Hakutulokset

  1. Fritang

    Kesäkuiset 2019

    @nowayhome Täällä menossa 6+5 ja vasta pari päivää sitten alkoi kunnon pahoinvointi. Tai kunnon ja kunnon, ei vieläkään okseta, mutta kurja olo kuitenkin :sick: Ja ainakin mulla ihan todistetusti on kyytiläinen matkassa :) Raskaudet ja ihmiset on niin erilaisia, ettei kannata miettiä oireita ja...
  2. Fritang

    Kesäkuiset 2019

    Tervetuloa uusille :) Olin koko viikonlopun ja eilenkin vielä reissussa, niin ei tullut kirjoiteltua. Tänään oli kuitenkin vihdoin varhaisultra. Kaikki oli täydellisesti :love: 6+3 vastasi viikkoja eli juuri niin kuin olin itsekin laskenut, syke kuului, oli oikeassa kohdussa ja muutenkin...
  3. Fritang

    Kesäkuiset 2019

    @Tiinaliina1 sopii :) Mulla itseasiassa valkovuoto oli ensimmäinen juttu, mistä rupesin miettimään että eipä tällaista kyllä yleensä ennen menkkoja :D Sitä tosiaan tuli (ja tulee vieläkin) hiukan tavallista enemmän. @Manasse plussasin 4+3 ja sitä seuraava viikko oli kyllä tosi ahdistava. :(...
  4. Fritang

