Hakutulokset

  1. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    http://www.hspelamaa.net/#!ahdistus/ccms
  2. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Onhan noista paljon kirjoitettu vaivan yhteydessä!
  3. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Ite oon huomannu et jos käyn hölkkälenkillä niin se vasta kiihdyttääkin sympaattisen hermoston kierroksia joten jo sen takia en juoksentele (sekä siksi et mun kroppaa ei ole rakennettu juoksemiseen). Kyllähän se kuntoilu salilla asettaisi lihakset pään alla balanssiin ja laittaisi niihin eloa ja...
  4. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    JOS haluat oikeasti vaivoista eroon niin kokeilisin jättää hiilarit mahdollisimman vähiin.. Liiallinen "sokeri" aiheuttaa just nuo oireet! Tietenkin stressaaminen 24/7 tekee lihasjännitystä jne. Jos vaan jaksaisit kokeilla :)
  5. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Mulla on eräänlaista "kihelmöintiä", niinku vasen jalka olisi liian sähköinen (nilkan seutu ja jalkaterä) ja elohiiret nykivät myös siellä hyvin usein, joskus harvoin myös hiukan oikeassa jalkaterässä. Tavallaan se on puutuneisuuden tunne, ollut jo kolme vuotta. Usein huomaan liikuttelevani...
  6. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Voisiko liittyä huonoon yleiskuntoon (hapenottokyky huono)?
  7. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Mulla 100% samaa ja olenkin alkanut varomaan etten vaan ala väittämään jostakin (varmuuden vuoksi) koska asiasta on saatettukin jo puhua... ->SUPERNOLOA! Sitten on vielä: -Esim auton ratissa olen (ollut..) ylivertainen mutta viimeaikoina on alkanut käymään selittämättömiä virheitä...
  8. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Kyllähän nuo hermosto-oireita selvästi on. Mikähän siinä torstaissa riivaa...? Nuo oireet johtuu kummastakin.
  9. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Ohjelma hengittämisestä https://www.youtube.com/watch?v=b9w5cI_bddY
  10. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    En usko että niska aiheuttaa kaikkia oireita vaan niskaoire on yksi niistä oireista jonka ahdistuneisuus aiheuttaa. Ihminen on taipuvainen etsimään syitä/kohteita kaikelle tuntemuksille ja niskan jäykkyyden piikkiin on kiva laittaa asioita. Ahdistuneisuus lisää lihasten jännittyneisyyttä...
  11. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Parhaita sivustoja: Karppaajan Suositukset Sivun oikeasta laidasta kannattaa kans silmäillä uusimpia tutkimuksia :)
  12. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Menestystarinat | Antti Heikkil
  13. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Enpä ole. Työkseni olen yleisasiakaspalvelussa jossa joudun/saan usein kuunnella ihmisiä. Olen lukenut muutaman kirjan jossa käsitellään ihmisen toimintaa. Kun joku osa-alue ei ole kunnossa, tulee siitä heijastumia joka paikkaan (ensin herkimpään kohtaan), koska ihmisen toiminta perustuu...
  14. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Yölliset tärinät tarkoittaa kehon jännityksien automaattipurkua, ei ole vakavaa :) Jos kroppaan kasautuu jännittyneisyyttä eikä sitä pureta liikunnalla, ottaa keho ohjat itselleen ja purkaa energian väkisin ulos. Mulla on ollut joskus tuota samaa. Heräsin siihen että rintakehän sisällä käy...
  15. Sympaattinen

    mitä tapahtuu jos ei syö päivään pariin mitään?

    Pätkäpaasto on paras ihmisen terveyttäjä (googleta). Tekee ihmeitä kaikille vaivoille ja oireille. Youtubessa on kyseinen paasto ohjelma.
  16. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Älä nyt keuhkoa :) . Tarkoitin yleisesti enkä henkilökohtaisesti. Hyvä että oot itekkin ymmärtänyt viljojen haitallisuuden ja useilla myös tosiaan maito tekee kaikkea "kivaa" ja sokeri stimuloi hermostoa.
  17. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Ehkä kuitenkin elät elämääsi jotenkin "väärällä polulla.." Paitsi että nuo 2 "vitamiinia" ei paljon pelasta jos muuten elää roskaruokalla. Jättäisin ainakin kaikki sokeria sisältävät ruoat pois sekä viljat ja maitoruoat (paitsi hapanmaito).
  18. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Ootko testannut ruokavaliot (esim vähähiilari, viljaton, maidoton)? Kasviöljyt/-rasvat on myrkkyjä (paitsi oliivi). E-Epa 1000mg, D:tä 150 mikroa, Ubikinon 100 mg, kookosrasvaa/MCT-öljyä. Mahd aikaiseen nukkumaan (säännöllisesti), mahd paljon ulkoilua, mahd paljon rehkimistä (lumityöt, halon...
  19. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Mulla on tuntunut jo pari vuotta vasemmassa jalassa (nilkassa ja jalkaterässä) hermoväreilyä ja elohiiriä. Jotenkin yhdistäisin langattomiin verkkoihin(?) Yhdessä vaiheessa kun istuin koneella käsi hiirellä niin tuntui kun käsi olisi ollut voimakkaan sähkökentän sisällä! Viimeaikoina ei ole...
  20. Sympaattinen

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Tääl ja

Yhteistyössä