Hakutulokset

  1. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Ninendo! Siis joo 16+5 oli viikot :D mää srkoilin jotain :)) Viitikkö hei vaikka tykätä jostai mun face hommasta ku unohin nimen x) (unisanni/horkassa hyväksyny kaveriks ja unohin nyt nimen. Kuinka noloa) :D
  2. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Hei Kaikki ! jätetäänkö nyt väliin se Face ryhmä kun muita innostuineita ei näytä olevan? :/ täällä meneillään rv17+6 :) kyllä tää on sitte ihanaa aikaa. Sain alkuraskaudessa kaverilta lainaan koti dopplerin, se on aikamoinen helpotus ollu kaikkiin tunneryöppyihin. Nyt tilasin ihan oman...
  3. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Heippa kaikki! en saa tehtyä ryhmää ku en saa pyydettyä sinne ketään :s siis teitä.. mites tää nyt onnais? aijjoo 15raskausviikko pyörähti käyntiin (14+1) masu alkaa kuulkaas pullottaan. mulla on kuulema kohtu edes :') tilailin jo mama vaatteita ja pienelle kans ensi asuja <3 on tämä...
  4. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Kiva kuulla kuulumiset :) Aika jännää tuo la :D tässäpä sitte ruvetaan viikkoja laskeen ;) Meidänki pienelle monia nimiä, mutta pieni se on meidänkesken. Mä koitan tehä sen ryhmän :)
  5. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Heippa! Mitä jos mä teen sen ryhmän? Kaikkihan voi laittaa oman profiilinsa "salaiseksi" :) ja sinne tosiaa vaan meidän pääsy.. Tulin niin paljo useemmin päiviteltyä ja kuvat yms helpompi sinne lisäillä . Mitä mieltä ootte? :)))
  6. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Hei olisko teistä ihan tyhmää tehä yhteinen maalismammojen facebook ryhmä?
  7. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Hei kaikki!! Ihana nähdä teidän kuulumisia :) mä olen montamonta kertAa ajatellut teitä ja miten teillä menee. Ite oon omissaoloissani hypettäny tätä ihanaa ja parantunutta oloa kun pahoinvoinnit on nyt takana päin ja tilallla on energisyys=) "Np-ultrassa (rv.9+1) nähtiin vatsan päältä...
  8. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Heippa kaikki! Miten teillä Sujuu ? Mä kävin ultrassa ja siellä yksi pienenpieni sydän sykki :) Kaikki oli siis kunnossa :) Lääkäri sanoi kiertoni alkaneen jotenki myöhemmin ja viikkoja nyt 8+0 :) voi tätä ilon määäärää!! <3
  9. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Ainiin piti tulla avautuu teille! Oon yrittäny pitää hiljaiseloa täällä meidän kylillä.. Kertonu vaan muutamalle mun ystävälle kehen luotan nohhhhh.. Se juttu lähti kummiski liiikkeelle ja ei menny ku eilinen päivä ni jo kaikki ties et oon raskaana.. Ekä siinä mitään muutenmuttaku en ite oo...
  10. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Harmi et sulla n alkanu pahoinvoinnit.. Mä oon niiltä säästyny vähä liiankinhyvin. Plussan aikaan li pari päivää äklö oloo. Väsymystä on mullaki ihan hirmuna :/ nyt on onneks pari vapaata :) sit ois 3työvuoroo ja AH 4vk LOMAAAAAAA :) jänskättää se huomine neuvola..
  11. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Heippa! Meen tänne porvoon lääkärikeskukseen yksityiselle hintaa tulee n.120€ -kela :) 8.8 olis aika ja huome neuvola
  12. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Haluan äipäksi nuorena että jaksan temmeltää niitten kanssa sitte :) Sain varhaisultran varattua, 8.8 jipiiii :) haluan vaa varmistuksen et jotai on mukana ;) tai onko enempi..... :D
  13. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Kukkuu. Angel-mamma -94 sulla aika "huono tilanne" ton työhommelin kanssa. Mut tietysti hyvä kun hoitolalla oot, (ymmärsinkö oikein?) niin keikkaa varmasti piisaa :) mamma rahahan katotaa viimesen puolwnvuoden tuloen mukaan! :) vakkari ois aina vaan parempi kyllä, sun täytys nauttia "vapaasta"...
  14. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Heippa vaa, mulla on teille kaikille kysymys! Mistä mä varaan varhaisultran?! :o tääl kaikkeen pitää muka olla lähete? Mulla on oirwiden suhteen suht helppoa :) ei kummempia. Tissit edelleen arat, väsy, ruokahalu yms :) pahaa oloo ei oikee oo ! Np ultra 21.8 mutta haluisin varhaisultraan...
  15. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Mulla menossa suunnillee vk. 8:) en oo iha satavarma ku ollu nii epäsäännölliset menkat pillereiden takia :o
  16. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Jipppiiii,, :) Nyt meidän molempien vanhemmat tietää ja otti asian tooooosi hyvin :) Odotin et oma isäni olis saattanut pahastikkin sanoa mutta totes vaan " ompa mukava homma, onne paljon. Kyllä te yhessä selviätte kaikesta" (oli judt tullu turkista lomalta että sekin varmasti autto kun oli...
  17. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Heis kaikki! Mullakin kauhee hinku ostella kaikkee, vaunuja katellu yms. En vaa sais itteni antaa innostua liikaa..m Mullemon ilmaantunu "uus" raskausoire nimittäin kuplinta. Se tuntuu ihan selvästi kohdun alueella eikä ole mikään suolessa möyryävä pieru x) Ei satu, ei vuoda, tuntuu...
  18. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Toi oiski hyvä idea :)! Mä oon eminannu sellasta kylttiä "mummola tms" :D Mäki tässä yritän palautua noista öistä, aika jännä, mullakin oli aamusta aika kaamee koomaolo et huhhhhu, sit söin väkisel puuroo :)
  19. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Heippa. Aikun kiva, mä vielä jännittelen sitä kertomista.. Onko ehdotuksia miten asian ilmasee? Mä oon vähä sellane etten kestä kuulla tästä asiasta mitään " oletteko varmoja ymsss" oon aika herkillä tän raskauden suhteen nimittäin.. Eka neuvola 30.7 :) jänskäääääää. Wipiii.
  20. Qmeilia

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Hahhah :D mullaki vika yö menossa ;) alkaa jo helpottaa mullaki oli eka yö aikamoista tuskaa ja mietin et pystynkö tähä. Nyt mul onki tulevan vklp lisäks ens viikko 5yötyö vuoroo sit alkaaki melkee jo loma 4vk ahhhhh :popcorn: Meillä töissä yks tietää että odottelen pikkusta, muut saa kärsiä...

Yhteistyössä