Hakutulokset

  1. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Onnea Tipetsu ja vauvelit! :) Mäkin laitoin synnytyksen jälkeisenä aamuna viestejä ihmisille mutten voinut laittaa painoa ja pituutta koska en tiennyt niitä. :D Sitä se (hätä)sektio teettää. Meillä vauvat ovat 3 päivän päästä 3 kuukautta, hui kun aika vierii. S kasvattaa mielestäni yhä...
  2. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Huhhuh! Pari kertaa oon aloittanut jo kirjoittamaan tänne mutta parin rivin jälkeen "joku/jotkut" ovat keskeyttäneet. Jospa nyt olisi parempi onni. Maibei, paljonko teidän tytöille menee korviketta? Meillä on pääsääntöisesti myös noin että päivällä/yöllä ollaan rinnalla ja illalla sitten...
  3. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Maibei kieltämättä tuo sammas alkoi tuntua ylitsepääsemättömältä koettelemukselta mitä tulee tähän imetyshommaan. Onneksi sain hallintaan joten imetys jatkukoon. Sinnittelin liian pitkään sen sitruunan kanssa, sitruuna haavaisille rinnoille voi ehkä tappaa sammasta mutta muut oheisvaikutukset...
  4. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Täällä on tytöt keskiviikkona 6 vkoa eli aika menee vauhdilla, juurihan minä synnytin... Rytmit on vielä ihan mitä sattuu, paljon nukutaan mutta yhä enemmissä määrin myös kukutaan! Maibei kyseli riittääkö maito. Mulla on tosiaan tuo sammasongelma vieläkin mutta pahin on toivottavasti takana...
  5. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Buaaah, täällä kärsitään sammaksesta myös. Ja toisin kuin kahden aikaisemman vauvan kohdalla, sitruuna ei näytä tehoavan toivotulla tavalla.. kipu alkaa olla sitä luokkaa että suunnittelen tässä jo että lopetan koko imetyksen tai siirryn ainakin osittaiseen korvikkeeseen. Oikeasti soitan aamulla...
  6. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Paljon onnea Karcci ja vauvelit! :) :flower:
  7. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Tosiaan, imetän yölläkin pääsääntöisesti toisen ja toinen saa pullon, kumpikin vuorollaan. Joskus jos tosi paljon väsyttää, pumppaan toisellekin pulloon kun siitä saa niin nopsasti syötettyä. Pyrin kuitenkin imettämään ihan siksikin etteivät kyllästyisi rintaan... A:n imuote on välillä pahasti...
  8. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Yritänpä minäkin ehtiä muutaman rivin kirjoittaa! Rauhallinen tilanne muuten, paitsi 1,5 v työllistää flunssansa kanssa ja itkeskelee sängyssään jatkuvasti. Muutenkin työllistävin lapsi tällä hetkellä. Onneksi mies on kotona ja meitä on täällä kaksi käsiparia joten varsinaiseksi sissiksi en...
  9. M