    Kesäkuiset 2019

    Olen käynyt nyt sen verran usein lukemassa, että ehkä uskallan jo liittyä mukaan :) Plussasin jo melkein kaksi viikkoa sitten, mutta takana on keskenmeno ja tuulimuna ja nyt yritystä tuulimunan jälkeen ollut yli vuosi, joten hankala luottaa, että kaikki menisi hyvin... Tänään omien laskujeni...
  5. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Minäkin alan valua taas tänne kesäkooman jälkeen :) Tuli lomailtua oikein kunnolla kaikesta vauvaprojektiin liittyvästä, nettiryhmistä, ovistikuista jne... Ovuloin kesän alussa kolme kertaa oikealta puolelta, kaikki kierrot meni pipariksi mm. miehen töiden takia. Nyt kun mies oli lomalla...
  6. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kirsillevauva Tervetuloa :) Tsemppiä hoitojen odotteluun! @Alinah92 Toivotaan että olisi fiiliksistä huolimatta tärpännyt :) Ja vaikka ei olisikaan, niin uskon ja toivon että teillä on vielä hyvät mahdollisuudet kuitenkin onnistua ilman inssiäkin. Pidetään peukkuja (y) @Wintersun Huh...
  7. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Charlotte82 Kiva että saitte ensikäynnin hoidettua :) Toivotaan ettei kohdusta löydy mitään ihmeellistä. Mulla on usein ovis kp10. Nyt keväällä on pari kertaa ollut jopa kp9. Meitähän onkin paljon testaamassa lauantaina :) Dpo9 ja ainut oire on hirveä turvotus. Jos lähtisin tiukan paidan...
  8. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tsemppiä piinailuun @ananasbananas :) Itsekin ajattelin testata lauantaina, nyt menossa dpo6. Tuskaiset päivät alkakoon :p Tällä viikolla on onneksi joka toinen päivä jotain ohjelmaa niin vähän helpottaa...
  9. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Josia Ihana päätös :) Rentouttavaa lomaa! @-dino- Hyvää lomaa sullekin! :) Hitto, kerrankin kun en todellakaan odottanut tältä kierrolta/ovulaatiolta mitään, niin sieltähän se ovis tuli toisen kerran putkeen oikealta puolelta :LOL: Peiton heilutukset on kyllä jääneet vähälle, kun miehellä on...
  10. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Pahoittelut negasta @-dino- ja @Josia menkoista :( @Wintersun voi miten ikäviä uutisia, varmasti paljon sulateltavaa. Toivottavasti sun omat hoidot sujuu hyvin ja pääsisitte sitten parantumisen jälkeen hoitoihin <3 Paljon tsemppiä! :) @ananasbananas Mahtavaa, tsemppiä piinailuun :love: ja...
  11. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @-dino- Kuulostaa hyvältä! Paljon peukkuja sinne <3 @Josia Hieno juttu, pääsette kuitenkin askeleen eteenpäin ennen kesälomaa :) @ananasbananas Voi kunpa siellä olisi nyt kunnon folli kasvamassa. Tsemppiä ultraan! @Sosh Voi miten ikävä kuulla että inssit epäonnistuivat :( Ihanaa ja...
  12. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @-dino- Hienoa, kohta sielläkin piinaillaan :) @Nonsk Vau, tuohan on tosi hyvin! Onnea :) @ananasbananas Onnea menkoista! :D Itsekin olen innostunut kasvien kasvatuksesta (oikeastaan jo viime vuonna, mutta tänä vuonna tulee ihan reippaasti erilaisia kasveja). Katselen myös webkameroista kun...
  13. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Miten @ananasbananas menkkojen kanssa kävi? @Tuimatar paljon tsemppiä oloihin :unsure: Toivottavasti pistelyt lähtivät sujumaan. Koska sulla ultria on tiedossa? @Taival miten sulla sujui punktio? :) Ollut niin kesäisiä päiviä ettei ole tullut paljon täällä pyörittyä, näköjään muutkin jossain...
  14. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Pahoittelut @Charlotte82 menkoista :( @Taival Kuulostaa hyvältä määrältä, toivottavasti kaikki jatkavat kasvuaan (y) Täällä dpo16, eilen viimeksi testasin negan. Nyt loppui näköjään testit joten jään odottelemaan... Varmaan alkaa menkat heti kun painan lähetä-nappia. :rolleyes: Muoks // no...
  15. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @ananasbananas Pidän peukkuja että annoksen nosto auttaa! Voihan se hyvin olla niin pienestä kiinni :) Täällä ihan odotettu nega tänään... Ei ole mitään oireita ollut. Mies oli varmaan minua pettyneempi :unsure:
  16. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Paljon voimia @Eela- :cry: Ehdottomasti saa tulla tänne purkamaan sydäntään! Itsekin olen tuulimunan kokenut, ja on täällä varmaan muitakin, jotka osaavat samaistua kokemukseen. Toivottavasti tyhjennys sujuu ongelmitta ja pääset pian toipumaan. <3 Paljon jaksamista myös teille jotka joudutte...
  17. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Onnea @emppu11 :love: Multa voi ottaa letrot pois listasta... En usko että niihin palaan, kun en koe että ne olisivat hyödyttäneet mitenkään :cautious:
  18. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Tuimatar En tiedä jaksanko taistella itselleni seurannan :LOL: Mun arvohan on viiterajojen sisällä niin tuskin niitä kiinnostaa... @Alinah92 Voi kurja kun teidän asiat ei vielä etene oikein minnekään. :( Toivotan kuitenkin hyvää lomaa teille, toivottavasti aika menee vähän nopeammin kun on...
  19. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Omat tulokset tulivat ja ferritiini oli 21,5... :confused: Ei kyllä yllättänyt, rautakuurille siis... @Charlotte82 Mulla on ihan samat fiilikset, en yhtään jaksaisi piinailla, toivoa ja pettyä... Harmi ettei tjottailu ole oikein vaihtoehto jos haluaa vauvan ennen vuotta 2030 :cautious:
  20. Fritang

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kirsillevauva Aika monella sivulla sanotaan että arvon pitäisi olla raskautta yrittäessä vähintään joku 40-50. Pelkään vähän että minullakin on päässyt alenemaan, hengästyttää pelkkä kävelykin nykyään. :confused: @Wintersun Hienoa että teidän asiat edistyy, tsemppiä ensikäynnin odotteluun!

Yhteistyössä