Hakutulokset

  1. V

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Heipähei! Voisin vähän noita maanantain neuvolakuulumisia päivitellä! Painoa tullut 1077g/vko eli yhteensä se tekee 9,9kg. Hohhoi. No, yritän nyt olla stressaamatta tosta kun mun kohdallani kiloja tulee syönpä salaattia tai pullaa. Saapa nähdä, että meneekö tällä kertaa 20kg rikki.. viimeksi...
  2. V

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Muakin ahdistaa toi painonnousu, vaikka mun kohdallani kiloja tulee vaikken edes mässäilisi. Viimeksi tuli 18kg ja ne lähti kyllä suht. nopeasti pois, mutta kyllä se ahdistaa kun vaa'an lukemat kohoaa kohoamistaan.. toisaalta taas yritän suhtautua tohon kilojen kertymiseen hälläväliä-asenteella...
  3. V

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    kusma, mulla on ollut tota paineen tunnetta! Jos seison/kävelen tai teen muuta, mistä tulee jotain rasitusta liikaa niin tulee toi tunne ja samoin oli viime raskaudessa. En tiedä, että onko vaarallista vai ei, mutta rasitukseen tuon oon itselläni yhdistänyt ja kun istahtaa hetkeksi niin se...
  4. V

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Minunkin poikalupauksen saisi päivittää :) Voi että, mulle on iskenyt ihan tajuton pesänrakennusvietti! :D Kunpa vain saisi sen ismman asunnon niin pääsis muuttamaan ja laittamaan kaikkea <3 Täällä nyt myös varmistunut se, että Carenan Doubleswing Evo2 ostetaan ja oonkin ihan rakastunut...
  5. V

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Heippa! Mulle voisi päivittää tietoihin, että nyt on saatu poikalupaus. <3 Kurittamisesta: mä meen sillä linjalla, että minkäänlaista fyysistä kurittamista ei käytetä. Ei edes niitä tukkapöllyjä tai luunappeja. Kun "kunnon" kurittamisen aika tulee niin aloitetaan jäähynurkkakokeilut. Mun...
  6. V

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Hei taas! Ei oo tullut hetkeen kirjoiteltua tänne puolelle, mutta eipä täällä mitään kovin ihmeellistä ole tapahtunutkaan :D Täytyy nyt nauttia tästä seesteisestä raskausajasta, ennen kuin muistutan jotan jättimursua :) Sarizalle jaksamisia! Minä en kasta tätäkään lasta ja minun...
  7. V