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Kommentoinpas tänne nyt sitten muutamaa kysymystä tuon synnytyksen tiimoilta :) Kaisuli, spinaali vei aivan kaikki kivut, supistukset tunsin aavistuksenomaisina kovettumina ja ponnistelin siinä vain sitten menemään aika tunnottomana mutta helppoa oli silti, A:n ponnistus kesti 6 minuuttia...
  10. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Minäkin voisin alkaa tähän ketjuun mukaan, en tiedä kuinka paljoa ehdin kirjoittelemaan mutta katsotaan nyt! Synnytyskertomusta laitoin tuonne toiseen ketjuun. Eli tytöt A ja B, rv 36+2, s.18.12, A 2630 g ja 46 cm, B 2480 g ja 45 cm.
  11. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Heippa kaikille ja tervetuloa uusille! Me täällä ollaan viikon verran harjoiteltu kotielämää vauvojen kanssa ja hyvin menee. Tytöillä on sairaalan rytmi, kolmen tunnin välein syötetään ja kuivitetaan, suurimmaksi osaksi nukkuvat muutoin. Eivät ole ainakaan vielä olleet itkuisia eli äiskä on...
  12. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    SaImme terhakat tytöt keskiviikkoiltana. A syntyi alateitse, B hätäsektiolla. Viikkoja tuolloin 36+2, mitat n.2,5 kg 45 cm ja 2,6 kg 46 cm. Synnytyksestä lisää myöhemmin, lusin ensin nämä inhottavat toipumispäivät alta pois... Vauvat voivat hyvin mutta ovat hoitajilla kun en jaksa itse hoitaa...
  13. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Onnea Maibei ja Tuplamammutti! :flower::flower: Tulipa itselläkin esikoisen synnytys mieleen tuosta Maibein synnytyksestä. Jos olisi silloin vielä pitänyt kaksi pusertaa niin huhhhuh!! Onneksi on ohi nyt ja suunta kohti toipumista! Mielenkiintoisena (!) yksityiskohtana: oon yrittänyt päästä...
  14. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Onnea Juuni ja Katrilli! :flower: Tsemppiä Maibei! Odottavan aika on pitkä... lopulta se kuitenkin aina palkitaan! Vaikka kyllä sen "viimeisen" päivän jatkuminen on varmasti yhtä tuskaa. Tervetuloa myös uusille! Kävin tänään äitipolilla. Sain käynnistysajan ensi viikon keskiviikolle...
  15. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Maibei ja Pohjoistuuli, paljon tsemppiä ja reipasta mieltä huomiselle! Odotamme kuulumisia! :) Täällä ei mitään ihmeempää. Olotila ja tuntemukset on sitä luokkaa että pelkään ainakin toisen vauvoista tipahtavan sohvalle minä hetkenä hyvänsä. Onneksi ke aamuna taas äitipolikäynti niin näkee...
  16. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Tervetuloa mukaan Tulppu! Sulla taitaakin olla niin jännät kuukaudet edessä että ei kellään meistä. Hurjaa että niin kovasti puhuvat siitä osakeskeytyksestä, kyllä varmaan vanhemmille tulee pahimmassa tapauksessa jopa painostettu olo. Teillä on kaikilla ihan hirveästi viikkoja! Mulla on...
  17. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Onnittelut Croftille ja vauveleille! :) Täällähän on porukkaa ihan pamahtamaisillaan. ;) Tsemppiä kauheasti loppumetreille, vai ovatko nuo enää metrejäkään? On muuten jännä että täällä näyttää menevän tosi pitkälle nuo raskaudet, eikö sitä sanota että kaksosten kanssa on ihan yleistä...
  18. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Pöh ja Pah! Missasin mun tämän viikon äippäpolikäynnin koska olin autuaasti kuvitellut sen olevan huomenna. Nyt päikkäreiltä herätessäni huomasin että jostain vaarallisen näköisestä numerosta oli yritetty soittaa kuusi kertaa, tarkistin asian ja tralalaa, aika olisikin ollut tänään.... siirtyi...
  19. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Karcci täällä ainakin äitipolilla kehottavat tosi herkästi ottamaan yhteyttä jos siltä tuntuu, on sanottu jopa "jos sulla tulee huono olo" mikä on minusta aika epämääräinen ilmaisu... Mulla on ollut noita paineen tunteita ja supisteluja jo tosi pitkään, ainakin viikoista 27-28 jolloin...
  20. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Onnittelut Salla ja pirpanat! :) Ja tsemppiä toipumiseen! Tervetuloa Tuplamammutille! Katrilli, mulla oli toinen synnytys kovastikin käynnissä, lapsivettä oli mennyt jo jonkin aikaa mutta oma olo oli sellainen että luulin ettei mitään tapahdu, käyrällä sitten katsoivat puoli tuntia ja...

Yhteistyössä