Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun murut

    Mä olen laittanut faceryhmästä viestiä jo tovi sitten muttei vielä ole lisätty :) Tänään oli np-ultra, eilen neuvolassa ultrasivat yllättäen (viime raskaudessa heillä ei ollut vielä laitteita) ja saivat viikoiksi jo 13+5. Siitä äkkiä vaihtamaan ensi tiistain ultraa aiemmalle ajalle, jotta...
  2. M

    Marraskuun murut

    Meillä oli eilen eka neuvola ja tuntui kyllä tyhmältä ajatukselta mennä sinne kun ei tyypistä ole vielä mitään todistusaineistoa (paitsi tämä etova olo ja väsy edelleen). Enne neuvolaan otin sit ton kotidopplerin ja koitin kuunnella, edellisenä päivänä ei kuulunu muuta kuin mun suoliston...
  3. M

    Marraskuun murut

    Ilmoittaudun myös varovaisesti mukaan. Esikoinen syntynyt 9/16 (sektiolla, juu, jälkitarkastuksen lääkäri meinasi että 3-4kk on hyvä aika odottaa ja sit ok raskautua, kun haava on parantunut niin hyvin. Silti, onhan riskejä aina ja kyllä tämä vähän hirvittää. Mutta sisarukset pienellä ikäerolla...
  4. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    voi Viljaa, voin kuvitella tuon epätietoisuuden tunteen :/ Onko sulla mahdollista käydä neuvolassa kuuntelemassa vaikka sydänääniä, helpottaisko? Monestihan ensisynnyttäjät toki tuntee ne liikkeet myöhemmin, eikä noi appsit auta yhtään asiaa :) Mullakin on yhä sellasia hiljaisempia päiviä...
  5. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    PikkuneMyy, meillä oli sama painoarvio ru:ssa, kun viikkoja oli täynnä 21+1. Mittojen mukaan vaikutti silloin päivää isommalta. Neuvolassa taas sf-mitta meni justiin keskikäyrälle viime viikolla. Millä viikoilla sulla oli rakenneultra?
  6. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Täälläkin ru takana, alusta asti vaivannut poikafiilis osui oikeaan, 426g oli tyypillä painoa viikoilla 21+1 :) . Kaikki edelleen kunnossa, kokoa sillä oli päivän verran enempi kuin mitä lasketun ajan mukaan.
  7. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    haavelapsi, oletko koettanut ihan siitä alhaalta? Meilläkin joskus hankaluutta löytää, kun kaveri on niin liikkuvainen. Ne sykkeet kuulostaa juurikin sellaiselta laukalta. Doppler-valmistajat taitaa luvata, että ne sykkeet kuuluu vasta viikolla 14, joten sinuna en olisi tämän takia huolissaan :)
  8. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Tervetuloa uusille! :) FB-ryhmään pääsee, kun laittaa emböylle yksityisviestiä mminttu, missä neuvolassa Oulussa on noin hyvä palvelu? :) Meillä melkein sama LA ja OYS:iin ollaan mekin tulossa, myöskin tuota oireettomuutta ollut täällä ja ekaa odotellaan :D
  9. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mulla ne mammahousutkin istuessa välillä ikävästi painaa. Lisäksi nyt viime aikoina on ollut pientä vihlontaa kohdunsuulla (?), tuntuu kävellessä. Mietin, että voisko johtua istukan sijainnista, tunne on sellainen että jokin sinne ikävästi hankaisi. Mitään vuotoja ei kuitenkaan ole tullut ja...
  10. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Täällä äippähousut ostettu aikaa sitten, maha vain paisuu :ROFLMAO: Väsymyskin alkaa pikkuhiljaa helpottamaan vissiin eikä huonoa oloa tänne ikinä eksynyt *kopkop*. Sheldon täällä samat päivät menossa, ensi viikon ke ultra :) Ei millään malttais odottaa!! Kotidopplerilla tulee kuunneltua...
  11. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Voimia, Sissiko.! :(
  12. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    KolmasKerta3, voi surku. Kovasti voimia sinne! <3
  13. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Otin en rokotuksen ekan neuvolakäynin yhteydessä viikko sitten, vaikka nyt taitaa olla liian myöhäistä jo. Piikki täsä taudissa tullee ensi viikolla, jospa kaikki siltä vältyttäisiin!
  14. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mähän sit malttamattomuuttani tilasin sen dopplerin ja hain sen postista eilen. Olin tosi epäileväinen taas koko raskauden suhteen kun ei ole ollut mitään kummempia oloja väsymystä lukuunottamatta (ja kauheita mielialanvaihteluita!), ne alun vatsan ja selän nipistelytkin on jääneet pois. Noh...
  15. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Malttamattomuutta myös täällä ilmassa. Meillä ultra 2.3. ja lääkärikäynti 8.3., sinne asti pitäisi siis vain odottaa!? :cautious:
  16. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Sissiko, äh, mun matikkapää ei nyt toiminut :) Kuitenkin, minullakin näytti sen 2-3 silloin kun hedelmöityksestä oli jo lähemmäs 4 viikkoa. Silti, varhaisultrassa koko vastasi viikkoja 6+5 ja kaikki oli niin hyvin kuin vain voi olla, sykekin vahvasti näkyi :) Helppoahan se on sanoa, mutta koita...
  17. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Marily, onnea ultrauutisista! :) Sissiko. Sinuna en olisi huolissaan, sullahan on nyt siis hedelmöityksestä se 3 vkoa? Noi digitestit perustuu viitearvoihin. Kirjottelin tästä aiemminkin, mut mulle se näytti 2-3 kahdesti reilun viikon sisällä, vaikka olisi pitänyt olla enemmän. Varhaisultran...
  18. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Sissiko. täällä ollaan kans ihan turvonneita... Farkkuja en voi käyttää ollenkaan kun istuessa painaa, ihan järkyttävää :D Vielä en tahtoisi mammapuolelle mennä shoppaamaan enkä näitä välikoon uusia housujakaan ostella. Onneksi työ on sellainen että kehtaa kollareissa hengailla. Mä unohdin...
  19. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Onnea kaikille ihanista ultrauutisista :love: panikoija87, röntgenkuvia voi mielestäni ottaa, kunhan vatsan alueen suojaa kunnolla? Tuosta rokotteesta, minä kysyin neuvolasta ja saan sen täällä Oulussa ekan käynnin yhteydessä ensi viikolla halutessani. Vielä mietin otanko, en ole ennen...
  20. M

    Syyskuun söpöläiset 2016

    onko muut miettineet tätä influenssaepidemiaa? Mietin, että pitäiskö varmuuden vuoksi hankkia nyt rokote. Yleensä olen kyllä hieman rokotusvastainen.

Yhteistyössä