Hakutulokset

  1. K

    Lähes 3 vuotias ei puhu

    Meillä esikoinen ei puhunut vielä 3,5v mitään muuta kuin tavuja ja tavumuotoja. Tällöin alkoi myös puheterapia. Karkealla arviolla 4v puhui sanoja ja 5v puhui kahden sanan lauseita. On nyt 8v ja puhuu kyllä paljon ja pitkiä lauseita, mutta ne ei ole useinkaan mitään järkeviä lauseita, sieltä...
  2. K

    Maaliskuiset 2022

    Kokeile jonku toisen merkin testiä. Osa kun näyttää viivanpaikan haaleana viivana. Tai sit oviksesta on niin vähän aikaa vielä, että digissä se ei näy.
  3. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Enää en ota Facebook ryhmään. Tsemppiä kaikille raskauteen. :)
  4. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Kyl face ryhmä on aktiivinen ja vielä otan mukaan. Laittakaa halukkaat mulle yv:tä, ni laitan viestillä linkin millä pääsee liittymään. Huomioikaa, että se linkki on voimas sit vain 2 päivää, jonka jälkeen joudun antaa uuden linkin, jos ei ole ehtinyt ennen sitä liittyä.
  5. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mul ei tehoa ne perus käsikauppatavaran, niin lääkäri kirjotti mulle nyt jo varuiksi reseptillä närästys lääkettä. Esikoisen aikaa söin kans ja sillon lensi jopa laatta sen takia.
  6. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Tääl ei kuuntele, ku vasta joskus rv16 tietämillä. Neuvolalääkäri ku ultras, ni siinä yhteydessä kyl katto sydämen sykkeen ja laitto äänet päälle, mutta vatsan päältä ei vielä kuunneltu. Ja viikoi piti olla 8+0, mutta vastas 7+3.
  7. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    On meitä sielä jo jonku verran, mutta kyl tääl varmasti käy porukka vielä pyörimässä. Mä oon koko ajan jännittäny koska joku tuttu tulee vastaan, mutta mä luotan, että pitävät omana tietona tämän raskauden eivätkä huutele ryhmän ulkopuolelle raskaudesta, vaan että jokainen saa kertoa sitä...
  8. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Juu pääsee ryhmään vielä, vastasin yv:hen ja laitoin linkin millä pääsee mukaa. En ole käynyt tääl pariin päivään, kun kotona ollut pientä ylimääräistä äksöniä. Eka oli jotenkin oudosti päässy metsähiiri sisälle (todennäköisesti avonaisesta ovesta, joka ollu välil hetken auki, ku tavaroita...
  9. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mulla on ollu alusta asti lämmöt koholla. Sillon kun plussasin, niin oli hetken yllättävän korkea, mut sit laski just tohon 37 pintaan.
  10. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Ei oo ollu tuollaista. Jossai vaihees tuntui vatsalla pientä niinku ilmakupla ois poksunu, mutta se meni ohi. Ja se oli sillon ihan alus, jossai rv 4+ tietämillä.
  11. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mul on käytös monivitamiiini, rauta+foolihappo, d-vitamiini ja omega.
  12. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mul alkuun ei ollu mitään oireita. Nyt on turvotusta, ummetusta ja yks aamu oksensin teet. Kyl nyt huomaa, että joku sielä on kasvamassa. Myös oon huomannu, että kävelen erilailla. Mut suht pienillä oireilla oon päässy verrattuna aiempiin raskauksiin.
  13. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Ekassa kerroin aika nopeasti äidille, mutta toises kesti ja täs kolmannes en oo kertomas aivan heti ellei tuu puheeksi. Kannattaa liittyä facen vertaistuki ryhmiin, sieltä voi löytää jopa paikallisia äitejä joiden kaa sit voi jutella, jos tuntuu ettei vielä uskalla omille vanhemmille sanoa...
  14. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mä haluasin kahdelle vanhemmalle tarkoituksella pienen ikäeron, jotta heistä on toisilleen seuraa. Nyt toisaalta mietin sit, että pitääkö täs vielä yrittää tälle kolmannelle tehdä leikkikaveri tämän jälkeen, jottei hän jää yksinäiseksi, kun tulee niin iso ikäero vanhempiin lapsiin. Ajatus oli...
  15. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Meil ikäeroa tulee olemaan vanhempiin lapsiin toiseen reilut 8v ja toiseen vähä vajaa 7v. Mul ei varsinaista arkuutta oo rinnois, mutta kyl se yks päivä vihlas, ku esikoinen tuli halaa ja vahingos sit koski rintaan, niin tunti häijylle. Mut ei muuten kyl mitää tuntemuksia rinnois oo. Jos mä...
  16. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Oon parissa heinäkuun ryhmässä ja liityin niihin siks, kun ne usein menee kiinni sen jälkeen, kun vikat sen kuunlaiset on plussannu. Toki me voitais tehdä pieni face ryhmä tän ryhmän plussanneiden kesken, niin olisi pieni intiimi ryhmä. Mulla välil tuntuu outoja tuntemuksia, lähinnä niinku...
  17. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mä en oo varhaisultraan varanu, enkä varaa. Täällä on ollu tapana neuvolas kurkata noin rv8 tietämillä, että monta sielä on ja ovatko oikeas paikkaa, kun on oma ultralaite heillä. Mulla on nyt koko ajan sellainen pieni etova olo ja aamu kahvi pitää jättää pois, ku maistuu pahalle. Juon nyt...
  18. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mä tein tänään tosi vahvan plussan, mutta jotenkin on vaikea vielä sitä uskoa todeksi. Tässä on niin monet kerrat petytty ja just katoin vanhoi viestejä, niin aika tasan vuosi sitten olin kans plussannut, joka silloin päätyi alkuraskauden keskenmenoon. Tämän vuoksi en ihan heti uskalla ees...
  19. K

    Maaliskuiset 2022

    Tänään pitäis menkkojen alkaa, mutta ei vielä näy. Edelleen viiva on hailee, ei ole siis vahvistunu yhtään. Niinköhän kävi, että taas jälleen kerran kokeen pettymyksen. Olotila on kyl niinku raskaana olevalla, turvottaa, oksettaa ja hajut tekee pahaa.
  20. K

    Maaliskuiset 2022

    Täällä yksi varovainen maaliskuinen. Tämä olisi meidän perheen jo toinen maaliskuinen, jos loppuu asti raskaus menee. Vielä olen varovainen ja odottelen, että tulee selkeä plussa. Parin päivän päästä pitäis alkaa vasta menkkojenkin. Olo on kuitenkin sellainen, että nyt taisi onnistua. Täs välis...

Yhteistyössä