Hakutulokset

  1. J

    Tuplamammat 2013-2014

    Moi! Minutkin voipi lisätä keskusteluun mukaan eli Juuni75/ A poika ja B tyttö/ 4.12.2013 rv 36+0 / poika 48cm/2890g ja tyttö 48cm/2895g Kotona on ennestään tytöt 2006 ja 2009. Päästiin tuplien kanssa kotiin viime tiistaina eli oltiin 6pv sairaalassa. Tuossa ajassa poika oli sinivaloissa...
  2. J

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Moikka kaikille! Meille syntyi tuplat 4.12. klo 12.13 ja 12.21 A vauvana poika 2890g/48cm ja B-vauvana tyttö 2795g/48cm. Kerkesimme olemaan sairaalassa vajaa 3h ja vauvat olivat maailmassa. Mulla alkoi supistukset tiistai-iltana klo 21.30 heti säännöllisinä mutta lievinä ja kestoltaan...
  3. J

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Moikka kaikille pitkästä aikaa! Tällä menossa 32+1 muistaakseni ja olo on ollut nyt muutamia viikkoja hyvä. Tietty masu on valtava ja rajoittaa mutta muutoin tässä mennään ns. kukoistavaa viimeistä kolmannesta ;-) Olen jo äippälomallakin, aloitin 50pv ennen. Ensi viikolla...
  4. J

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Tervetuloa TR! Alkoi muuten tekeen mieli kaalikääryleitä :-D Siis Miksa, mikä söpö massu. Täytyy sanoa, että mulla on vähintään tota kokoa nyt rv22...APUA, millaseksi tää vielä kasvaakaan! Paljonko sulla Salla on viikkoja?
  5. J

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Huomenta kaikille! Mukavia kuulumisia. Mulla oli alkuraskaudessa kotidoppleri käytössä ja rauhotti huomattavasti. Aika vaikeaa oli alkuun löytää sydänääniä, kun anturia piti tosi hitaasti liikuttaa masulla. Ja geeliä ei tarvi, ihan perusvartalovoidekin kelpaa. Tuli muuten samalla rasvailtua...
  6. J

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Edelleen täällä mutustelen yltiörealistisen kätilön muutamia kommentteja. Se myös puhui jotain sekavaa vauvojen laittamisesta samaan muovilaatikkoon, siis laitoksella, kun syntyvät. Ok, näin ajattelin ja tarkoitus ois kotonakin laittaa samaan pinnikseen alkuun. Mutta eikuulemma sais mutta...
  7. J

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Tervehdys! Tuon heti terkkuja eiliseltä Taysin monikkovalmennukselta. Aika realistinen oli, mulle ehkä turhankin! Tätä riskiraskautta ja synnytystä kyllä korostettiin - tai siltä meistä miehen kanssa tuntui. Taysissa PUOLET syntyy leikkaamalla ja valitettavasti noistakin pienin osa...
  8. J

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Moikka kaikille ja tervetuloa uusille! On ollut hieman hiljaiseloa, kun työ ja perhe pitää kiireisenä :-) Esikoinen aloitteli koulu-uraansa ja kuopus vaihtoi päiväkotia. Lukemassa käyn semisäännöllisesti ja onnea kaikille tuplien saajille ja tsemppiä niille, jotka ovat raskaudessaan hieman...
  9. J

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Hei kaikille, Neuvola takana ja kaikki mallikkaasti. Hemo 114, painoa tullut 2.8kg (olen tyytyväinen!) ja sykkeet toisella 120-130 ja toisella 150-160. Terkka veikkasi tyttöä ja poikaa. Parin viikon päästä selvinnee rakenneultrassa. Miten teillä on sykkeet menny? Mä olin sokerirasituksessa...
  10. J

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Onnittelut iltatähdelle ja pojille :-) Kiva kuulla myös Maibein onnistuneesta Hampurin reissusta. Pidetään peukkuja. Kiitos tuplakirppistiedosta. Juuni rv17 varmaan...
  11. J

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Joku mainitsi fb:n tuplakirppiksestä. En yrityksistä huolimatta ole löytänyt sitä. Millä nimellä siis löytäisin sen? Kiitos :-)
  12. J

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Moi! Liityn ryhmään. Olen kahden tyttären äiti ja odotan kaksosia syntyväksi 1.1.2014 Nyt ollaan rv 16 ja maha on pullahtanut esiin :-) Odotusaika on ollut täynnä väsymystä ja pientä pahaa oloa. Mitään ylimääräisiä ponnisteluja en jaksa ja odottelenkin alkaakohan energistä keskiraskautta...

Yhteistyössä