Hakutulokset

  1. Y

    Haaveena vauva 2020

    Mulla pääsi itku!!! Onnea mielettömästi! Oon kauan taustalta seuraillut teidän matkaa. Oon niin onnellinen teidän puolesta!! Ihanaa uutta vuotta ❤️
  2. Y

    Haaveena vauva 2020

    mää ainaki laskenu sen ovisplussasta seuraavan päivän dpo0, eli ovispäivä dpo0 ja ovisplussa on dpo-1. Ovisha yleensä on seuraavana päivänä ovisplussasta.
  3. Y

    Haaveena vauva 2020

    kiitos! joko teillä alkaa hoidot tästä kierrosta :rolleyes:
  4. Y

    Haaveena vauva 2020

    kiitos onnitteluista. Saa nähdä kummin on, varasin hätäpäissäni 3 viikon päähän ultran :p:love:
  5. Y

    Haaveena vauva 2020

    Kuvathan ne jäi... Tässä 1,5h pissasta iltapv dpo 10..
  6. Y

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Oon seuraillut tätä ketjua ihan sivulta 1 saakka, enkä oikein tiedä muuta paikkaa, josta kysyä anonyymisti. Saatiin pitkään kaipaamamme plussa testiin jo dpo9 alkaen. Ovulaatio varma sillä vahvistettu ultralla vielä kp 12 kasvuvaiheessa oleva follikkeli ja kp 23 alkaen saanu todella...
  7. Y

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heippa! Ajattelin varovasti uskaltautua tänne. Plussasin siis eilen, nyt ois menkoista laskettuna 4+1. Saas nähdä miten jatkuu, neuvolaan ajattelin soitella huomenna! Vähän hirvitää, kun alamasua nippailee kokoajan ja toinen nivunen on järisyttävän kipee! En oikein osaa kuvailla, mutta...
  8. Y

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Apua isolla A:lla! Kävin Gynella yksityisellä trakistuttaa munasarjat ja hieman pco tyyppiset oli. Suositteli käymään munatorvien aukiolotutkimuksessa, johon aion mennä. Sanoi kuitenkin, että näyttää siltä ettei vuotoa oo tulossa aikoihin, kun ei ollu mitään limakalvoja kohdussa tms. Noh, kävin...
  9. Y

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Täällä ollu kauheita vatsakipuja ja nippailuja mut ei haamun haamuu :/ plaah.. Jospa alkas menkat tai tulis plussia :) ei oikein tiiä miten keho suhtautuu noihin pillereitte lopettamiseen ja toivottavasti ovis ollu sillo aiemmin ku luulin :)
  10. Y

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Täällä kans sauhutellaan liikaakin... Jätin siis pillerit pois tossa hmm n 2vk sitte tyhjennysvuodon jälkeen. Rupesin tikuttelemaan ovista kp 13, oli aika haamunen sillon mutta näkyvissä. Pidin päivän tauon ja ajattelin että vahvistuis, mutta ei kun hävis koko saakelin kummitus!! Ärsyttää kun...
  11. Y

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Tsiisus kun osaa kirjottaa!!! Evripadi siis... :D hahha.
  12. Y

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Hehee.. Kiitos :-) tosiaan onko muilla pillereiden lopettamisesta kokemuksia? Masu ollu jatkuvasti kipee ja ihan turvoksissa kun menkat loppu.. Venyyköhän kierrot pitkiksikin :( blaah.. Kokoajan haaveissa se käärö <3 tuttava lähti viimeyönä synnärille, saapipahan sitä jännätä ;) Plussaisia...
  13. Y

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Hoihoi! Vierähti tovi että sain luettuu reilut 70 sivua höpinöitä, joskisn mukavat hetket vietin lukiessani ;) mieskin naureskeli jotta ei se niin kiinnostavaa voi olla. Voipas ;) Aattelin tunkeutuu tähän ketjuun ihan omin nokkineni. Taustaa ehkä hituisen kerron: seurusteltu miehekkeen...

Yhteistyössä