Hakutulokset

  1. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Moikka. Mä ilmottaudun mukaan..taas... Katsotaan miten käy. Täällä takana siis liuta lapsettomuushoitoja joista 08/14 ku,01/15 kkm ja 03/15km.Lopetettiin hoidot tuohon viimeseen km:n. Takana PCO,jonka takia en ovuloi,nyt kuitenkin kesäkuussa tuli ovis ja ihmetellen myös heinäkuussa ja kierto...
  2. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Näyn viellä jostain syystä listoilla, vaikka hoidot keväällä jo lopetettiin. Harmi nähdä täällä vielä niin monia "vanhoja"tuttuja. Täällä kroppa normalisoitu kesäkuussa, jolloin yht´äkkiä ovuloinkin.Ilmeisesti nää raskaudet auttoi että elimistö rupesi toimimaan.Tän kuun alussa ovuloinkin sitten...
  3. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä taas km, onneks edes tässä vaiheessa. Meidän hoidot oli tässä. Tsemppiä kaikille tulevaan ja toivotaan että kaikki pääsee haluamaansa lopputulokseen :heart: Me jatketaan elämää eteenpäin, erikseen kun lapsia kuitenkin on :)
  4. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Risukasa Tossa tilanteessa vaihtaisin klinikkaa.
  5. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Risukasalainattu teksti ...Vittu... en käsitä miten joillekin siirretään kahtakin blastoo vaikka tosi pieni määrä siirtoja vasta ja niistäkin alkaneita raskauksia, eli siltä osin onnistunu kuitenki!?? Missähän näin tehdään? Varmaan jossain julkisella Me maksetaan ittemme kipeeksi...
  6. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällähän on varsinainen plussa-aalto menossa:) Onnea hirmuisesti. Päivitän nyt puhelimella,joten kattelen huomenna kirjotuksia koneelta tarkemmin:) On:Tein tänään cb:n testin parin tunnin pidätyksen jälkeen kun töistä kotiuduin... Kylläpä siihen ilmesty hailura,mutta selkeesti nähtävä...
  7. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Henrietta-Jos mä oisin sä, mä kävisin hakeen CB:n testin heti :) Se on ainut testi mikä mulla on näyttäny heti selkeesti sinistä viivaa. Peukut pystyssä täällä :) Nenna81Onhan tässä vielä piinaa jäljellä, joten vielä on mahollista kaikki :) ON: Mä käytän nykyään enään CB:n testejä, onhan...
  8. L

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Täyty tänne tulla kurkkimaan onks mitään uusia uutisia :) Ricardina ja Stella Onnea tyttö ja poikalupauksista :heart: Mä eilen tajusin että perjantaina olis tullu ja 20vkoa täyteen jos kaveri olis hengissä vaan pysyny... Mutta sille ei mitään mahda ja eilen siirrettiin 2kpl ,6päivästä...
  9. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nenna81 Piti selata taaksepäin, että monikos päiväsiä sulla siirrettiin.Mutta siis tänään jos pp 6 ja parin päivän alkioita, niin ei ihme jos ei mitään vielä näy :) Mutta luulis että viimestään pp8 olis jotain selkeempää jo näkyvissä ;) Tsemppiä siis piinailun loppuun :) Henrietta-Tsemii...
  10. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi # yritys aloitettu # monesko lapsi # syy # hoidot: ananias # 2011 # ensimmäinen Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön Ellae # toinen # siittiöt epplu # 8/2011 #toista yritetään (eka luomu) # selittämätön# EukkoI # 11/2012 #...
  11. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi # yritys aloitettu # monesko lapsi # syy # hoidot: ananias # 2011 # ensimmäinen Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön Ellae # toinen # siittiöt epplu # 8/2011 #toista yritetään (eka luomu) # selittämätön# EukkoI # 11/2012 #...
  12. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Untuvikko80 Mä suosittelen jatkamaan heti :) HavinaMuistan kyllä miten jännittävää oli odotella noita uutisia, pidetään peukut pystyssä :) DejaTällä hetkellä se tuntuu pahalta(itellä tammikuussa keskenmeno todettiin vk 11+6,joulun jälkeen vielä sydänääniä kuunneltiin), tuo toipuminen on niin...
  13. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voimia pettymyksen kohdanneille.:hug: Täällä tänään ultra, kp 10 ja limakalvo oli jo huimat 15mm.(Liekkö tuo juuri ollut raskaus vaikuttanut asiaan, vaikka toki muutenkin on kalvot ollu näillä päivillä jo 12-13mm).Kaikki muutoinkin ok, joten huomenna alotan Luget ja ensviikon tiistaina siirto :)
  14. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mitä ihmettä, mun viime viikkoinen kirjotus ei oo tullu tänne, tai ainakaan mä en sitä löytäny :stick: Onnea plussanneille:heart: Ja tarrasukkia matkaan suuresti! Untuvikko Kyllä se jo näkyy tuossa vaiheessa, joten testiä kehiin vaan :) Jännää! Täällä tosiaan keskiviikkona ultra ja siellä...
  15. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea plussanneille :heart: Havina, ymmärrän sua täysin.Ite käyn täällä vain satunnaisesti tällä hetkellä lueskelemassa, koska pyrin olla ajattelematta olleskaan koko hoitorumbaa. Toki saatan tässä vielä aktivoituakin, mutta se jää nähtäväksi. Joka tapauksessa täällä päästy eteenpäin, vuoto...
  16. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    RisukasaIlmeisesti käytäntöjä on monia.Meillä ei oo kunnallisen puolesta mitään.Käskettiin itse tekemään raskaustesti kotona 3vk:n päästä tyhjennyksestä.Jos viitteitä positiivisuudesta, niin sain numeron mihin pitää soittaa.Sitä kautta pääsen hcg mittaukseen yms.Muutoin ei mitään...
  17. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Henrietta-Tuo on totta.meillä keskeytys tapahtu siis 12+5. Äsken juttelin lääkärin kanssa, totesi että voin alottaa terot 2-3vkon päästä.Seuraava PAS tehdään siis tulevaan kiertoon.Siirretään taas 2 blastoa.Eli näillä näkymin siirto tulee olemaan maaliskuun alkupuolella.Edellyttäen että...
  18. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    AnaniasOlet ollut ajatuksissa siitä asti kun sun uutiset luin, ei vaan voi ymmärtää. Paljonko ihmismielen tarvii kestää paskaa..toivotaan että PASsiin pääsette, tai että luomuihme tulisi.Meille sanottiin tuo sama,ja nauroin sille lääkärille päin naamaa että ei se ilman ovulointia onnistu...olin...
  19. L

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä tänään rv 11+6 np-ultrassa todettu sikiö kuolleeksi... Vielä pakkasessa tavaraa, joten siirtoon heti kun lupa tippuu, mutta siihen voi mennä aikaa..Ehkä palaan sitten tälle saitille,tai sitten en...se jääköön nähtäväksi. Pikasesti katoin tän viimesen sivun,moni on jo plussannu tai...
  20. L

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Ananias:hug:Jaksamista. Täälläkään ei hyviä uutisia,tänään rv 11+6 np-ultrassa todettu kuollut sikiö. Pakkasessa vielä tavaraa,joten siirtoon mennään heti kun lupa tulee. Tsemppiä muille! :)

Yhteistyössä