Hakutulokset

  1. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    pansku onnittelut hyvistä ultra kuulumisista. Onko sulla ollut jotain ongelmaa kohdunkaulan kanssa, onko jossain vaiheessa jo pehmentynyt? Tulehdukset on kyllä petollista tuon kohdunkaulan suhteen, mulla ei kyllä mitään tulehdusta löytynyt vaikka koko kohdunkaula katosi parissa viikossa...
  2. S

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Kiitos hellanlettas uudesta pinosta! Tässä mun tiedot 36/1/Pirkanmaa/di/24.3 bubblis teillä on ollut hurja episodi, onneksi ei käynyt kuinkaan. Täällä sairaalavuoteella kaikki tuntuu pelottavalta , mulle on extremeä jo suihkussa käynti :) Hyvää alkanutta vuotta ja tervetuloa uusille...
  3. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    miwwi mielestäni tuo sinun sf-mitta kuulostaa ihan normaalilta, muutenkin se on sellainen mittaustulos jonka varaan ei voi tehdä johtopäätöksiä suuntaan eikä toiseen. Luulen muutenkin että jos olisi kovasti poikennut tavanomaisesta sulle olisi laitettu kontrollikäynti uutta mittausta varten...
  4. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    hellanlettas ja karcci hienoa että molemmilla ultrassa vain hyviä uutisia. Karccilla saisi kyllä noilla viikoilla jo ruveta hieman paikat kypsymään, mutta toisaalta kyllähän se sitten tarvittaessa nopeasti etenee kun alkaa ne oikeat supparit. Mulla kans tänään tsekattiin pamperoiden kokoa ja...
  5. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    tulppu kerkesin tuossa jo välissä unohtamaan että sinä tosiaan odotat kolmosia :heart: Ajatella että 3 vauvaa yhdellä kertaa. Seurantaa on varmaan aika tiuhaan, onko ultria kuinka usein? bubblis minkä kokoisia vauvat olivat? Sinulla on jo onneksi hyvin viikkoja mikäli toisen istukka alkaa...
  6. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    kanella ihana kuulla että kaikki on hyvin. Muistan viime kesänä juuri plussanneena lukeneena sinun tarinaasi. Ja olet kyllä käynyt erittäin useasti mielessäni sen jälkeen kun vaikeudet omassa raskaudessa alkoivat. En tiedä oletko kerinnyt tätä palstaa enää lukemaan vauvan synnyttyä, mutta...
  7. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    kaisuli me asutaan taas puolestaan 30km Jyväskylään päiten. Oletteko käyneet näissä Pirkanmaan monikkoperheiden tapaamisissa? Itse en kerinnyt kun tuli tämä makuutus niin yllättäen eteen. Tarkoitus oli mennä, mutta taitaa jäädä nyt käymättä. Muutama oli tuossa kuvaillut sitä limatulpan menoa...
  8. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Kiitos jälleen uusista tsempeistä :heart: Kaksosista saa jopa 3 äitiyspakkausta, josta voi sitten valita miten ne haluaa ottaa. Itse otin yhden pakkauksen ja 2 rahana. Meillä kun esikoisesta hyvin tavaraa jäljellä, sekä pakkauksesta että muutenkin. Onkohan pakkaus muuten uudistunut sitten...
  9. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    pölö hienoa että ultrassa oli kaikki ok, se huojentaa kummasti mieltä. Oletteko uskaltaneet vielä hankkia mitään vauvalle/vauvoille? Itse en ole uskaltanut vielä mitään hommata mutta kovasti olen katsellut jo tuplarattaita ja turvakaukaloita. Täällä sairaalassa kun tätä aikaa todellakin...
  10. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    karcci nyt alkaa olemaan jännät paikat. Mistä tunnistit mahdollisen limatulpan? Monesti tuosta tulpasta puhutaan, mutta itse en ainakaan sitä edes huomannut esikoisen synnytyksen alla. Hienoa hellanlettas jos otat hoitaaksesi uuden pinon. Tsemppiä kovasti ultraan, se on aina jännä paikka...
