Hakutulokset

  1. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Vielä piinaan täällä teitä... Eli tässä olis teille vielä pari kuvaa tulkittavaksi jos vaan viitsitte :rolleyes: eka on eilinen testi minkä jo laitoinkin ja toka on tämän päivänen testi.... Kuvat on otettu lähes heti testauksen jälkeen. Kiitos vielä ja anteeks tämä tuppautuminen :oops:
  2. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Uusi yritys! Näkyisikö nyt?
  3. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    :):) Täällä olis yks vanha himotestaaja, joka kyselis apuja teiltä konkareilta :D Tässä olis ystäväni tikku, joten viitsisittekö analysoida sen ja kertoa mitä näette vai näyettekö mitään?? Hyvin aikasin on testi tehty, joten..(n) Kiitos kovasti jos jaksatte nähdä vaivaa ja kertoa mielipiteenne :)
  4. S

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Kiitos JASMIN sympatiasta :) Kuulostaa tuo teidänkin tilanne välillä NIIN tutulta! ÄITI88 Onnea minunkin puolestani :) Ihana ajatus tuo häät ja ristiäiset yhtäaikaa :) Meillä ei vauvaa kasteta, joten nimi kerrottiin kaikille vauvan synnyttyä :) Ääh, meillä on tällä viikolla tuon...
  5. S

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Pitkästä aikaa voisin päivitellä tämän huvikummun kuulumisia :) Meillä oli viime viikolla taas painokontrolli ja voi miten on pirpana kasvanu! 6vkon mitat siis: 4085g 55cm :) Täällä on alkanu yökukkuminen! Herää siinä klo 00-02 ja valvoo 4-5 aamulla! Päivällä nukkuu pikku pätkiä ja muun...
  6. S

    Huhtikuun hurmurit 2015

    KEVIS - Meillä on tuo sitteri/kehto käytössä vauvalla :) ollaan kyllä tyytyväisiä oltu. Vauva nukkuu päivät siinä ja eilen illalla alkoi mahahuuto niin lopulta rauhoittui siihen tärinä/keinutus yhdistelmään :) Kovasti jaksamista koliikin kanssa! Meillä tuo edellinen lapsi huuti ekat 5kk...
  7. S

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Nopeasti tulen kommentoimaan. Tervetuloa Laura :) JASMIN -Apua! Mulla rupes sydän hakkaamaan ku luin tuon kirjoituksesi! Luojan kiitos mitään vakavaa ei tapahtunut! Voin vain kuvitella olotilasi silloin ja varmaan vieläkin...! Huh, kyllä oli onni matkassa!
  8. S

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    JOPPU -Tiedänhän mä että imetyksestä ei kannata ottaa stressiä. Mulla noi imetykset ei ole oikein onnistunu ku ensimmäisen ja toisen kohdalla mutta sitten kolmannen ja neljännen lapsen kohdalla se tyssäsi heti. Tosin siinä olikin sitten muutakin ongelmaa joten imetys ei päässyt edes kunnolla...
  9. S

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Heipä pitkästä aikaa! Ihan alkuun suuret onnittelut kaikille nyytin saaneille! Se kauan odotettu urakka on nyt ohi ja se loppuelämän urakka on alkamassa ;D Sitten vielä omaa vuoroaan odottaville iso onnenpotku! Kohta on nyytti sylissä! :) Täällä riittää vilskettä ja vipinää kun nuo...
  10. S

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Onnea Lumi vauvasta :) ELEA -Hui! Kylläpä oli juu draaman ainekset! Onneksi kaikki kuitenkin hyvin :) loppukiri häämöttää :) Mulla muuten vauva hiljeni kovasti muutamaa päivää aiemmin mutta kun synnytys lähestyi vilkastui tosi kovasti ja selvästi mönki mahassa alas päin :)
  11. S

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Kertomus No niin eilen päästiin kotiin tuoreen prinsessan kanssa :) Tässä vähän synnytyskertomusta: Elikkä Tiistaina koko päivän (jälleen) oli tuntunut aika-ajoin tiukahkoja mutta suht kivuttomia supistuksia. Limatulppaa tuli aamulla. Kävin neuvolassa aamulla. Klo. 17.00 Aloin...
  12. S

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Nopsaan ilmoitan että tumma tukkainen tyttö syntyi tänä aamuna klo 5.27! Mitoilla: 3120g 50cm Rv oli siis 38+2. Synnytys meni hyvin. Mulla tuli toipumisessa hiukka takapakkia ku vuoto alkoi yhtäkkiä koventua pian synnytyksen jälkeen. Paljon menetin verta ja veritankkausta oon saanu mutta...
  13. S

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Supistukset tiheni ja lähdettiin näytille. Nyt on kalvot puhkaistu ja odotellaan :) kotiin sitte vasta vaavi kainalossa :)
  14. S

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Pikku-Katti ja äiti88 -Voi mä niin samaistun tuohon odottavaan olotilaan kun sitä vaan odottaa lähtöä, jota ei tunnu koskaan tulevan! LAKKA -Mulla juurikin selkäsärky on yksi pahimpia supistusten aikana :) Jälleen supistaa 10min ja alle... Voi V.... että voi olla puuduttavaa! Ei nää...
  15. S

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Onnea BEBE pikkuisesta :) Hyvä että kaikki meni lopulta hyvin alun hankaluuksien jälkeen :) LUMME -Ei muuta kun "käynnistyspuuhiin" ;) Täällä myös pyörii tuo synnytys mielessä tämän tästä.. Jotenki alkaa konkretisoitumaan tuo tuleva aina vaan enemmän :) Myös pientä malttamattomuutta on...
  16. S

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Pitkäperjantaille kovasti onnea pojasta! :) Kiitos synnytys kertomuksesta! Käsitinkö oikein että sulla oli siis aika epäsäännöllisiä nuo supistukset kun kuitenkin päätit lähteä näytille? Tulen myöhemmin kirjoittelemaan lisää... Sitkeäsissi & muru rv 38+0 <3
  17. S

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Paljon onnea JOPPU! :) Paljon alkaa olemaan supisteluita ym valmistavia "vaivoja" :) Kaikki tuo on vaan edistystä eteenpäin :) Eilen oli NEUVOLA :) Kaikki oli niin kuin pitikin! Vauvan sykkeet on nyt laskenut ja oli todella maltilliset. Vauva tosin ei ollut laskeutunut : / Painoa nyt...
  18. S

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Joppu onnea matkaan! Liekö jo vaavi sylissä... :)
  19. S

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Toiveessa -Kuulostaa kurjalta sun käynti :( Mä en kanssa ymmärrä miks ei voida ottaa huomioon odottajan toiveita ja toinen mikä tuntuu olevan noille lääkäreille ym vaikeaa on KUUNTELEMINEN ja se että ottais todesta sen mitä tuleva äiti heille kertoo... : / Toivotaan että ensiviikolla mukavempi...
  20. S

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Huomenta! Elea ja pikku-katti Tosiaan oon kuullu että jossain sairaalassa on synnytyksen jälkeen annettu konjakki lasilliset :D Naikkarilla ja kättärillä ei moista tarjoilua ole. Mies jo toisen synnytyksen jälkeen meinasi innostua kun tarjottimella tuotiin konjakki lasit, kahvit ym. Mitä oli...

Yhteistyössä