Hakutulokset

  1. äiti93

    Vauva valvoo yöt ja nukkuu päivät

    Edelliseen kompaten. Hyvänen aika sentään. Eihän 3 viikon ikäisellä lapsella mitään rytmiä vielä olekkaan eikä kuulu olla. Vauva nukkuu juuri silloin kun tarpeet vaatii, ei enempää tai vähempää, eikä yötä tai päivää katsoen. Tuon ikäinen vauva ei tunnista vielä viikkoihin mitään päivä/...
  2. äiti93

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Heippa! Ihanaa että kaikki on hyvin! Mekin käytiin tänään varhaisultrassa terveystalolla ja meidänkin kolme senttisen pikkukamun sydän löi ja jumpat oli hurjat! :) viikkoja mulla nyt 10+1. Hurjaa että reilu viikon päästä ollaan jo toisella raskauskolmanneksella!!
  3. äiti93

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Hei Qmeilia! Mihin menet varhaisultraan ja mitä maksaa? Yksityiselle siis vai? :)
  4. äiti93

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Kiva kun tulit jakamaan ajatuksia tänne Angel-mamma-94! :) Hauskaa kun nuoria odottajia löytyy itsenikin lisäksi! Toi työssä oleminen on kyllä rasittavaa näin alkuvaiheessa ku pahoinvoinnit ja yritä sitä siinä sitten salailla ja keksiä tekosyitä, että miksi pitää lähteä kesken päivän pois...
  5. äiti93

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Aivan niin juu. :) mullakin lähtee huomenna se vk 8. Nyt on hirveetä väsymystä ja aamulla yökköilen ilman oksentamista jos kestää hetkikin liian kauan aamupalaan.. :S inhottavaa kun pitäis samantien saada ruokaa kun alkaa pienikin nälkä hiipiä, muuten tulee ihan tosi tosi paha olo.
  6. äiti93

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Moikka kaikille! Mulla ainakin on päiviä kun ei ole oikein mitään oireita ja sit taas yhtäkkiä kaikki pamahtaa päälle! Kuplintaa en ole havainnu.. :o Millä viikolla olitkaan nyt Qmeilia? :)
  7. äiti93

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Toi muki-idea on hyvä! :D mäki voisin tehdä niin mun isälle joka ei siis vielä tiedä asiasta. :)
  8. äiti93

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Niin totta, jos on mennäkseen kesken niin menee.. :/ mut ehkä se ajatus just auttaa että ku ajattelee ettei pysty ite vaikuttamaan siihen millään keinoin yms!! :)
  9. äiti93

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Ollan kerrottu molempien vanhemmille, ei muille :) Soittanut oon jo neuvolaan ja ajan sain 2.8 :) entäs sinä?
  10. äiti93

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Joo en epäile yhtään sen työn rankkuutta. Tuskin moni ainakaan pystyy tuollaisessa työssä ihan loppumetreille olemaan, tai ihmettelen kyllä jos pystyy. :)
  11. äiti93

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Kukkuluuruu. Lähes samat oireet löytyy multa! Ainut ero että mulla ei ole ollut nuhaa tai erityisesti aivastuttanutkaan. Kurkku on kyllä aina välillä kipeänä. Teetkö vieläkin kolmivuoroa? Mä olen kanssa sellasella alalla ( lähihoitaja), mutta onneksi oon kaksivuorotyössä, kotipalvelussa, niin ei...
  12. äiti93

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Tsemppiä sulle Qumeilia! :) toivotaan että meilöä kaikilla sujuisi niinkuin pitääkin. Mäkin todella nautin tästä raskausajasta, ja tuntuu että aika vaan matelee kun odottaa jo niin masun kasvua! :D mulla on hei kansaa viikko 6 menossa, laskettuna viime menkoista jotka oli 6.6 :) Eli ihan...
  13. äiti93

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Kiva, että muitakin löytyy!! :) Milläs viikolla sielä mennään? :)
  14. äiti93

    Uusia odottajien blogeja? :)

    Linkatkaa uusia odottajien blogeja :) kiitos!
  15. äiti93

    Raskaana vai mitä tää on?

    Odota pari päivää ja tee uusi testi. Voihan se olla, että testi ei näytä kaikillakovin alussa, jos raskaushormonia ei ole erittynyt vielä tarpeeksi. Raskaustestit ovat kyllä luotettavia! :)
  16. äiti93

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Löytyykö täältä esikoistaan odottavia äitejä maaliskuulle -14? :)
  17. äiti93

    Hedelmöittymisen tuntemukset

    Hmm, en usko että kukaan itse hedelmöitymistä tuntee koska siinä vaiheessa ei vielä edes erity raskaushormonia. Kiinnittymisen voi tietysti tuntea, ainakin itselläni oli kovia alavatsakramppeja ja ällötyksen tuntua.. :)

Yhteistyössä