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Heipä hei! Pahoittelut, ettei oo tullut tänne vähään aikaan kirjoiteltua kun on tullut enemmän roikuttua tuolla fb:n puolella. Teidän juttuja oon kyllä yrittänyt täällä seurailla :) Vauvakirjan täyttö jäi esikoisen kohdalla aika vähille, kun en tykännytkään siitä kirjasta. Nyt oon...
  8. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Mä ehdin jo vähän hätäillä, kun pariin päivään en juurikaan liikkeitä tuntenut, mutta eilen niitä tuntuikin pitkin päivää <3 Ja liikeet on tuntuneet jo rv11 saakka. Esikoinen syntyi rv 41+1, mutta toivottavasti tää tulis jo aiemmin maailmaan :D Ei haittaa vaikka ei laskettuun aikaan asti...
  9. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Neuvola+lääkäri hoidettu pois alta! Turhaan panikoin tuon painonkin kanssa, kun oli tippunut 100g :o Masu oon kyllä kasvanut ja nyt saan syötyäkin kunnolla, että oisko jotai turvotuksia lähtenyt? Joka tapauksessa, kaikki oli ok vaikka hb taas hiukan laskenut, mutta hyvä sekin vielä on...
  10. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Alexandra mulla ei ees enää "omat" housut oo mennyt jalkaan pariin viikkoon, eli mammafarkuilla ollaan menty. Eilen kokeilin 38 koon normisortseja ja just ja just meni nappi kii seisoessa.. hieman alkoi ahdistaa, kun normisti 36 koon housut on mulle joko sopivat tai isot. Viikkojakin kun on...
  11. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Huomenta! Täällä on nyt esikoisen kohdalla rytmiremontti menossa.. yhtäkkiä menneet ihan sekaisin ja en enää kestä yhtäkään viikkoa aamu kuuden heräämisillä. Raskaus jo itsessään väsyttää ihan tajuttomasti. :/ Tosin, tää rytmijuttu on kyllä ihan mun omaa hölmöyttäni, kun oon antanut tytön...
  12. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Täytyy tännekkin tulla nyt hehkuttaman: liikkeet tuntuu nyt silloinkin kun seison, eikä vain makuuasennossa! <3 Mun teki hirveästi mieli lähteä kunnolla ulkoilemaan ja kävelemään, kun pitkiä kävelymatkoja oon hieman vältellyt särkyjen takia. Oli kyl kivaa, vaikka nyt särkeekin paikkoja...
  13. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Täälläkin edelleen liitoskipuja.. :/ Mulla tuntuu kuitenkin helpottavan, että jos kävelen lenkkarit jalassa ja nukun tyyny polvien välissä. Pahoinvointi on onneksi jo historiaa ja on aikamoisia mielitekoja.. melkeinpä kaikki tomaattinen käy(enkä siis edes oikeasti pidä tomaatista..) ja...
  14. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Joku täällä puhui jatkettavasta sängystä, mistä tulikin mieleen: minkä ikäisenä ootte siirtäneet lapsen pois pinnasängystä? Mietin, että onnistuukohan esikoisen kohdalla jos siirtää jo 1 vuotiaana. Tietty pitää hyvä laidat olla, kun on tuo ainakin sen verran levoton nukkuja.. :D Minäkään en...
  15. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Tulin pikaisesti päivittelemään vihdoin ja viimein ultrakuulumisia! Kun aloitettiin ultraus, niin Valpuri istuskeli siellä ja tuli kyl tippa linssiin! Mitoiltaan vastasi rv 12+2 ja viikkoja nyt 12+1 niin ei LA:ta muutettu. Oli kyllä rauhallisempi tapaus kuin isosiskonsa, joka potkutti ja riehui...
  16. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Varsinaisia vaunuvinkkejä mulla ei oo antaa ja onhan se aika paljon kiinni omista mieltymyksistä ja tarpeista, että millaiset vaunut on hyvät. Meillä on esikoisella ollut kolmipyöräiset vaunut ja oon ollut tosi tyytyväinen. Nuo on kevyet ja helpot työntää. Bussissakin mahtuu nuo vaunut...
  17. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Mulla on H&M imetysliivit ja ne oli ihan hyvät, tosin pitäisi isommat ostaa kun viimeksi nuo kävi pieneksi kun maito nousi kunnolla. Kaivoin tällä viikolla jo vanhat mammafarkut esiin, kun en tosiaan pysty enää "omia" farkkuja käyttämään. Jos seison niin saan mahan joihinkin farkkuihin...
  18. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Mä en oikein tiedä, että onko mulla tyttö vai poikaolo. Eilen kun tunsin liikkeitä niin tuli tyttöolo, mutta sitten tuli hiipivä poikaolo. Aina kun mun tyttöolo vahvistuu niin jostain hiipii poikaolo. No, kylläpä se varmaan jompi kumpi on :D Viimeksi oli niin vahva tyttöolo(ja tyttö tulikin)...
  19. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Heippa! Tulin tännekkin nyt päivittelemään: ihanaa, nyt oon ihan varma, että tunnen pikkuisen liikkeet! Tuntuu aika hurjalta, että näin aikaisin jo tuntuu, mutta selkeesti nuo on vauvan liikkeitä eikä mitään ilmavaivoja :D Täällä pahoinvointia enää aamupäivisin ja monesti selviän ilman...
  20. V

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Nuo päihdekyselyt on varmaan aika paikkakuntakohtaisia juttuja. Ekan kanssa en saanut tuollaista täytettäväksi neuvolassa. Silloin kysyttiin vain, että poltanko/juonko raskauden aikana ja millaista käyttöä on ollut ennen. Tällä kertaa lyötiin nippu papereita käteen ja pyydettiin täyttämään. Eikä...

Yhteistyössä