Hakutulokset

  1. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Unohdin ilmoittaa aloituspainon , mutta tässä se tulee eli 2.1-> 67kg. En ole ehtinut istua koneella kun töissäkin on pitänyt käydä. Onneksi töissä ei ehdi napostella mitään ylimääräistä,niin jospa ne makeanhimotkin hellittäisi. Minullakin on PV:n pisteet käytössä ja se cd , joten jos joku...
  2. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Eli painoa 10kg ylimääräistä. Ja rehellisesti syömällä hankituja kiloja. Kaksi lasta auttoivat tietysti asiaa (03 ja 06). Liikunta on nyt nollassa, joten siihenkin motivaatiota kaipailen. Jospa nyt jaksais aloittaa ja saada tuloksia. PV ssä laihdutin ennen raskauksia 12 kg, mutta nyt ovat...
  3. M

    Miten saada 10kk ikäinen nukkumaan omaan sänkyynsä?

    Meillä siis auttoi unipussi. Nyt nukutaan paljon paremmin. Aikaisemmin nukkui perhepedissä 10,5kk sitten yöt meni niin risaiseksi että siirrettiin tyttö pinnasänkyyn ja unipussiin. Huuteli ja itki tietysti ensin useita iltoja,mutta kyllä se siitä on helpottanut.
  4. M

    Mitä mieltä olette unipussista ??

    Meillä alettiin käyttää unipussia vasta viikko sitten. Tyttö nyt 10,5 kk ja yöt rauhoittui huimasti, sekä iltaitkut väheni. Kokeilin myös aiemmin unipussia kun tyttö oli n.4kk mutta silloin siitä ei tullut mitään. Nyt voin kyllä suositella =) Niin ja ihan huutonetistä huutelin pussit.
  5. M

    vesisynnytys

    Sonata Selenelle; Meille sanottiin just valmennuksessa (Porvoon alue), että jos haluu synnyttää vedessä, niin ei saa mitään muuta kivunlievitystä?!
  6. M

    äidit Kangasniemellä!

    Eikö tosiaan kukaan Kangasniemellä tarvitse syksyllä hoitajaa lapselle? Tuossa jo paljon aikaisemmin laitoin ilmoituksen että olisin kiinnostunut hoitamaan lapsia. Hoito onnistuu myös minun kotona maalla. Jos kiinnostaa ota pian yhteyttä minuun vaikka aluksi sähköpostilla vaismir@luukku.com
  7. M

    äidit Kangasniemellä!

    Eikö tosiaan kukaan Kangasniemellä tarvitse syksyllä hoitajaa lapselle? Tuossa jo paljon aikaisemmin laitoin ilmoituksen että olisin kiinnostunut hoitamaan lapsia. Hoito onnistuu myös minun kotona maalla. Jos kiinnostaa ota pian yhteyttä minuun vaikka aluksi sähköpostilla vaismir@luukku.com
  8. M

    äidit Kangasniemellä!

    Eikö tosiaan kukaan Kangasniemellä tarvitse syksyllä hoitajaa lapselle? Tuossa jo paljon aikaisemmin laitoin ilmoituksen että olisin kiinnostunut hoitamaan lapsia. Hoito onnistuu myös minun kotona maalla. Jos kiinnostaa ota pian yhteyttä minuun vaikka aluksi sähköpostilla vaismir@luukku.com
  9. M

    tarvitsetko lastenhoitajaa Kangasniemeläinen?

    Jos tarvitset päivällä hoitajaa lapsellesi syksystä alkaen, niin täällä olis hoitaja ehdolla. Olen 25 ja minulla on itselläni 5-vuotias tytär. Olen hoitanut paljon lapsia ikäni aikana ja ollut avustajana koulullakin. Mieluiten hakisin kokopäiväistä työtä,mutta se on sovittavissa-) Jos...
  10. M

    Eikä ihmiset oikeesti tarvii ystäviä?

    mulle voi laittaa postia osoitteeseen vaismir@luukku.com kaikki kiinnostuneet! Mesessä toimii sama osoite.
  11. M

    Eikä ihmiset oikeesti tarvii ystäviä?

