Hakutulokset

  1. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Oj, kaipaan raskatta, oikein tulee haikea mieli. Saa nähdä tuleeko meille enää kolmatta, on senverran haastava vauva meillä. En voi edes kuvitella että leosta alettiin jo miettimään näihin aikoihin seuraavaa.. Onneksi pahin aika alkaa olemaan takanapäin, meillähän on koliikkia ja lievää...
  2. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Hyvä että kaikki kuitenkin meni hyvin päiväkodin suhteen! Miten pikkukakkosten odottajat voivat? Entä piggy? Meillä Leo on enterorokossa, ihan kamala tauti! Korkea kuume on nyt onneksi poissa mutta mitään se ei suostu syömään kun kurkussa märkiviä rakkuloita. Eli velli linjalla mennään.
  3. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Voi hortensia- jännät paikat siellä! Kerro miten meni. Meillä päivät menee niin hurjaa vauhtia ettei mukana pysy millään. 1,5 neuvolassa käyty, 86cm ja 12 kg. Lääkäri kuukauden päästä. Viikonloppuna oli pienen miehen ristiäiset, hänestä tuli Joel.
  4. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Mä nautin siitä että meillä alko jo 11kk iässä eka oikea oma tahtokausi joten me ollaan jo voitettu noi taistelut, tältä erään. Kesti 4 kk et sälli usko et kädestä pidetään kiinni jos niin sanotaan, heittäyty vaikka kuinka pitkään maahan vetää kamalat itkupotku raivarit. Työ tuotti hedelmää...
  5. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Piggy ja muut kenen luona herätään aikasin- kokeilkaa laitaa taapero nukkmaan eri huoneeseen. Meijän sälli rupesi nukkumaan 1,5-2h pidempään aamusin sen ansiosta, päiväkiukuttelu hävis ja nukkuu kuitenkin yhtä pitkät päikkärit. Yönet 19/19.30- 6.45/8. Ei tavallisesti herää öisin. Päikkärit...
  6. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    paivih- miten siirtyminen meni? Meillä olisi sama homma edessä...
  7. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    piggy- kyllä noilla hoitopaikkoilla on tapana järjestyä. Meillä poika oli sunnuntai päivän (synnytyspäivä) mun vanhemmilla mutta illalla miehen vanhemmat hakivat pojan heille koska mun vanhempien piti mennä töihin maanantai aamuna. Anoppi asuu kanssa 1h ajomatkan päässä. Voittehan te viedä...
  8. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Huh, arki on kyllä melkoista hulinaa! Poika ei onneksi ollut kun ensimmäisen illan mustis, saa nähdä koska palaa. Pienellä kovasti masuvaivaa joka hankaloittaa arkea. Mieskin palasi töihin. Synnytyksestä: 41+5 alko vihdoin supistukset jotka ei laantunutkaan, klo 21 kellotettiin...
  9. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Kiitos onnitteluista :) Leo oli 4120g ja 52cm. Kumassakaan raskaudessa ei ole ollut radia eikä paino ole noussut kun 6-7kg. En tajua miten niin isoksi kasvavat, kauhulla ajattelen et jos joskus kolmas tulisi niin oisko se sit 5kg? Voi pojat että poika on mustasukkanen!! Alkaa huutaa jo kun...
  10. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Meidän pienestä tuli sunnuntaina isoveli. Poika 4600g ja 55cm. Nyt alkaa uuden arjen opettelu. Saa nähdä tuleeko mustasukkasuutta ja miten ylipäätäänsä pärjään kahden kanssa joista kumpikaan ei käytännössä puhu ;) Esikoinen ollut su aamusta asti poissa, isovanhempien luona ja mulla on kova...
  11. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Hurjaa miten aika vaan rientää, tuntuu että päivät vaan alkaa ja loppuu. Miehen kesäloma on nyt vietetty, ei mennyt ihan niin kun ajateltiin, vauva on ja pysyy masussa. la oli 15.5, poikakin synty 42+2 joten kyllä sitä vielä ehtii. Olisi ollut vaan mukavaa jos ois ollut muutaman ylimääräisen...
  12. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    paivih- meillä toimii porkkanana kävelylle että saa kantaa auton avaimia joka on siis suuri kunnia ;) Toisinaan jos matka muualle kun autolle niin tarjoon kotiavaimia tai puhelinta. Rappu käytävällä saa kävellä ite mut kun mennää ulko-ovelle ja jos matka on johonkin tiettyyn suuntaan niin poika...
  13. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Pojan pitäisi kyllä päästä parturiin, mahdoton pitkä tukka mutta kun ei tuo pysy paikoillaan että saisi leikattua. Itse tykkään et pojalla on siisti poikatukka, ei siiliksi ajettu mutta lyhyt. Täällä on johdonmukaisuus auttanut, käsi kädessä kävely onnistuu jo usein ilman itkupotku raivareita...
  14. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Nassuressu- IHANAA!! nyt vaan jarrusukkia matkaan mukaan. Lapsille tulisi hiukan yli 2v ikäero? Voi MORJENS. Meillä opittiin tänään avaamaan ovenkahvat! Poika onneksi hihku mennessään niin kovaa kun meni rappukäytävään painamaan hissin nappia et tajusin mitä tapahtuu. Onneksi ei lähtenyt...
  15. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Hortensia- nuo kiipeilytaidot tekee ainakin minut hulluksi. Meillä ei ole juurikaan tasoa, pöytää tai paikkaa minne ei kiipeä. Apinamies kun on. On tajunu et jos siirtää leluämpäriä tms ja käyttää sitä pallina niin tiskipöydällekin yltää vaikka kuinka pitkälle. Kokoajan saa olla silmät selässä...
  16. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Onneksi muillakin herätään ihan päätömiä aikoja, 4.30-7 on heräämisväli. Jos herää 5 aikaan ni on oikeesti vielä väsy ni sit joutuu laittaa ja 7-8 ekoille unille -.- Meilläkin on 4+4 hammasta. Pureminen on vähentynyt, vihdoin! Kiipeily mennyt ihan mahdottomaksi, sohvalta nousee...
  17. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Mä annan luumsosetta joka pvä 4-8 lusikallista, riippuen edellisen päivän koostumuksesta. Aamupuuron joukkoon sekoitan. piggy- voisko olla kyse tapajuonnista eikä tarpeesta? Meillä ainaki poika muka tarvitse klo 5 maidon mutta nopeasti päästiin siitä eroon. Kovasti kyllä huusi sillon sen...
  18. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Hurjaa miten aika rientää, tuntuu että päivästä vain häviää tunnit. Vauva on siis vielä masussa, nyt on lupa syntyä -> mies joutu olemaan hetken kotona kun sain nosto kiellon spistelun takia. Nyt siis rv 35. Äitienpäiväksi askarreltiin hienot tulppaani kortit (neljä sormea ja kämmen...
  19. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Meillä poika ei malta laisinkaan leikkiä millään ulkoleluilla, pitää kiivetä, tutkia ja juosta. Hippaa leikkii, paras kaveri siihen on koira... Kiipeily ihan mahdotonta, oon nyt löytänyt Leon mtaman kerran ruokapöydän päältä.. Odotan kahulla koska tulee pinnasänystä yli laidan. Meillä...
  20. M

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Me asutaan kaksiossa joten poika nukkuu samassa makkarissa. Uskon että nukkuisi paremmin yksin, havahtuu mun pyörimisiin ja sama toisinpäin. Mutta ei oikein voida siiryä olohoneeseenkaan nukkumaan joten tällä mennään. Luulen että meillä tehdään hampaita, ruokailut huonoja eikä hampaita saisi...

Yhteistyössä