Hakutulokset

  1. J

    Millaista on synnytyskipu?

    Munki mielestä synnytyskipua ei oikein voi kuvailla, se on niin erilaista kaikilla. Se riippuu mielestäni myös et minkälainen kipukynnys kelläkin on. Joidenkin mielestä synnytyskipu on kuin helvetissä käyny, toisilla taas "no jaa se oli sit tässä". Parhaan kaverin synnytys oli hänelle rankkaa...
  2. J

    raskauden aikaiset kilot ja synnytykseen kadonneet kilot :)

    Ekasta tuli 13kg ja sairaalaan jäi n. 10kg :) Toisen synnytin 3kk sitten, tuli 10.5kg ja sairaalaan jäi hetimiten 9kg. Nopeasti ovat lähteneet
  3. J

    kolmas lapsi? uskaltaako?

    Jään sitten odotteleen niitä hienoja uutisia! :)))))
  4. J

    kolmas lapsi? uskaltaako?

    Aaaaa ihanaa :) muista (vaikkapa tänne) päivitellä tietoa :) ja varsinkin noutti plussasta :))))))))))
  5. J

    kolmas lapsi? uskaltaako?

    Aivan!!!!!! Näin mäkin asiaa mietin että kerran me eletään ja kaikki voi muuttua niin hetkessä että pitää tehdä sen mitä haluaisi :) varsinkin äitisi olisi varman hyvin onnellinen ja saa muutakin puuhaa kun pääsee lapsien kanssa vaikkapa leikkiä!!! Itse eilen kerroin miehelle että jospa...
  6. J

    kolmas lapsi? uskaltaako?

    Riikka osan ottoni menetykseen :( <3 Mä ehkä sanoisin että ilmanmuuta jos olette haaveilleet niin pitää yrittää. Uskoisin että isäsi ei todellakaan haluaisi että luovuttaa unelmista. Ehkä tämä vauva olisi sinulle aihe hymyillä koska tämä on elämän kulku, synnymme, elämme ja kuolemme ja vaikka...
  7. J

    Raskaana olo ja opiskelu

    Itse kun kirjoitin gradun (olin melkein jo loppusuoralla) niin olin jo raskaana 3kk :) kun valmistuin niin maha jo pullotti heh. Mut hyvin on jaksanut, ehkä hieman väsytti mutta tosi hyvin ja hymyille todistusta vastaanotin :) ei ole mahdottomuus!
  8. J

    "Menevämmät" äidit, miten sopeuduit vauvan tuomaan elämän muutokseen?

    Sopeuduin kans vallan mainiosti. Jotenkin tuntuu että nyt vauvan myötä projekteja on tullut lisää. :) aviomies tukena ja ystäviä on tullut toki enemmän koska keskusteluaiheita löytyy entistä enemmän :) Vauva kulkee mukana, kaverit tulevat kahville, shoppailut, aloitin jopa uudestaan opiskelun...
  9. J

    barbados

    Onko täällä ketään jotka ovat matkustaneet barbadokselle? :) mistä sais edulliset liput?
  10. J

    kolmas lapsi? uskaltaako?

    No nni... tämä kuullostaa jo siltä että mikään mahdottomuus tämä ole :) Mitös teidän taloutenne, onko ollut rankkaa? Oletteko päässeet itse matkustamaa mihinkään etelään esim? :)
  11. J

    kolmas lapsi? uskaltaako?

    Mä toivon et se mieli kyllä muuttuu :) Itse lueskelin artikkeleita joiden mukaan kolmas lapsi olis jo helppo siinä mielessä että jo kaikki taidot hallussa. Itse olen sitä mieltä että ikäeroa saisi olla se 2v. Eli vanhimman kanssa 4v j nuorimman 2. Itse en haluaisi synnyttää sitä kolmatta...
  12. J

    kolmas lapsi? uskaltaako?

    Joo siis tosi paljon näitä ajatuksia. Meijä lapset on vasta 2v ja toinen 2kk. Olisin valmis jo muutaman vuoden päästä vielä yhden synnyttää. Mies ei oo ainakaan nyt ajatuksesta kiinnostunut kun itselläni on sellanen tunne että haluan vielä yhden. Mietin lähinnä sen että onko se totta että...
  13. J

    kolmas lapsi? uskaltaako?

    Heippa hei kaikille Muutama kk sitten tähän perheeseen syntyi toinen aivan suloinen lapsi. Iloa löytyy vaikka muille jakaa. Meillä on nyt 2 ihanaa tyttöä (ikäero 2v). Olen nyt alkanu pohtia tulevaisuutta ja mieleeni useammin juolahtaa ajatus vielä yhdestä vauvasta. Haluaisin vielä synnyttää...
  14. J

    haluaisi tietoa seuraavista asioista

    No siis se on sun oma päätös tietysti mitä juot ja mitä ei. Itse lämpimästi suosittelen kofeiinin lopettamista. En tiedä kättäristä, mutta naistenklinikalla vuonna 2011 meille annettiin kun esikoinen syntyi vaippoja, lanoliinia, vaatteet mihin esikoista heti syntyessään pukivat...
  15. J

    Millä RV:lla olette toista lasta synnyttäneet?

    Hei kahden lapsen äidit, kertokaahan millä rv:lla olette synnyttäneet esikoista ja seuraavan vauvanne? Olen kuullut että toinen lapsi melkein aina menee yli ja olisi ihan mukava kuulla millä viikoilla olette synnyttäneet ja onko synnytys lähtenyt itse käyntiin vai sitä käynnistettiin...
  16. J

    haluaisi tietoa seuraavista asioista

    Moikka, jos epäilet olevasi raskaana, kannattaa lopettaa koefiinin juomista jo nyt.... on tietysti äitejä jotka polttavat, ja juovat koefiinia ym ym raskauden aikanakin, mutta varmuuden päälle kannattaa aina pelata. 3 ensimmäistä kuukautta on lapselle tärkeää sillä sille kehittyy kaikki...
  17. J

    Toinen lapsi, miten elämä muuttui?

    Kitoooos :-) jännityksellä ootellaan :-) enää 5 vkoa jäljellä :-)?
  18. J

    Tyttö onkin poika?

    Mä taas san sellasen käsityksen, että jos on tyttö niin se syke pysyy siinä 150 - 155 tienoilla? ja jos on poika niin se on sellaset 140 - 146 mittaan? :) Olen ainakin niin kuullut. en tiedä pitääkö paikkansa... Ensimmäisessä raskaudessa tyttöni syke oli koko ajan sitä 150 ja yli... nyt tässä...
  19. J

    Tyttö onkin poika?

    Näyttikö kumpi tulee?? :)))))))))
  20. J

    Tyttö onkin poika?

    Aaaaa tää on niin jännää jo!!!! Tiesin ettei kannata ostaa tyttö vaatteita hahaha, noooh. Se sitten selviääkin muutaman kk päästä :-D

Yhteistyössä