Hakutulokset

  1. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Kaikilla meillä niin erilaiset synnytys kokemukset! Tsemppiä kaikille synnyttäneille toipumiseen ja muille tulevaan! Hui kun aika meneekin nyt nopeaa! Vaavi jo 7pvän ikäinen. Arki lähtenyt pikkuhiljaa rullamaan omalla painollaan. Nukuttua en kauheesti ole saanut (siis yhteen putkeen), kun...
  2. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Onnea Hortensia! Täällä nyt kaksi yötä kotona takana. Ensimmäinen yö oli tuskaa, kun vauva piti minut, miehen ja esikoisen hereillä. Ei pieni osannut oikein vielä syödä kunnolla. Eilen lähti maito kunnolla nousuun ja imetyskin helpotti samalla. Viime yönä täällä kaikki jopa nukku :)...
  3. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Täällä saatu punnettua viime yönä maailmaan tyttö 3507g, 49 cm. ? Tosiaan käytiin sairaalassa eilen iltapvällä kun vesien menosta oli se 12 tuntia. Päästivät vielä takas kotio odottelemaan supistuksia. Synnytys lähti sitten illalla kotona käyntiin vauhdilla ja synnärillä kerettiin olla vaan...
  4. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Täällä odotellaan edelleen supistuksia...Ei oo tullut yhtäkään kipeetä vesien jälkeen. Käskivät synnärille 12h vesien menosta, mikäli mitään ei ennen sitä tapahdu. Saas nähä joutuuko jäämään osastolle vai laittavatko vielä sitten kotio....Antibiootin vissiin ainakin saa...tai en mä...
  5. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Päivitystä omaan tilanteeseen .....heräsin tunti sitten pariin kovaan supistukseen....ei sinänsä kipeitä olleet, melkoisen epämiellyttäviä vaan. Kävin ottaa parasetamolia ja takas nukkuun. Äsken sitten esikoinen heräili sängyssään ja miehen mentyä rauhoittelemaan hulahti mulla pöksyihin ja...
  6. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Täällä ollut tänään vähän vaisumpi pvä. Huono tuuli jatkuu ja siitä kärsii nyt koko perhe :mad: Eniten nyt tekee surulliseksi tuo mun koiruus. Ollut pari pvää tosi vaisu ja kivuliaan oloinen,joten varasin huomiselle eläinlääkärin ja nyt sitten itkeskellyt jo etukäteen, että mikä mahdollinen...
  7. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Kiva, kun jaksatte kirjoitella noita synnytys kertomuksia. Musta ainakin on kiva niitä lueskella ja valmistautua samalla henkisesti omaan tulevaan suoritukseen :) Tänään oli taas neuvola ja toivottavasti viimeinen käynti ilman vaavia. Rr ok, paino pysynyt samassa nyt viimeset 4 (!)vkoa :D ...
  8. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Hortensia: mulla ei ollu ekassa raskaudessa mitään oireita ennen vesien menoa, joten kyllä se sullakin alkaa sit ihan ex temporee! :-D Mä sanon sopimuksen irti, jos tällä kertaa menee ns. yliaikaiseksi. Nyt kun on ollu kaiken maailman kolotuksia jo joulusta saakka!!! Eilen oli koko illan...
  9. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    .....I wish :-D .... Tulikohan merineitsille lähtö??? Katrinainen se on kohta menoa!
  10. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Täältäkin hyvää ystävänpäivää kanssa odottelijoille ja jo jakautuneille!! Alkaa kyllä huumori itteltä loppua....iskias tyyppisisä kipuja päivittäin. Oikein semmoisia sähköiskumaisia, jotka pakottaa irvistämään :mad: Vaimeita supistuksia tulee aina rasituksen jälkeen, mutta ei tietoakaan...
  11. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Vauveleita alkaa putkahdella :heart: Ihanaa! Täälläpäin ei mitään muutosta edelliseen. Koko ajan semmonen olo, että kohta vois mennä vedet ja tulla lähtö, mutta ei sitten kuitenkaan. Välillä mahasta kuuluu selkeesti semmosesta pientä lorinaa...heh...Vauva työntelee päätään alas nivusiin ja...
  12. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Täälläkään ei juuri mitää uutta tapahtunut...välillä selkää särkee, mutta saattaahan tuo johtua myös tuosta esikoisen nostelusta. Supistuksia tulee silloin tällöin, mutta ei mitään kipeitä. Mieliala on koko ajan lievästi ärsyyntynyt....ja väsynyt! Voisin nukkua koko ajan! Olenkin ottanut tavaksi...
  13. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Ällö varoitus: Täälläpä irtosi juuri kyseinen limatulppa wc reissulla (semmonen kirkas ISO lima vana/köntsä tipahti pönttöön, kun olin jo nousemassa ylös)...ukko ihan paniikiasa, ei kuulemma oo työt vielä siinä vaiheessa, että vois isyyslomalle jäädä.....heh. :) Yritin rauhoitella, et eihän tää...
  14. R

