Hakutulokset

  1. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Voi Tuplamammutti, aivan valtavasti sinulle tsemppiä ja onnea matkaan! Onneksi sait noinkin paljon viikkoja kasaan, 2kg kuulostaa jo tosi hyvältä! Katrilli, onneksi olkoon! maibei, toivottavasti sielläkin menee asiat eteenpäin! Kyllä sä oot aika sankari kun olet sinne asti jaksanut...
  2. S

    Tuplamammat 2013-2014

    Hei! Vihdoin ja viimein sain sen verran aikaa, että ehdin tänne ilmottautumaan mukaan :) Eli Jk, lisäätkö minutkin listaan! Sori, olen niin taulapää tän foorumuhomman kanssa, etten osaa punata pyyntöä... Elikkä meidän di-di kaksoset syntyivät 19.11., viikkoja oli kasassa 37+1. Tyttö A...
  3. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Yrittäkääs nyt joku synnyttää tänään, tulis niin mainio synttäripäivä vauvoille :) Ja jos klo 14.15. vielä onnistuis syntymään, niin sais sen maagisen 11.12.13 klo 14.15 :D
  4. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Pohjoistuuli, tuhannet onnittelut! Ihnaa, että sait noin hienon kokoiset nyytit, ja hienosti jaksoit kantaa heidät loppuun asti!
  5. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Onnea huomiselle synnyttäjät! Tipetsulle myös hurjasti tsemppiä, toivottavasti selviät vain säikähdyksellä. Yhdellä mun lapsista seurattiin samoja asioita, lisäksi sydämen taakse kertyi jatkuvasti enemmän nestettä. Huoli oli kova, mutta täysin terve lapsi syntyi, ei yhtään mitään poikkeavaa...
  6. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Onnea oikein paljon Crofti! Mahtavan kokoiset vauvat!
  7. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Hei! Ajattelin kirjoittaa vähän kuulumisia, nyt kun silmät pysyy vaihteeksi auki ;) Vauvat ovat tänään viikon ikäisiä! Kotiin sairaalasta lähdettiin kolmantena päivänä sektiosta, vauvoilla ei ollut mitään häikkää sokereiden tai bilirubiinin tms. kanssa, joten päätettiin painua kotiin heti...
  8. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Hei! Eilen syntyivät pienet Tuli ja Kivi maailmaan :) Tuli (A tyttö) painoi 2350g, pituus 46cm, ja Kivi (B poika) 2760g ja 48cm. Molemmat voivat mainiosti, ei ollut mitään häikkää sokereissa eikä muussakaan. Syövät ja nukkuvat, ja ovat aivan täydellisen ihania <3 Mä koitan toipua...
  9. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Hei kaikki! Tänään ultrassa kävi ilmi, että A ei ole kasvanut laisinkaan edellisestä mittauksesta, ja vettä ei myöskään ole. Sektio siirrettiin siis jo huomiselle! Vuorokauden päästä en ole enää raskaana!!! Kamalasti jännittää, mutta pakko luottaa, että kaikki menee hienosti. Pitäkää meille...
  10. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Heips taas! Pikainen tilannetiedotus, sain labravastaukset lääkäriltä, ja hepatoosi-diagnoosi varmistui. Toivottvasti lääkitys auttaa tuohon helvetilliseen kutinaan! Ens viikolla katotaan arvot taas uudestaan, ja tsekataan kaikki muukin. Pohjoistuuli, ymmärrän kyllä tuon ahdistuksen...
  11. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Hei! Eilen olin taas ultrattavana TAYSissä. A on kiinnittynyt perätilassa, peppu siis ihan alhaalla lantiossa jo. Sektiosuunnitelma siis pitää edelleen. A on koko ajan ollut se pienempi kaksonen, mutta nyt hänen kasvunsa on hidastunut entisestään, painoa oli tullut vain 100g viikossa...
  12. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Pohjoistuuli, mä en ainakaan pysty noiden hikoista päättelemään yhtään mitään, molempien hikat nimittäin tuntuvat tismalleen samoilla korkeuksilla, ihan alhaalla. Ja ovat kuitenkin toinen pt ja toinen rt :) Liikelaskennasta kysyin TAYSissa, sanoivat että ei voi tehdä samanlaista virallista...
  13. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Voi Elmeriini, kuinka ikävää, että osastolle joudut. Positiivista kuitenkin, että noihin sun vaivoihin on nyt reagoitu kunnolla, ja olet kunnon seurannassa. Tsemppiä sinne osastolle, ja toivottavasti sun tilanne ei pahene enää! Mulle ei kuulu mitään uutta, supistelee aika paljon, mutta...
  14. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Pohjoistuuli, lääkäri totesi heti ennen ultraakin jo, että perätilassa et näitä synnytä, päiden hakautumis-riskin takia. (B on rt) Sanoi kyllä, että jos vaatimalla vaadin, hän voi vielä konsultoida ylilääkäriä, mutta sanoin, ettei tarvi. A ei kai enää käänny, on toki teoreettinen mahdollisuus...
  15. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Hei! Tänään olin taas TAYSissä kontrollissa. Yllättäen lääkäri olikin sitä mieltä, että ehdottomasti tulee sektio. Aiemmin kaikki ovat siis olleet sitä mieltä, että perätilasta huolimatta alatiesynnytys on minun kohdallani se tavoite. Kävin sitten anestesialääkäriäkin tapaamassa, sain...
  16. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Heippa taas! Mulla tuli tänään 35 viikkoa täyteen, se tuntuu jotenkin hienolta virstanpylväältä, ja nyt sen tajuaa, kuinka vähiin käyvät viikot ja päivät! Huomenna kontrolli sairaalassa, toivottavasti molemmat pipanat on kasvaneet kovasti :) Mullakin on ollut aika paljon kutinaa, sääret...
  17. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Onne valtavasti Tuplat! Hienoa, että sait pojat heti viereen, ja toivottavasti pääsette pin kotiin koko sakki! Nopeaa toipumista sinulle, ja ihania vauvantuoksuisia hetkiä koko perheelle! Tervetuloa mukaan Aidi! Salla 34+6
  18. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Hei kaikki! Täällä kaikki menee ihan samaa rataa kuin aiemminkin, tosin tuntuu kyllä, että oma olo on nyt paljon parempi, kuin siinä 30 viikon kohdilla! Sain lääkäriltä reseptin hyvään närästyslääkkeeseen, ja se on tehnyt kyllä uskomattoman muutoksen mun vointiin! Nukun paremmin, syön paremmin...
  19. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Hei! Ulrassa käytiin taas tänään, A on edelleen perätilssa, painoa 1760g, ja B on rt, painoa 2010g. Kaikki näytti olevan hyvin, parin viikon päästä uudestaan. Sain ohjeeksi, että jos lapsivedet menee kotona, niin heti makuuasentoon, ja ambulanssilla sairaalaan. Oli tosi hyvä, että antoivat...
  20. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Mahtavaa Jenniferi, onnea teille valtavasti! Todellakin kiva kuulla hyvin menneistä alatiesynnytyksistä, valaa uskoa itseenkin, että hyvin se tulee menemään! Mulla supistelee kovasti, välillä aika säännöllisestikin, mutta aion uskaltautua kuitenkin mökille syysloman viettoon :) Kyllä kai mä...

Yhteistyössä