Hakutulokset

  1. P

    * Suurperhekuumeilijoiden ketju *

    Tulin pitkästä aikaa kurkkimaan teidän kuulumisia! Palleroita, en tiedä käytkö enään täällä ja näetkö koskaan tätä viestiä, mutta olen pahoillani että tilanne päättyi teillä näin. Toivottavasti saatte puhuttua asiat halki ja auottua totuudet pöytään. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi <3
  2. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä muuten yhdessä raskaudessa plussasin pc:n testillä leffaviivat kp 10 :LOL: Ultrassa selvisi seuraavana päivänä, että olin raskaana viikolla 7 ja siellä sykki sydän. Kohta tuo kp kympin plussa täyttää 2 vuotta :love: Mutta ilmeisesti siellä onkin nyt vika testeissä.. (n)
  3. P

    * Suurperhekuumeilijoiden ketju *

    Onnea sinipingviini plussasta ja pienelle tarrasukkia :love:
  4. P

    * Suurperhekuumeilijoiden ketju *

    Palleroita paljon halauksia! Puhaltelen täältä plussatuulia sinulle ja muille ketjulaisille :love:
  5. P

    * Suurperhekuumeilijoiden ketju *

    Heippa! Täällä käyn edelleen lukemassa tätä ketjua :love: Tuttuja ajatuksia nuo, että kun on jo suotu viisi tervettä lasta, voiko sama onni kohdata kuudennen kerran. Olen näitä ajatuksia pyöritellyt jokaisessa raskaudessa. Ja samoin tuo ikä mietityttää. Mutta, siltikin tämä tuntuu oikealta...
  6. P

    Kesäkuiset

    Toukokuisista kurkin ja kommentoin Heikuralle, että jos tiedät ovulaatiopäivän, niin silloin kannattaa siitä laskea. Eli ovispäivä on 2+0 ja aina samana viikonpäivänä vaihtuu viikot. Niitä ei taideta kuukautisten alkamispäivän mukaan laskea :)
  7. P

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Pillipöllö ilmoitti vasta että hän on ollut tosi kiireinen, joten ei ole ehkä ehtinyt käydä täällä. Voin tuolla face ryhmässä vinkata, että täällä olisi ryhmään haluavia :) Itse ei ole ennättänyt täällä enään juuri kirjoitella, mutta lukemassa käyn aina kun ehdin. Toivotaan Merikki että on...
  8. P

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Tervetuloa kaikki uudet! :love: kipaaa mikä siellä on tilanne? Mulla on vuotanut ihan oikeat menkatkin raskausaikana ja silti kaikki mennyt hyvin, joten toivoa on :love: Täällä tänään luultavasti 5+0 ja torstaina jo eka neuvola. Katsotaan minne tulee ultra kun neuvola laskee mun olevan jo...
  9. P

    * Suurperhekuumeilijoiden ketju *

    Palleroita käyn täällä varmasti kurkkimassa teitä ja puhaltelemassa plussatuulia. Täällä on jotenkin niin ihana ja lämmin tunnelma :love: Täällä voidaan hyvin. Menkat jättivät tulematta ja viiva on jo todella vahva, ensi viikolle vielä yksi testi jäljellä. Oireet on voimakkaita, pahoinvointi...
  10. P

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Täällä rv 4+3 ja myös olo on hyvä. Nippailuja, painon tunnetta mahassa, palelee, on kuuma, hengästyttää, väsyttää, pissalla saa käydä useammin, joinakin iltoina närästystä. Niin ja turvotusta on. Mutta ei vielä huonoa oloa, se normaalisti alkaakin rv 6+. Tässä olen kaappeja siivoillut, puuttuvia...
  11. P

    * Suurperhekuumeilijoiden ketju *

    Äiti x X peukut pystyssä että pian tärppää! :love: sinipingviini toipumisia fyysiseen ja henkiseen kipuun :love: Toivottavasti pian alkaa raskaus joka jatkuu onnellisesti loppuun asti :love: Liininen pikaista plussaa myös teille! :love: Odotan samaa reaktiota omalta äidiltäni, mutta eiköhän...
  12. P

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Tervetuloa uusille ja onnea plussasta! :love: Pahoinvoiville hurjasti tsemppiä! Itse en ole ikinä oksentanut, mutta kärsin ihan jäätävästä 247 kestorapulasta rv 6+ lähtien jonnekin rv 13+ saakka, jonka jälkeen on alkanut helpottaa. Mut hulluks siinä meinaa tulla :eek: Toivon kaikille helpotusta!
  13. P

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Hyvä Mieva et tarkistavat! Toivotaan et kaikki hyvin ja oikeassa paikassa :love: Minä myös soittelin neuvolaan. Varasin samalla 1,5v ja 5v neuvolaa niin laittoi äitiysneuvolan jo ens viikolle 5v neuvolan kans samaan. Vähän aikasin, mut eikai sillä väliä koska ne tiedot täytellään :LOL:
  14. P

    * Suurperhekuumeilijoiden ketju *

    Hyvin vahvistuu viiva :love: Dpo 14 tänään ja yin siis tän aamuinen. Oireet on selkeitä ja muutoinkin olo että vahvasti raskaana ollaan. Kumpa kaikki menisi hyvin :love: http://aijaa.com/oLN9sv Palleroita, ihana kun olet saanut nyt kokea hyvän ja rakastavan suhteen :love: Teillä on varmasti...
  15. P

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Kiitos uudesta ketjusta! :) Mun rivi listalle: 14.5. Po / 31 / kuudes Synnytyssairaalaa en tahdo täällä paljastaa :whistle:
  16. P

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Eli odotellaan vielä. Kova olisi hinku päästä enemmänkin jo kirjoitteleen, kun ei ole ketään muutakaan jolle jakaa ajatuksia koska ei aiota raskaudesta kertoa vielä piiiiitkään aikaan. Täällä kirjoitellessa on pelko että joku tunnistaa vaikka tuskin kukaan tarkoituksella täällä kyttää...
  17. P

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Ei oo muakaan hyväksytty face ryhmään :unsure: Voisko joku vinkata siellä et hyväksyis meitäkin? Vai onko ryhmä jo suljettu, pitääkö meidän oma tehdä :ninja:
  18. P

    * Suurperhekuumeilijoiden ketju *

    Sinipingviini voimia toipumiseen <3
  19. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Dpo 12 ja viiva on hienosti vahvistunut :love: http://aijaa.com/0jWES7
  20. P

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Lisäys! Närästys alkoi juuri. En kärsi närästyksestä ikinä muulloin kuin raskaana :LOL:

Yhteistyössä