemme kuuluu myös lapset, Tyttö 4v, poika 2½v ja poika 2kk sekä mies 25.

Yhteistyössä