Hakutulokset

  1. Kukkalie

    Toukomurut 2014 ~ Helmikuussa

    Äitiyshousuista hassu huomio. Huomasin vasta tässä toisessa raskaudessa, että hennesin äippäfarkuissa on vyötäröllä kuminauha!!! Saa kiristää siitä pienemmälle, jos meinaavat tippua. :D Voi rähmä. Nyt vasta huomasin monen kuukauden housujen kiskomisen jälkeen. Mulla on nyt niin iso maha, ettei...
  2. Kukkalie

    Toukomurut 2014 ~ Helmikuussa

    Jee! Eilen sain postissa ebaysta tilaamani kunnollisen loppuraskausajan tukivyön. Koko M on hieman iso, tai en osaa laittaa tätä oikein päälle. Mut huomasin heti tänään töissä, et ei tule niin iso paine alakertaan! Tässä on kunnon luut selässä! Ja on todella paksua materiaalia :-) Aiemmin mulla...
  3. Kukkalie

    Toukomurut 2014 ~ Helmikuussa

    Hellou! Mä yritin jo viime kuun ketjuun lisätä päivityspyyntöä, mut otetaas uus yritys: Kukkalien LA on 31.5. Mutta ootellaan peikkopoikaa jo aikasemmin meitä ilahduttamaan. Ukkeli on taas suurikokoinen, aivan samannäköinen kuin veljensä ja edellinenkin tuli ajoissa ja ylikokoisena...
  4. Kukkalie

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Painon nousussa taidan voittaa kyllä minä tässä kohtaa :ashamed: Raskauden alusta on tullut painoa + 12kg. Todella masentavaa, vaikka syön mielestäni todella vähän, enkä mitään makeita herkkuja ollenkaan, kun yritän pitää painoa hallinnassa. Tämä on ihan painajaismaista, täytyy kenties karsia...
  5. Kukkalie

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Maple hoi! Kyllä raskaana oleva voi käydä hammaslääkärissä normaalisti ja ottaa paikallispuudutuksen. Kysyin hammaslääkäriltä ja hänestä keskiraskaus on paras aika hoitaa hampaat. Mullakin poistetaan nyt keväällä viisaudenhampaat :$. Sokerirasituksessa mun verensokeri käyttäytyi omituisesti...
  6. Kukkalie

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Anteeksi :snotty: Laskettu aika on 31.5. Tosin rakenneultrassa arvioi sen olevan 26.5. Mut ei sitä enää vaihdettu. Luulen, et syntyy aika hyvissä ajoin, kun ensimmäinenkin tuli etukäteen ja jättikokoisena. Tämä toinen poika vaikuttas olevan vieläkin isompi! :O Ja mä olen ihan pieni nainen...
  7. Kukkalie

    Saunaelämys

    Tottakai tämä tarina ansaitsee palautetta. Hyvin kuvailtu, kiihkeä tunnelma. Nautinto välittyi mukavasti lukijalle. Hieman samankaltaisen tilanteen olen elänyt ja nauttinut kovasti :-)
  8. Kukkalie

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Jos Hyökkäysvaunu viitsii, niin mut voi lisätä listaan. Kukkalie / 30 / 2. / KOKS Nyt alan taas heräillä henkiin alkuraskauden "kamaluudesta". Toinen kerta ei näköjään ole ollenkaan yhtä helppoa kuin eka kerta raskaana. Ja maha on jo nyt niin valtava, etten tiedä miten mä vyöryn sen kanssa...
  9. Kukkalie

    Raskauskilot pois - lähdetkö mukaan??

    Edelleen on paino 54kg. Mut nyt mie lopetan laihduttamisen, koska pian lähtee paino taas nousuun, mut yritän varoo ettei taas tulis 20 kg lisää. :-)
  10. Kukkalie

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mä synnytän varmaan täällä Kotkassa, omassa sairaalassa, missä olen töissäkin. Olen kyllä kauan asunut Tampereenkin seudulla. Vitsit kun on niin mahtava fiilis! :-) vihdoinkin. Ei ne lapset usein ilmaannu ihan helposti, jokainen vauva on suuri ihme. Nyt kyllä öklöttää niin, et pitäsköhän nukkuu...
  11. Kukkalie

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Täällä on kans niin varovaista onnea. Hyvä huomata, etten ole ainoa miljoonaan kertaan viivan testaaja. Sitä kun tahtois tietä varmasti, että sais sen nupun sieltä terveenä ja ehjänä sylinsä. Netin mukaan laskettu aika 2.6. Mutta en muista miten rv:t lasketaan. Kai sitä vois neuvolaa varata...
  12. Kukkalie

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Tinttu85:lle varovaiset jippiit!!! Eihän sitä koskaan tiedä, eikä uskalla liian ajoissa iloita. En mäkään usko vielä millään, kun plussa on niin kovin kovin haalea. millionnea:lle toivon haikaran vihdoin löytävän perille. Tutulle auttoi eniten vyöhyketerapia, ja monelle tutulle on auttanut...
  13. Kukkalie

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mulla oli OneMore?n kanssa netistä katsottuna ihan sama laskettu päivä!
  14. Kukkalie

    Seksiä toisen naisen kanssa

    Niin on, varsinkin kun ei käy baareissa ollenkaan :p Netissä olen muutamiin mukaviin naisiin törmännyt, mutta eihän se meinaa, että heti löytyis se palava rakkaus tai intohimo. Aivan mahtavia ystäviä kyllä olen saanut! Viime viikonloppuna uskalsin yhden kanssa saunaan. Sit se kiltti harjasi ja...
  15. Kukkalie

    Toinen lapsi 2014?

    Mulla on haaveena toinen vauva vuodelle 2014 :heart: Nyt tuntuu oikein hyvältä hetkeltä tulla raskaaks kun ensimmäinen on jo pian 1,5v. Haaleeta viivaa näyttää tikku :rolleyes:
  16. Kukkalie

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    OneMore? Me ollaan sit ihan samassa aikataulussa ;) Onnea sinulle! Ei vois olla ihanampaa....
  17. Kukkalie

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Tämä on kai paikka, missä malttamatonkin voi hehkuttaa iloaan haalean haaleasta viivasta!!!!! Me niiiiiin haluttais toinen yhteinen pikkuinen. Olo on iloinen ja pelokas, jos se ei ole vielä tämä, mikä meille annetaan. Lapset on niin arvokkaita lahjoja, eikä niitä meille ainakaan ihan...
  18. Kukkalie

    Seksiä toisen naisen kanssa

    Olispa ihana löytää sellainen bi-nainen ystäväksi.... vois tehdä kaikkia naisten juttuja yhdessä. Kaikenlaista shoppailusta toisen hemmottelemiseen, hiusten silittelyä ja laittamista, meikkaamista, ihon hoitoa, kynsien hoitoa. Mä haluisin hemmotella toista naista ja tulla hemmotelluksi hellästi...
  19. Kukkalie

    Muita lesbo/bi-äitejä?

    Täällä on bi-pariskunta kaikelle kivalle ajanvietolle ja hauskanpidolle mieli avoinna! Ei sitä kannata kangistua mihinkään tylsiin ajatuksiin, vaan ottaa ilo irti koko elämästä!!!
  20. Kukkalie

    Haminalaiset äidit, lapset ja koirat

    Täältä löytyy lähellä Haminaa, Karhulassa asuva perhe. Myöskin suuri ja onnellinen! Meillä asustaa poika 7v., tyttö 6v. ja poika 1v3kk & 4 koiraa. Mielellämme nähtäisiin!

Yhteistyössä