Hakutulokset

  1. N

    Vauva valvoo yöt ja nukkuu päivät

    Niin ja se vielä että kun oli yhden yön mummolassa hoidossa niin nukkui koko illan ja yön (syötöt ym. tietenkin välillä), sitten kotona päivällä klo 14-> nukkui vain 2-3 h ja valvoi kuitenkin aamu kahdeksaan!:o
  2. N

    Vauva valvoo yöt ja nukkuu päivät

    Eli meidän 2kk tytön unirytmi oli vielä muutama viikko sitten ihana, sitten se yhtäkkiä muuttui niin että valvoo n. Klo 22-06 ja sitten nukkuukin loput ajasta välillä syöden ja vaippa vaihtoa, nukahtaa useimmiten jo syödessään ja seurustelu ennen syömistä on hankalaa koska kun neidillä on nälkä...
  3. N

    Rankkaa, masennus?

    Hei eli minulla on 7vk vanha aivan ihana tytär, mutta olen jatkuvasti todella todella uupunut ja kaikki tuntuu todella rankalta, itkettää melkein enemmän kuin hymyilyttää, mikään ei oikein huvita ja harmittaa kun tuntuu etten pysty nauttimaan ajasta tyttöni kanssa. Olisiko masennus? Tulee...
  4. N

    Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

    10kg tuli ja lähti ensimmäisen viikon aikana (:
  5. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    heinis1 Juu eka tulossa (: Oon just miettinyt että en turhia reissuja kuitenkaan sinne sairaalaan halua tehdä joten kärsivällisesti pitää vain odotella. Tuntuu viel jotenkin todella epätodelliselta koko vauvan saaminen, vaikka tienyt jo kauan ja kuitenkin innoissaan odottaa sen syntymistä :D
  6. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Hei kaikille! Mulla ois nyt rv 38 alkamassa ja maanantaina alko tuntua välillä kipeitä suppareita, mutta ei mitenkään sietämättömiä enkä oikein alkuun edes tienyt mitä ne oli. Yö meni sitten ihan ilman kipuja ja tiistai aamulla - päivällä tuli vain silloin tällöin ja melko lyhyitä. Mutta iltaa...
  7. N

    Kysely nuoret mammat! :-)

    1. Minkä ikäinen olet? 17, lokakuussa täytän 18 2. Onko ikääsi kommentoitu ikävästi neuvolassa yms? Ei ollenkaan 3. Miten kerroit vanhemmille raskaudestasi ja mikä oli reaktio? Äitille aina ollu helppo kertoo ja puhua asioista joten aika helposti se kävi ja iloisia molemmat (: 4. Millä...
  8. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 *elokuussa*

    LA 24.10 NuoriMama 17v/ 1.lapsi/ KOS/ tyttölupaus
  9. N

    Lokakuun lapset 2013 <3 *elokuussa*

    Hei! Täällä ois yks nuori ensikertalainen odottaja, rv 28+4 ja tyttö pitäisi olla (: Olen tosiaan melko nuori (lokakuussa täytän 18) joten ollut todella suuri muutos elämään, mutta en ole hetkeäkään katunu päätöstä pitää pienokainen. Täällä jo kärsimättömänä odotellaan että sais pikkuisen...

Yhteistyössä