Hakutulokset

  1. J

    1 vuotiaan kohtausmainen "irvistely"

    Tämä on jo vanha viesti, mutta vastaanpa silti, jos sattuisi muitakin, joiden lapsilla ollut vastaavaa. Minä luulen, että aloittajan lapsen irvistelyt ovat juuri Ticsejä. Haluaisinkin kuulla onko niitä vielä tai ovatko miten kehittyneet? Mulla 2v lapsi jolla ollut vajaa 1v iästä lähtien...
  2. J

    Elokuu 2017

    Heippa pitkästä aikaa! Tämä keskustelu vaikuttaa kyllä kovin hiljaiselta. Lieneekö tosiaan monilla seesteinen keskiraskaus menossa. Itsekin kävin ennen pääsiäistä rakenneultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. Oli se vaan taas ihanaa nähdä pieni siellä. Eihän sitä voinut kyynelittä katsoa...
  3. J

    Elokuu 2017

    H12-uä:ssä käyty ja kaikki oli kuten pitääkin. Vilkkaasti vauva liikkui siellä. Huh, jokohan nyt uskaltaisi ottaa rennommin ja kertoa vanhemmillekin. Olihan se uskomatonta nähdä tämän 4 vuoden odotuksen jälkeen oikean näköinen vauva minikoossa, joka on minun ja mieheni aineksilla tehty. Tätä...
  4. J

    Elokuu 2017

    Niin ja sitähän minun piti vielä kysyä, että vaivaako teitä muita jatkuva nälkä? Itse joudun syömään jopa tunnin välein jotain. Aamupäivät on pahimmat. Pelkään, että lihon tällä tavalla hirmuiset kilomäärät raskausaikana vaikkakin olen yrittänyt syödä todella paljon hedelmiä ja muuta järkevää...
  5. J

    Elokuu 2017

    Kiitos tervetulotoivotuksista! :love: Toivottavasti saan nyt myös pysyä tällä palstalla teidän kanssanne, ihanaa jakaa näitä ajatuksia jonkun kanssa. Jotenkin sitä tälläisen taustan jälkeen ei osaa uskoa, että kaikki menisi hyvin loppuun saakka. Mutta toivon, että osaisin np-ultran jälkeen jo...
  6. J

    Elokuu 2017

    Moikka! Uskaltautuisinkohan minäkin joukkoonne. Olen käynyt lukemassa palstalla, mutta en ole uskaltanu tätä ennen liittyä. Harmittavan hiljaista täällä näköjään muutenkin ollut. Minä en ole fb:ssa, joten mielelläni kirjoittelisin tänne. :) Lyhyesti taustastamme. Ensimmäistä siis odotamme...
  7. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Olemme miettineet jatkoja ja itsellä olisi halukkuutta yrittää vielä kaikki mahdolliset oljen korret, luovutetuillakin soluilla, jos tarve. Ja jos sijaissynnytys olisi Suomessa laillista, niin siihenkin mahdollisuuteen tarttuisin. Mutta mutta, mies ei enää jaksa. Hän on toivonut lapsia jo...
  8. J

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hei vaan kaikille! Ajattelin tulla jakamaan oman tarinani teille kanssasisarille, kun minun hoitopolkuni on nyt täällä PKSSK:ssa päättynyt. Minulla taustalla lievä endo, joka operoitiin v. 2013 syksyllä. Tuon jälkeen tulin heti seuraavasta kierrosta luomusti raskaaksi, mutta raskaus päättyi heti...
  9. J

    Endoa sairastavat, laparoskopian jälkeen luomusti raskaaksi?

    Siirrosta tuli vasta tasan viikko ja 2-päiväinen 6-soluinen siirrettiin, eli olisi nyt 8-9 päiväinen alkio. Ja ei tietty pitäis verrata niihin aikaisempiin kemiallisiin raskauskokemuksiin, mutta kun jotain kirjanpitoa niistä tein, niin kyllä niissä oireet vaan alkoi heti kiinnittymisestä...
  10. J

    Endoa sairastavat, laparoskopian jälkeen luomusti raskaaksi?

