Hakutulokset

  1. N

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Heissan mammat! Mie oon vissiin viikoissa jo aivan sekasin, ko minun laskujen mukkaan ois tännään viikkoja 17. :D Muttajoo, kyllä tämä aika mennee nopeaa, huhhu kohta on jo puolivälissä:0 Masu on jo pyöristyny ja mammafarkut ja yhen paijan ostin pari viikkoa sitte, oli ihana käyä vihdoin...
  2. N

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Haha, oon ainaki töistä puhunu :D Muttasiis käyn kaksoistutkintoa, lähihoitajaks ja lukioo ja nyt sitte viiminen vuosi, töissä käyn koulun ohella iltasin ja viikonloppusin. :) Sori, itekki sain omista jutuista sen käsityksen että oisin "oikeasti töissä".
  3. N

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Hei kaikki! :) Mulla on tässä viime päivät ollu matikkaa matikkaa ja vähän lissää matikkaa.. Huh, huomenna kirjotukset ja sitte ennää jännätä että pääseekö läpi. :D En tiiä oonko ees missään vaiheessa siis sanonu että mulla on vielä vika vuosi koulua jälellä, kevään kirjotuksista 3 päivän...
  4. N

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Hei! :) Mulla oli eilen eka ultra ja sielä se pieni päällään hengaili ja vilkutteli äitille ja iskälle!! <3 Kaikki oli niinkö pitiki,mittaa oli vaikea saaja ko tämä oli niin mahoton pyöriskelemään, mutta 5-6 senttiä se kätilö heitti, eli normeissa mennään. :) Qmeilia, meillä on sitte sama...
  5. N

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Heissan! :) Mulla on nyt viikkoja kasassa 12+5 ja torstaina eka ultra! <3 Mulla on tullu kauhea pelko että ultrassa ei kaikki ookkaan hyvin. Ultraa oon oottanu ko kuuta nousevaa mutta sitte aloin pelkään että jos sielä pikkunen näkkyyki ni sydän ei ennää sykikkään tai jotaki.. :( Eihän se...
  6. N

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Hei kaikki! :) Täälä mennään viikoilla 9+4, viikko sitten oli eka neuvola ja kuunneltii pikkusen sydänääniä ja voi hurja mikä tunne se oli ko ne alko kuuluun! Itku silmässä kuuntelin. :D Keskiviikkona verikokkeisiin, ja huomenna aattelin soitella ultraan aikaa:) Mulla vieläki on...
  7. N

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Voi ei, hmmph tää on niin tätä ettäkö pittää saaha juoruta ja jauhaa:( Mullaki harmittaa ku hellun pikkusisko (17v) on onnessaan kertonu sen kavereille vaikka varta vasten sanottii ettei saa kertoa kellekkään.. Ni kiva jos minun omat kaverit saa kuulla jostaki kyliltä.
  8. N

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Hei kaikille! Mulla alko järkky pahoinvointi ko rv 6 lähti käyntiin, tänään 6+4. Koko ajan paha olo ja oksettaa, muttei silti oo tarvinu oksentaa vielä kertaakaan.. Ja niin minun tuuria että alkuviikosta kysyttiin että tuunko viikonlopuks töihin ja lupauduin ni kiva oli sitte huonovointisena ja...
  9. N

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Me vaan sanottiin että nyt kannattaa istahtaa, meillä on asiaa. Sitte vähän aikaa naureskeltiin ja sain sanotuks että meille tullee vauva. :) Mie oisin kans halunnu ostaa jotaki mummo ja pappa kamaa, että siitä ois saanu yhdistellä mutta tosiaan oli niin kiire päästä hehkuttaan. :D...
  10. N

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Kiitos rohkasevista sanoista! :) Eka just olin sitä mieltä ettei kerrota vielä, jos sattuu jotaki, mutta sitte tajusin että nehän vain tukee meitä sitte ku tietää asiasta. :) Mulla jännitti aivan hulluna kertoa, varsinki minun omille vanhemmille, mutta tuleva mummo on niin innoissaan...
  11. N

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Mie oisin halunnu ootella vähän aikaa kertomisen kans, mutta ollaan kuitenki jo kerrottu molempien vanhemmille ja sisaruksille ja kaikki on aivan yhtä onnessaan ko mekki. :-) Eka neuvola on 12.8
  12. N

    Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

    Helou! :-) Mie plussasin sunnuntaina ja huomenna alkaa viikko 5. Oireina mulla on ollu aivan jäätävä väsymys, alavatsan nipistely, rintojen arkuus ja huimaus:( Elokuun lopussa täytän 19, hellu on 23. Yhessä ollaan asuttu suhteen alusta asti hellun omassa rivitalo kaksiossa ja seurusteltu...

Yhteistyössä