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    EMY06; Voi hemm*tti mitä käytöstä opettajalta!!! Ite olisin raivostunut myös tossa tilanteessa ja jopa niinkin paljon, että rehtorille antanut noottia kyseisen opettajan käytöksestä. Ite työskentelen paikassa, jossa hoidetaan akuutteja päänvammoja, joten kyllä kauhistuttaa tuollainen...
  15. R

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Paljon Onnea Ennuliini! Hyvä, että vauva voi hyvin aikasista vkoista huolimatta :heart: Täällä porskutetaan edelleen mahan kanssa...tosin eihän näitä viikkojakaan ole vasta kuin 36+2, mutta vahvasti on mulla sellanen tunne, että etuajassa tämä kakkonen tulee. Menneellä viikolla kävin...
  16. R

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Iltaa taas pitkästä aikaa :) Ja Onnea kaikille jo jakautuneille!!! Tännekin sitten tuli valitettavasti se raskausdiabetes diagnoosi pari vkoa sitten :/ Nyt sitten mittaillaan verensokereita aamuisin ja kerran viikossa joka aterialla. Samalla lasken joka aterialla noin suunnilleen hiilarit...
  17. R

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Tänään rv 33+0. Istun juuri labrassa sokerirasituksessa. Äsken oli kaamee olo, nyt alkaa jo vähän helpottaa. Toivottavasti ei tuu raskausdiabetes diagnoosia... Ei nyt muuta. Ärsyttää tää odottelu :/
  18. R

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Hyvää Uutta vuotta 2014 täältäkin!!! :D Tänään rv 32+1 ja neuvola käynti juurikin takana. Ja ei mennyt niinkö strömsössä....ääh... Virtsanäytteessä glukoosit ++ ja proteiinit+, joten ihan kunnon labranäytteen joudun vielä huomenna viemään. Siitä sitten eteenpäin...
  19. R

    Helmikuun Helmet 2014 *joulukuussa*

    Täälläkin Kelan päätöstä vielä odotellaan, vaikka sinänsä sen pitäisi olla ihan sama kuin viime kerrallakin. (esikoinen kun ei vielä ole 3v täyttänyt toisen syntyessä). Jotenkin aina vaan niin epävarma siitä onko kaikki paperit varmasti täyttänyt oikein, menneet perille jne...Noh, mulle...
  20. R

    Helmikuun Helmet 2014 *joulukuussa*

    Heippahei! Tänään 28+6....ens viikolla seuraava neuvola. Mulla ei mitään tietoa miten päin vaavi mahassa on. En edes tajunut kysyä neuvolalääkäriltä tätä asiaa viimeksi siellä ollessani. Potkut tuntuu ihan miten sattuu, välillä koko maha möyryää :) Oltiin miehen, lapsen ja appivanhempien...

Yhteistyössä