  11. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Tervetuloa millamaria, täällä on hyvä purkaa tuntoja kun ei viitsi kaikkea miehelle ja ystäville sälyttää. ronsku panikointi on ihan ymmärrettävää km:n jälkeen, tuskin täällä kukaan on kovin rauhallisin mielin, pelko kulkee mukana koko ajan. Mutta helpotus onkin sitten kaksinkertainen kun saa...
  12. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    bubblis uskon että tossa kohtaa alkaa olemaan jo kolotuksia. Mikä on vauvojen viimeisin kokoarvio? Toivottavasti saat käynnistyksen viimeistään vkolla 37, kaksosten odotuksissa mun mielestä sen käynnistyksen kyllä saa jos todella haluaa. On tää sen verran tuhtia touhua. Musta tuntuu että...
  13. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    alien on aika epätodennäköistä että siinä sillissä on listeriaa. Ymmärrän kyllä pelkosi ja huomenna voit varmaan soittaa neuvolaan tai äitiyspolille ja tarkastaa kuinka suuret riskit ovat. Aika moni nykyään syö kuitenkin esim aurajuustoa vaikka pari kolme vuotta sitten se oli ehdottomasti...
  14. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    karcci todellakin toivon että sinä olet seuraava joka saa vauvat maailmaan, mun pamperot saa kyllä Kölliä mahan lämmössä vielä useamman viikon. Minä niin toivon että synnytys alkaisi vasta kolmos-alkuisella viikolla. Sulla sen sijaan alkaa olemaan sellaiset viikot että vauvat saattaa syntyä...
  15. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    maibei kiitos tuosta linkistä, onko nuo kaukalot sellaiset mitkä saa suoraan niille kiskoille? Hankala pelata niiden vöiden kanssa. Mulla kans tullu elämäni ensimmäinen suonikohju vasempaan jalkaan polven alle, on aika epämiellyttävä. Tämän makaamisen myötä on myös lihakset surkastuneet ja...
  16. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    tillu ihan mahtavaa että teille tuli tuollainen luomu ylläri :heart: Toivon todella ettet joudu toista kertaa makuutukseen. ronsku tervetuloa. Supistukset eivät välttämättä tee juuri mitään, mutta tutkiko lääkäri sun kohdunkaulan viime tarkastuksessa? Hyvähän sisätutkimus olisi tehdä oman...
  17. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Kiitos kovasti tsempeistä, tämä on todella raskasta, mutta syy miksi tätä teen on niin merkittävä että se pitää motivaatiota yllä. Sä olet hellanlettas ideaali raskaana olija mikäli olet pystynyt olemaan viimeksi kaksosista 32 viikolle asti töissä, sehän on tosi poikkeuksellista. Yleensä...
  18. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    tillu sulla on ollut kyllä erittäin stressaava ja masentava tilanne. Minä sentään asun yliopistosairaala kaupungissa ja ei tarvinnut lähteä kauas läheisistä. En tajua miten olet kestänyt tuon ajan? Itselle nimittäin henkireikä on miehen ja lapsen päivittäiset vierailut. Käynhän tässä muitakin...
  19. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    tillu sulla on ollut siis hyvin saman tyyppinen tilanne kuin mulla, mulla tosin koko kohdunkaula täysin hävinnyt ja kohdunsuu raollaan. Sinä tosin olet joutunut hyvin aikaisessa vaiheessa makuulle. Mulla tämä alkoi 24 viikolla. Olet kyllä ollut sitkeä sissi! Olen nyt maannut viikon kotona ja 2...
  20. S

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    hellanlettas joo, mulla on tässä menossa haasteellinen raskaus. 3 viikkoa sitten huomattiin että kohdunkaula jäljellä enää 2cm, tästä kotiin lepäämään. Kotilevosta huolimatta loputkin kohdunkaulasta hävisi. 2 viikkoa sitten jouduin siis sairaalaan makaamaan ja nyt tilanne on pysynyt samassa...

Yhteistyössä