Hakutulokset

  1. A

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Marraskuussa~

    Mymmeli88 ja muut, tiedotan nyt tähän vielä kertaalleen että fb-ryhmästä oli tarkoitus saada tiivis ja luotettava ja siitä syystä sinne ootetiin jäseniä 31.10 saakka.
  2. A

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Marraskuussa~

    Jenina7 facebook-ryhmä sulkeutui 31.10 :)
  3. A

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Marraskuussa~

    Lunia12 sulle on viesti :)
  4. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Heiiiiii toverit :) Muistuttelisin että huomenna sulkeutuu fb-ryhmä joten laittakaahan viestiä, jos täällä vielä on joku joka ryhmään haluaa! :)
  5. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Kultapupu Kyllä!!! Joulujoulujoulujoulu!! Oon niin fiiliksissä :D oon koittanu kysellä jo ihmisiltä aaton aikataulua mut kumma kyllä se ei oo kellään selvillä! :D
  6. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Mimmuskainen juu ylipainoa löytyy :) ja tohon painoindeksiin niin mulla ei ihan 30 riitä :D Mulla oli tänään neuvola, eipä siellä mitään ihmeempiä, sokerirasitus kosahti paastoarvosta ollen 5,3 ja sain liuskat ja neulat että voin alottaa seurannan, plääh. Painoa miinus 2kg lähtöpainoon :D...
  7. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Tuli viestit perille kyllä, kaikille vastattu :) Oli taas joku viesti lipsahtanut ihan yleisesti tuonne miun kaksplusprofiilin seinälle kaikkien nähtäville, laittakaa siis aina yksityisviestinä :)
  8. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Facebook-ryhmään otetaan uusia jäseniä 31.10 saakka!
  9. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Facebook-ryhmään pääsee niin että laittaa mulle viestillä linkin fb-profiilinsa, lisään kaveriksi ja sit ryhmään.
  10. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Lapsiveden voi tunnistaa siitä että se on ihan vettä, kokeeksi side pöksyyn ja jos tulee läpi = soitto päivystykseen tms. Oon myös kuullu että voi tunnistaa makeasta tuoksusta mutta en tiedä sekottuuko se makeus tuonne alapään omiin tuoksuihin jotka ei aina niin makeita oo! :D Mulla tulee kans...
  11. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Yöenkeli pyysi ilmoittamaan ettei nyt ihan hetkeen oo päivittelemässä, on joutunut osastolle lepoon lapsiveden tihkumisen vuoksi! Vauvalla kuitenkin kaikki hyvin ja vettä on riittävästi. Enkelit lähetetty Yöenkelin ja pikkuisen luokse <3
  12. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Meillä on kaikki isovanhemmat ihan vaan mummeja ja ukkeja.
  13. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    manije mulle lääkäri antoi cetiriziniä, en tiiä onko oikein kirjotettu mut kuitenkin.
  14. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Mulle on kyllä aina painotettu että raskaanaollessa vain panadolia, yks tai kaks buranaa nyt ei varmaan pahaa tee mut silti on sanottu että pitäs käyttää vain panadolia.
  15. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Viestiä laittaneille on laitettu kaveripyynnöt fb:ssä :) yritin vastata kaikille myös mut en tiedä tuliko perille kun tää taas vaihteeks vähän tökkii! Raskaudesta mulla ei oo oikeen mitään sanottavaa, oireettomana edelleen :) Issias oireilee mut se nyt on muutenkin aina kipee :D huomenna...
  16. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Tervetuloa uusille :) ralliruutu kivaa saada saman synnärin ihmisiä joukkoon :) Nyt kun näitä nt-ultria on tässä ollut monella, niin facebookin ryhmään on vielä mahdollista päästä ja suosittelen sitä kyllä kaikille, siellä on hurjan mukava porukka ja avointa keskustelua, ei kuitenkaan vielä...
  17. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    ElluE facebookkiin mahtuu kyllä vielä :) En oo ihan selvillä itekkään missävaiheessa jäsenten otto loppuu. Ja siis ryhmähän on puolillaan niitä jotka on "salaa raskaana" :)
  18. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Huutelen täällä kun en tiedä saanko viestillä yhteyen :) Taisku-80 Oon laittanut sulle fb:ssä kaveripyynnön jo ihan hyvän aikaa sitten, varmistan vaan ootko vielä halukas tulemaan ryhmään? :)
  19. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Yöenkeli olisko mahdollista että laittas tonne ekalle sivulle maininnan fb-ryhmästä, että se on salainen eikä kukaan ulkopuolinen näe mitään sen juttuja eikä sitä löydä haulla jne, ja että halukkaat pääsee sinne laittamalla mulle täällä yksityisviestinä linkin fb-profiiliin :) Miltei jokainen...
  20. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    funkyest Mulle yv:nä linkki fb-profiiliin niin lisään kaveriksi ja sen jälkeen ryhmään :)

Yhteistyössä