Hakutulokset

  1. Emmanen

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 23 V/ Mies 42v/ oltu yhdessä 7kk Ensimminen vauva tulossa:heart: Itsellä aiemmasta suhteesta lapsi 1v 3kk, miehellä 10v myös. Ollaan super rakastuneita:heart:
  2. Emmanen

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Juu, mukavaa että tännekin kirjoittelette tapahtumia! facebook on tosiaan se ykkönen kaiketi, mutta kaikki ns facebook ystävät ei ole samassa elämäntilanteessa:) Itse koen olevani aika nuori äiti ( 23v ) ja omassa ystäväpiirissäni olin ensimmäinen joka vauvelin sai. Nyt sitten pyöritän...
  3. Emmanen

    Anaaliseksi: yes vai no?

    En aikoinaan tykännyt yhtään, mutta se on totta kun rentoutuu ja oppii ns. niksin niin ei ole ollenkaan kivuliasta..vaikka ei nyt suossikki asentoni ole: / Nykyinen mies on siihen tykästynyt joten peppuun mennään oljyn kanssa ja usein...
  4. Emmanen

    Kuinka vieroittaa vajaa 2v yöllisestä maidosta?

    Aloitin nyt pikkuhiljaa vieroituksen eilen ja tuloksena on ollut vain karmivaa huutoa:O Kokeilin nyt tuota taikamuki konstia, äsken ai ainakaan onnistunut eli annoin nyt rintaa niin kauan että pikkumies nukahti...Toivotaan että vesikuppi tehoaisi nyt tänä yönä ensimmäistä kertaa! Asiaa ei auta...
  5. Emmanen

    Äiti vailla "juttukaveri-mammoja" :)

    Hei vaan kaikille! Täällä myöskin hoidellaan 1v 3kk vanhaa poikaa ja odotetaan uutta tulokasta syntyväksi Joulukuussa:heart: Mukavaa on tosiaan vaihtaa ajatuksia ja nän netin kautta se sujuu kivasti!! Kysymykseni kuuluukin mistä ei juteltaisi??:hug: Oletteko olleet ulkona ns...
  6. Emmanen

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Täällä olisi uusi tulokas ketjuun:) Jos pääsisin mukaan seuraanne!!! Laskettu aika 21,12.2013 Emmanen/23V/2.lapsi/JS
  7. Emmanen

    onko kenelläkään tälläistä ollut alkuraskaudessa tai ylipäätänsä raskaudessa?

    Enpä osaa sinua tältä istumalta auttaa, kuulostaa ikävältä vaivalta: / Mulla on tässä on tässä 17 viikko meneillään ja alussa sai kyllä juosta veskissä koko ajan...Vihlontaa ei ollut. Mutta seuraa tilannetta ja kysele neuvolasta apua. Tuskin on mitään vakavaa;) Näitä raskauden iloja!!
  8. Emmanen

    Jaahas, mies lähtee kuulemma baariin selvittelemään ajatuksiaan :O

    Meillä herra pörrää Ruisrockissa:whistle: Että saa tuulettua ihan rauhassa!!! Saanpahan tässä nautiskella koko sohvasta ja kaukosta:) Välillä täytyy tuulettua että taas jaksaa, niin olen sen ajatellut!! Mukavaa la iltaa!
  9. Emmanen

    Kuinka vieroittaa vajaa 2v yöllisestä maidosta?

    Enpäs huomannutkaan tätä vastausta, hyvä vinkk iminullekkin. Olen ns. samassa jamassa:|
  10. Emmanen

    Imetys ja uusi raskaus...

    Olen uusi täällä sivuilla ja mielenkiinnolla lukenut neuvoja, vinkkejä ja kokemuksia! Tämä iänikuinen keskustelunaihe eli milloin lopettaa imetys on nyt napsahtanut kohdalleni..eli kysympä teiltä neuvoa? Pikkumies on 1v3kk ja koska maitoa tulee todella hyvin olen imettänyt silloin kun poju...
  11. Emmanen

    Olisitko ottanut miehen joka olisi kertonut sinulle haluavansa vain yhden lapsen?

    Uskon että olisin. Olen itsekkin ainoa lapsi, en siitä koskaan kärsinyt. Se teki minusta sosiaalisen ja vanhemmat tukivat minua kaikessa, eli vietin mukavan lapsuuden. Itsellä nyt reilun vuoden vanha poika ja uudesta suhteesta raskaana 4kk. Ihanaa saada toinen vauva näin nopeasti, mutta...

Yhteistyössä