Hakutulokset

  1. memmu05

    40+ so what wol.13

    Talvi1, ihanaa!!! :heart: :heart:
  2. memmu05

    40+ so what wol.13

    Niin tosiaan, Oliivitar, unohdin mainita kiertopäiväni 23-33. On kyllä tosi kiva palata listoille. :)
  3. memmu05

    40+ so what wol.13

    Jipjei, minäkin pääsen nyt palaamaan listalle, eli meneillään on kp1. Enpä muistakaan, olenko koskaan ollut näin iloinen tädin kohtaamisesta. :D Nyt on sitten kroppa tuulimunasta ja tyhjennyksestä selvinnyt, ja uusi ensimmäinen varsinainen yrityskierros voi alkaa. :) Listan päivittäjälle...
  4. memmu05

    40+ so what wol.13

    Tintti-Tiivari, joko teit testin? Täällä jännäillään ja pidetään peukkuja pystyssä! :)
  5. memmu05

    40+ so what wol.13

    Ollakovai, ihania ultrauutisia sinulla. :heart: Ja kuten Esteri sanoikin, niin toivottavasti täältä tullaan pikaisesti perässä sinne odottajien puolelle. Vaikken kyllä ihan hetkessä minäkään. Tätiä kovasti odottelen, että pääsisi korkkaamaan sen ensimmäisen oikein kunnon yrityskierron...
  6. memmu05

    40+ so what wol.13

    Tintti-Tiivari, voi harmitus. :( Mutta periksi ei anneta! :hug: Fleur, lämpimästi tervetuloa mukavaan joukkoon! :) Minä kävin tänään tyhjennyksen jälkeisessä hcg-kontrollissa ja arvot olivat kohdillaan. Eli kohdussa on asiat mallillaan uuden raskauden yrittämistä varten. :) Olisihan se...
  7. memmu05

    40+ so what wol.13

    Tintti-Tiivari, täälläkin peukut ja varpaat pystyssä! :) Esteri, mulle kävi ihan sama juttu! Raskauden aikana paino pysyi koko ajan ihan samassa, mutta kun vajaa kaksi viikkoa tyhjennyksen jälkeen kävin vaa'alla, niin paino oli pompsahtanut yhtäkkiä 2,5 kg. Eikä minullakaan todellakaan voinut...
  8. memmu05

    40+ so what wol.13

    Voi Oliivitar... :'( Miten niin toivoin että nyt se pieniäinen olisi siellä oikein tiukasti tarrannut. :hug: :heart: Jos lasken kiertoni alun nyt ensimmäisestä tyhjennysvuotopäivästä, niin tänään on meneillään kp15. Tein aamulla ovistestin ja siihen ilmestyi kaksi viivaa, tosin testiviiva oli...
  9. memmu05

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Voi Talvi, ihanaa! :) :heart: Minähän tässä olen siirtäytynyt tuonne kuumeilijoiden puolelle, mutta siltikin käyn aina välillä täällä lueskelemassa teidän kuulumisia. Olen jännäillyt ultratulostasi, ja voin miten hienoa olikin nyt tuollaista lukea! Olen niin iloinen puolestasi, kun sinäkin jo...
  10. memmu05

    40+ so what wol.13

    Kiitos Ollakovai infosta. :) Ja hyvä tietää, että tuo ovis saattaa olla kivulias, niin en sitten liikoja ihmettele/huolestu. Minulla oli kotona jemmassa yksi raskaustesti ja dippasin eilen. Puhdasta negaa näytti. Tässä tilanteessa se on oikein hyvä juttu, kun kertoo vaan siitä että kohtu on...
  11. memmu05

    40+ so what wol.13

    Oliivitar, jospa se "jotain" mikä näkyi, siitä kehittyisikin ihanaiseksi plussaksi. :) Täällä peukut pystyssä! :heart: Minulla alkaa kuumeilu taas nostaa oikein kunnolla päätään hyvien harjoitusten myötä. :) Osaisiko kukaan muuten kertoa, mistä päivästä nyt rupeaisin kiertoani laskemaan...
  12. memmu05

    40+ so what wol.13

    Ollakovai, ihan hirmuisesti onnea! :) :heart: Täällä päästiin eilen jo harjoitteluasteelle, kun vuoto on jo niin minimaalista ja viimeisetkin kivut väistyneet. :) Toki se aina on kivaa, mutta nyt jotenkin tuli vielä sellainen fiilis, että elämä nyt tosiaankin jatkuu, ja pian päästään kunnolla...
  13. memmu05

    40+ so what wol.13

    Pienin askelin kohti kuumeilua täältä taas tullaan, vaikkakin tosiaankin pienin askelin. Toissapäiväinen kohduntyhjennys oli ihan järkyttävän kivulias kokemus, aivan kuten oli se edellinenkin. :( Toivottavasti ei tarvitse enää kolmatta kertaa kokea. Vieläkin on aikamoista masun repimistä ja...
  14. memmu05

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kiitos teille ihunaiset myötätunnosta. :heart: TR, olen aivan samaa mieltä, että aina parempi mitä varhaisemmassa vaiheessa saa tietää jos masussa ei ole kaikki niin kuin pitää. Olen nyt todella tyytyväinen siitä että hakeuduin varhaisultraan. Olisinhan minä aivan hyvin voinut tuudittautua...
  15. memmu05

    40+ so what wol.13

    Heippa hei taas tänne olkkariin, jonne minäkin pikkuhiljaa palailen, kunhan tässä toipuilen. Täällä raskaus osoittautuikin nyt sitten tuulimunaksi ja aikamoinen surku on puserossa. Pari viikkoa sitten kävin varhaisultrassa, jossa saatiin fifty-fifty-tilanne, että joko raskausviikot eivät täsmää...
  16. memmu05

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Ultrassa käyty ja tuulimuna nyt sitten todettu. :'( Minä väistän tästä takavasemmalle ja toivottelen teille kaikille masunkasvattajille oikein ihanaa ja onnekasta odotusaikaa. :heart:
  17. memmu05

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Oi, kovasti onnea TR! Upeaa! :) Ja hienoa, että muutenkin kaikki oli ultrassa hyvin. :heart: Itselläni on nyt sitten huomenna se jännityksen täyteinen päivä, mitä on kaksi viikkoa odotettu. Ultra kertoo onko masussa asukkia vai ei. Hirvittää... :|
  18. memmu05

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Johanna, ihan samanlaisia aatoksia on ollut täälläkin, oikeastaan heti sen jälkeen kun pahin hurmostila plussaamisen jälkeen hälveni. Taitaa olla ihan tyypillistä silloin kun kyse on ensimmäisestä lapsesta. :) Täällä olotilat vaihtelevat epätoivoisesta toiveikkaaseen. Vielä olisi viikko tätä...
  19. memmu05

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Esteri, on todella hienoa jos et jää vellomaan tapahtuneeseen, vaikka varmasti on surkea olo. Toivottavasti kiertosi palautuu pian, niin pääsette sitten yrittämään uudelleen. :heart: Minulla oli plussauspäivän tienoilla jonkin verran kuvotusta, mutta sitten se hävisi kokonaan. Tänään se taas...
  20. memmu05

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Voi surkeus, Esteri. Olen niin kovin pahoillani. :hug: Voimia sinulle ihan hirmuisesti! :heart: Omakin olo meinaa olla aika surkea, vaikkei tässä mitään lopullista tuomiota vielä ollakaan saatu. Jotenkin sitä vaan valmistautuu siihen pahimpaan. Kyllä on tuskaiset pari viikkoa edessä, ei voi...

Yhteistyössä