    Mulla endolöydökset skopiassa oli oletettua vähäisemmät ja se vähäinekin putsausleikkaus auttoi suurimpiin kipuihin, joten en usko, että helpolla uuteen leikkaukseen ottavat (ainakaan julkisella). Ja toisaalta olen nyt kokeillut endo-diettiä, josta ollut suuri helpotus kipuihin, joten olisi...
  11. J

    Endoa sairastavat, laparoskopian jälkeen luomusti raskaaksi?

    Minulle tehtiin laparoskopia lähes 2 vuotta sitten. Tuota ennen yritystä oli takana vasta vuosi, mutta kovien kipujen vuoksi pääsin skopiaan. Laparoskopian jälkeen heti seuraavassa kierrossa tulin raskaaksi, mutta jäi kemialliseksi/varhaiseksi km:ksi, ja sama toistui vielä seuraavassa kierrossa...
  12. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi Mandala! Piti tulla sinun kuulumisia kurkkimaan ja tsempittämään. Kyllä minäkin näen tuossa r-testissä selkeän viivan. :) Ei tuo mikään viivanpaikka ole ja jos näin hyvin kamerassakin näkyy niin selkeä viivahan se on. Ja varmasti vielä vahvistuu, kun maltat vielä vain rauhassa odottaa...
  13. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Saas nähdä tuleeko tämä teksti oikeeseen paikkaan, kun en taida osata tätä uutta foorumia oikein käyttää... Mutta siis täällä nega testattu ja vuoto alkamaisillaan. Tuon testin tein ihan vaan sen vuoksi, kun pakko on, mutta oireita ei ole ollut. Tosin mahdollisen alkion kiinnitymisen aikoihin...
  14. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Liljeby: Hyvältä kuulostaa nuo sinun oireilusi. Toivotaan, että tulos on se toivottu! Sinullako siis jo huomenna testipäivä? Vannotin kyllä, että tässä kierrossa en oireita seurailisi enkä varsinkaan niistä tänne kirjoittelisi, kun tuntuu niin naurettavalta aina jälkeenpäin lukea miten sitä...
  15. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jännää: Jep, tänään saatiin 3-päiväinen 9-soluinen matkaamme. Polilta annettiin minulle viimeksi väärää tietoa, sillä olimme siinä uskossa, että alkio oli 8-soluinen, mutta olikin ehtinyt ennen pakastusta vielä jakautua 9-soluiseksi. Joka tapauksessa lääkärin mukaan oli oikein nätti 1.luokan...
  16. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Plaah, pääsen alkionsiirtoon vasta ensi viikon maanantaina ja ovis tapahtui melko varmasti eilen, koska selvä ovisplussa oli tiistaina, eilen selviä ovisjomotuksia ja tänään jo lämmöt koholla. Laitoin heti tiistaina polille viestiä ovisplussan tehtyäni ja pyysin aikaa alkionsiirtoon. Vielä...
  17. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Oi, onnea Luis! Muistan sinut ja sinun ongelmallisen vuotavan limakalvon, mutta aivan mahtavaa, että teillä kuitenkin onnisti. Tuollaiset onnistumistarinat antavat kyllä toivoa varmasti monelle! Antoisaa ja onnekasta raskauden jatkoa! :) Lämpöjen mittailuista: Itse olen tämän koko...
  18. J

    Laparoskopian jälkeiset lapsettomuushoidot

    Itseltäni leikattiin lievä endo v. 2013, mutta virtsarakon päällä ollutta endopesäkettä eivät voineet poistaa. Kivut helpottuivat muutamiksi kuukausiksi, mutta palasivat pikkuhiljaa. Heti leikkauksen jälkeen kahdessa seuraavassa kierrossa tulin raskaaksi, mutta ne jäivät kemiallisiksi...
  19. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Eipä avautunut huhtikuun plussatili ainakaan minusta. Puhdas nega testattu lauantaina ja vuoto alkoikin jo sunnuntaina. Näköjään näissä tuoresiirroissa vuoto alkaa aiemmin. Toivotan vain parempaa onnea muille, oma onni taitaa olla lopullisesti hukassa. :'(
  20. J

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahoittelut Henrietta! :hug: Ikävää lukea nyt tälläisiä uutisia täällä. :'( Ei voi tosiaan huokaista vaikka se plussa siihen testiin tulisikin, sittenhän se jännitys ja huoli vasta alkaakin... Retikka, olen puolestasi todella pahoillani. Itse pelkään juuri tuota samaa, että kuulun niihin 20%...

Yhteistyössä