    Olen itse jo kauan hakenut uusia mesekamuja ja myös tapaamiseen kamuja Mikkelin suunnalta,eikä ole ketään ilmaantunut! Kaikilla miulla on ilmeisesti tarpeeksi ystäviä. Olen huomannut että aika monella muullakin on ettei ole yhtään vastausta. Hyvää jatkoa kaikille B)
  12. M

    Minkä kokoisia 5-vuotiaita?

    Meillä tyttö täytti viisi maaliskuussa ja mitat oli silloin 112cm ja 22kg. Kengät kokoa 28. Sanoivat neuvolassa todella pitkäksi tytöksi =)
  13. M

    ystäviä Kangasniemeltä ja lähiympäristöstä!

    Hei kaikki perheelliset Kangasniemeltä. Oletko seuraa vailla esim.lenkille tai muuten vaan rupatteluun? Minä ainakin olen seuraa vailla. Minulla on 5-vuotias tytär ja itse olen 25. Toinen lapsi haaveissa jossakin vaiheessa, mahdollisesti piankin. Ota yhteyttä vaikka sähköp. aluksi:osoite on...
  14. M

    Ystävä hakusessa Mikkelin suunnalta.

    \ sähköpostia voi laittaa osotteeseen vaismir@luukku.com. Sama osoite toimii myös mesessä. Unohin laittaa ekaan viestiin
  15. M

    Onko täällä raskaana "laihduttajia"

    Minä en ole raskaana,mutta haluaisin tulla. Mutta neuvolassa sanoivat että olisi ehdottoman tärkeää pudottaa painoa ennen kun yrittää. Mulla painoa parikymmentä kiloa liikaa. Pitäs saaha se pois ja sitten voi harkita asiaa. Ettei tule vaaraa sen takia vauvalle tai minulle. Toisaalta ekelta...
  16. M

    Ystävä hakusessa Mikkelin suunnalta.

    Etsitään perheellisiä ystäviä Mikkelin suunnalta. Itse olen Kangasnimeltä ja minulla on 5-vuotias tytär. Jos kaipaat elämääsi uusia ihmisiä,niin ota yhteyttä.
  17. M

    Tammikuu lapsettomuushoidot!

    Heippa kaikille ja tsemppiä yrityksiin. Itse olin tammikuun 27. päivä alkion siirrossa ja nyt olen sitten kohta yhdeksännellä viikolla raskaana. Viiden vuoden yrityksen jälkeen...(tosin pieni tauko välissä). Täytyy vaan toivoa että kaikki menee hyvin...
  18. M

    vieläkö joku kirjoittaa etanapostilla?

    joo kyllä. minä äiti 22 v. huittisista ja kaksi pientä poikaa ;) laita meilii mimmi_82@luukku.com
  19. M

    Missä ystäviä ois?

    heippa kaikki äidit! ja vars. läheltä huittista!ja muualtakin! teistä toivon uusia ystäviä. olen 22 v. kotiäiti huittisista ja mulla 2 pientä poikaa. 1,7 v. ja 4 v. kaivattais teistä juttu, lenkki jne. seuraa. =) postia laita mimmi_82@luukku.com tai text. 041-5823608 tavataan pian ;)
  20. M

    Lasten sairauksista

    Löytyykö muita yhtä terveitä lapsia? Meillä tyttö on nyt 1v4kk ja on ollut yhden kerran muutaman päivän nuhassa. Ei mitään muuta koko aikana. Normaalisti liikumme ihmisten ilmoilla, emme ole mitään "bakteerikammoisia". Me olemme olleet muutaman kerran miehen kanssa flunssassa ja mahataudissa...

Yhteistyössä