Hakutulokset

  1. S

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Heippa! Sain tänään kuulla odottavani kaksosia ja tuli heti mieleen, että olisiko teillä kiinnostusta jatkaa keskustelua fb-ryhmässä?
  2. S

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Ryhmä on pystyssä! Laittakaa siis vaiks halukkaat mulle tuonne satunu3@gmail.com -osoitteeseen linkki omaan fb-profiiliinne niin voin lisätä teidät ensin vaikka kaverikseni fb:ssä siksi aikaa että saan lisättyä ryhmään.
  3. S

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Jaha, Fb ei anna mun tehdä ryhmää ellen lisää jotain kaveriani ryhmään. Kännykällä näköjään näin. Jonkun tarvii alkaa mun väliaikaiseks kaveriksi että saan ryhmän tehtyä.
  4. S

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Voin tehdä! Tällä hetkellä olen käynnykän varassa ulkomailla ja saan kyllä ryhmän tästä luotua mutta vasta loppuviikolla kun pääsen pöytäkoneelle, onnistun väsäileen esittelykansioita ynnämuita. Laittakaa vaikka kiinnostuneet mulle sähköpostia osoitteeseen satunu3@gmail.com niin katson saanko...
  5. S

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Voin tehdä. Tällä hetkellä olen ulkomailla kännykän varassa, joten ryhmän voin luida, mutta vasta loppuviikosta ehdin väsäilemään kaikkia esittelykansioita tms. Jos kiinnostuneet vaikka laitatte mulle sähköpostia osoitteeseen satunu3@gmail.com niin katson saanko sitä kautta lisättyä ryhmään.
  6. S

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Heips! Mulla laskettu aika toukokuun lopussa mutta edellinenkin raskaus meni pari viikkoa yli, joten kesäkuisia taudan olla :) Olisko kenelläkään kiinnostusta salaisee fb-ryhmän?
  7. S

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Heippa! Mulla on laskettu aika 25.5 ja edellinenkin raskaus meni pari viikkoa yli, joten taidan olla sopiva kesäkuisten ryhmään! Olisko teillä kiinnostusta salaiseen fb-ryhmään?
  8. S

    Ryhmä toukokuisille 2016!

    Viestiä voi vaikka laittaa osoitteeseen satunu3gmail.com jos löytyy innostusta!
  9. S

    Ryhmä toukokuisille 2016!

    Heippa kaikki! Vielä varmaan uusia plussaajia riittää niin että lasketuksi ajaksi tulee vielä toukokuu! Onko vielä tarvetta tehdä uutta fb-ryhmää? Voin sellaisen kyllä tehdä, joa kiinnostusta löytyy.
  10. S

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Täällä uus plussannut, la 26.5. Toinen lapsi ja Tyks! :) Laitoin viestiä, jos pääsis noihin fb-ryhmiim!
  11. S

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Minä en ole vielä saanut kummaltakaan kaveripyyntöä, joten sitä odotellessa :) Huh, kylläpä ilma on ollut trooppisen kostea jo monta päivää, sais jo vähän raikastua!
  12. S

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Ai niin, olen siis 29v, ensimmäinen lapsi, la 25.11. Ja miksikään taustakyttääjäksi en pyri, vaan aktiivisesti lupaan rupatella jos esim. FB-ryhmään pääsen :)
  13. S

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Heippa kaikille! Täällä yksi paikalle myöhään eksynyt Turun lähistöllä asuva odottaja, la marraskuussa. Vieläkö jengiin pääsee mukaan? :) Onko täällä pääosin kaikki facebookissa ja siellä teillä joku ryhmä?

Yhteistyössä