Hakutulokset

  1. viii

    Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

    @äiti_82 kiitos kovasti tsempeistä! :) Tässä neljännessä raskaudessa mulla on kyllä ehdottomasti pahin pahoinvointi, aivan kaikkea on kokeiltu mutta mikään ei auta. Eipä auta kuin odotella vaan, eiköhän tää joskus ala helpottamaan. :LOL: Kaksi päivää on jo tosi hyvin, kun oot saanut ruokailut...
  2. viii

    Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

    Tervetuloa uusille! :) Mulle iski 2 ja puoli viikkoa sitten niin jäätävät pahoinvoinnit päälle, ettei mitään tolkkua missään (nyt neuvolan mukaan rv 10+4). Kävelyllä oon käynyt vain muutaman kerran, ja syönyt oon sen mitä oon pystynyt, ja ihan mitä sattuu. Välillä oon jopa itkenyt tätä pahaa...
  3. viii

    Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

    Oii onnea @ahmis!! :love: @äiti_82 se on ihana tunne kun paino lähtee laskusuuntaan. Tulee heti lisää motivaatiota jatkaa. (y) Ja hmmm, tunnustan, nyt on muutamana päivänä jäänyt kävelylenkit kokonaan välistä... :unsure: tuo kylmä ilma ei oo yhtään houkutellut ulkoilemaan, vaikka tiedän...
  4. viii

    Syyskuiset 2018

    Moikka kaikille! :) Mulla on aika vähän raskausoireita... Tai siis tuntuu siltä, koska pahoinvointia ei ole oikeastaan ollenkaan, vaikka aiemmissa raskauksissa on ollut. Rinnat on hieman arat, ja pulssi on välillä korkea, mutta sekin tasoittuu kun vaan malttaa levätä. Ja mahaan alkaa sattua jos...
  5. viii

    Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

    Muutaman päivän tauko oli lenkkeilyssä, mutta tänään kävin taas (teen nyt alkuun noin puolen tunnin lenkkejä), ja kivaa oli. (y) Olen ajatellut, että kävisin nyt raskausaikana suunnilleen joka päivä kävelemässä, pysyisi edes peruskunto hyvänä. Ja kevättä odottelen siinä mielessä, että silloin...
  6. viii

    Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

    @Abby87 Koirista saa varmasti hyvän motivaation lähteä lenkille (kun pakkohan se on :LOL:)! (y) @äiti_82 Ihanaa, että arvot oli laskenut noin hyvin! Paljon tsemppiä yritykseen, ja plussatuulia. :love: @ahmis Sehän oli tehokas dieetti, 4,5 kiloa on huipputulos!  (y) ja painonpudotushan...
  7. viii

    Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

    @äiti_82 Kiitoksia onnitteluista! :love: Ja pidän peukut pystyssä, että sun kilpirauhasarvot on nyt laskussa! (y) @ahmis tosi hyvin lähtenyt sulla paino putoamaan! (y) vau! Jatkan kyllä täällä kirjoittelua, ja painonpudotus jatkuu vaikka raskaana ollaan. Tietysti sillä tavalla terveellisesti...
  8. viii

    Toiveena vauva 2017-2018

    Siirsin itseni plussanneisiin.:)
  9. viii

    Toiveena vauva 2017-2018

    22.1.18 Nimi | kiertopäivät | yrityskierto Viipulainen........2/28......yk7 Nadine88...........12/28-34.......yk4 Möörtsi...............12/25............yk3 Tänttähäärää.....12/23-29.....ya 10/16 Nelliida...............16/28-30.......yk7 Fritang...............27/23-27.....yk11 (km yk2 & yk4)...
  10. viii

    Syyskuiset 2018

    Heei! Täällä ilmoittautuu uusi! :D Menkoista laskettuna LA olis 20.9, mutta se voi vielä muuttua. Kuukautiskierron pituus on vaihdellut, ja lisäksi sain raskaustestiin ensimmäisen haalean plussan vasta 8 päivää siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Viii / 26 / 4. lapsi / VKS
  11. viii

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kiitos paljon kaikille onnitteluista! :love: @vuuti Pudotin painoa syömällä vähemmän kuin ennen. Silleen silmämääräisesti vähemmän, en oo laskenut kaloreita. Ja leivän syömisen oon jättänyt tosi vähälle. Tunnesyöminen on itelle ollut se heikko kohta, mutta siitä harjoittelen pois. Tulee kyllä...
  12. viii

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/eDiAv2 Toivottavasti onnistuu kuvan laittaminen, tää on eka kerta kun käytän aijaata. Tämä testi on tältä aamulta, ja on siis vahvempi kuin aiempien päivien viivat. :LOL:
  13. viii

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Sonde tuohan kuulostaa lupaavalta! :) Mulla kävi juuri tässä plussakierrossa niin, että ovis ilmeisesti siirtyi (nopean painonpudotuksen takia). Kun menkkoja odottelin alkaviksi, oli menkkakipuja, mutta menkkoja ei näkynyt. Testit näytti monta päivää negaa. Vasta 8 päivää siitä kun menkkojen...
  14. viii

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tänään tein testin ja pakko kai se on alkaa uskoa, plussa se on! :love: viiva oli jonkin verran vahvistunut aiemmista testeistä, ei vielä ole tasavahva kontrolliviivan kanssa mutta punainen viiva kuitenkin. Itseä epäilyttää kovasti, mutta se kai kuuluu asiaan. :rolleyes:
  15. viii

    Toiveena vauva 2017-2018

    No jopas, en osaa liittää kuvaa tänne. :eek:Pitääkö se tehdä aijaan kautta?
  16. viii

    Toiveena vauva 2017-2018

    @ahmis mulla ei oo aavistustakaan koska ovis on ollut. Tässä kierrossa ei tullut minkäänlaisia oviskipuja tai muutakaan... Ensimmäiset kivut oli ne kun luulin että menkat alkaa, ja siitäkin on jo 13-14 päivää... Heh, oon ihan pihalla itseni kanssa. :D Tervetuloa @zumba224! On kivempaa...
  17. viii

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Laurajy kuulostaa hurjalta. Onneksi asiat kuitenkin ovat jo etenemässä, niin saat ne hoidettua mahdollisimman nopeasti alta pois. Toivottavasti pääset pian jo jatkamaan yritystä. Tsemppiä! (y)
  18. viii

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kiitos kysymästä, mulla on tullut runsasta ja sitkeää valkovuotoa ja tulee vieläkin, se alkoi jo ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa. Ei mulla tavallisesti tule tämäntapaista valkovuotoa. (n) Väsymystä on ollut, mutta mä nyt oon muutenkin aina väsynyt kun kotona kolme pientä lasta. :D...
  19. viii

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tervetuloa mukaan @Helinää! :) Mulla on parhaillaan menossa samanlainen kierto... Kun kuukautisten piti alkaa, oli kuulautiskipuja ja olin aivan varma, että kohta menkat alkaa. Mutta ei, nyt ne on jo viikon myöhässä ja testit näyttää negaa. :( Eipä auta kuin odotella... Helpommin toki sanottu...
  20. viii

    Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

    Mä oon kanssa samoilla linjoilla kuin @äiti_82, suosittelen tässä välissä tekemään tuon dieetin, eihän sitä tiedä jos jo seuraavasta kierrosta tärppää raskaus... ;) Oi niin siis oletkin tänään sen aloittanut. Kerro sitten ihmeessä miltä tuo kuuri vaikuttaa! (y) Täällä kans syömisten kanssa...

Yhteistyössä