Hakutulokset

  1. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mitä mieltä ootte? Dpo9 Frsu aamupissasta. https://aijaa.com/Cw8BHH
  2. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt on menossa yk8 ja kp16. En ota selvää, että onko ovisplussa tänään vai vasta ehkä huomenna:unsure: https://aijaa.com/DpCrsy
  3. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä on menossa nyt kp18 ja dpo4/yk7/kolmannen lapsen yritys. En jaksa jännätä tätä kiertoa, ettei pety liikaa.
  4. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @stindepinde voisithan tehdä digin varmuudeksi, toivottavasti tuo on plussa(y):love:
  5. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea @pillipöllö :love: @W.we 11 on plussa munkin mielestä. ON:Tänään pe alkoi tiputteluvuoto, eli menkat alkaa päivän parin päästä, kiertoon yk7 seuraavaksi.
  6. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Minni-83 mäkin oon nähnyt unta, että saisin kaksi viivaa r-testiin. Kuvittelen myös kaikenlaisia oireitao_O
  7. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi ei @stindepinde :( mä olin jo niin varma, että sulla tulis plussao_O
  8. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Vaikka @Sharon_1 taitaakin olla nettitrolli :ROFLMAO:, ruokin häntä nyt tämän kirjoituksen verran vielä lisää. Imetys on toki erittäin hyvä asia se nyt on totta. Imetyksen keston lyhyyteen voi olla lukuisia muitakin hyviä syitä, kuin pelkkä imetyksen onnistumattomuus. Imettämättömyys ei vie...
  9. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea hienosta ovisplussasta @W.we (y):)
  10. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Sharon_1 6kk on jo hyvä imetysaika. Jotkut eivät imetä laisinkaan. Meillä kaikki lapset on aloittaneet kiinteiden ruokien syömisen 4-5kk lähtien. Maitoa ei muutenkaan juoda enää läheskään yhtä paljon, kuin ihan vastasyntyneenä. Korvikemaidotkin ovat ihan hyvää ravintoa, ei niitä muuten olisi...
  11. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä tuo kuulostaa ovikselta @pillipöllö :love:(y)
  12. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä mä näen @stindepinde tossa ihan selvän haamun, eli hyvät mahdollisuudet sulla on:love:
  13. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mitäs @stindepinde :n testit näyttää nyt?:love:
  14. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä on eka hätähousutesti tässä kierrossa. Nyt dpo9 ja kp23/28. Ovistesti r-testinä. Ei ole vielä tarpeeksi vahva viiva plussaksi.
  15. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Plussa toi on @Laurali !:love:
  16. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jänniä paikkoja siellä on monella menossa(y) Mulla on nyt menossa kp22/28 ja dpo8, en ole tehnyt yhtään testiä vielä. Menkkojen oletettu alkamispäivä on tasan viikon kuluttua. Toivottavasti eivät ala.
  17. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Sullakin on siis ihan pikkuinenkin kotona:love: Mullakin on pienin lapsi vasta 11kk ja pian 1v. Imetyksen lopetin hänen ollessa 6kk. Sen jälkeen alkoi raskausyritys ja nyt menossa yk6.
  18. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mikä kp sulla on @pillipöllö ?
  19. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi harmi @W.we :( Onnea @Sandelinos! :love::love::love: @Emppa123 kuva on tosi pieni, en saa selvää(n) ON: Mulla on nyt menossa dpo6 ja kp20/28. Eilen tuntui alamahassa koko päivän menkkamaista kipua.
  20. babygreen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @N4n kyllä tuo mun mielestä selvältä haamuplussalta näyttää:love:

Yhteistyössä