Hakutulokset

  1. fidelma

    Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*

    Nipsu83: Kiitos kun jaoit kokemukses. Toivotaan, että mulla ei istukka ala vuotamaan. Nyt on rv 29+4 eikä vielä ainakaan ole yhtään kertaa vuotanut edes tuhruttamalla. Alkuraskaudessa kyllä vuosin, mutta silloin ultrassa näkyi myös toinen sikiöpussi, joten luultavasti odotin kaksosia ja toinen...
  2. fidelma

    Pika-apua! Mikä kappale?

    Se on positiivista, että sulla on hyvä huumorintaju :D
  3. fidelma

    Pika-apua! Mikä kappale?

    Muistaako kukaan muutama vuosi sitten pinnalla ollutta kappaletta, jonka musiikkivideossa on kaveriporukka/bändi ajaa yhdessä keikkapaikalle ja käsittääkseni bändin laulajatar ja joku soittajista seurustelee ja laulajatar kirjoittaa jonkun kappaleen/kirjeen, jonka tuo poikaystävä näkee ja...
  4. fidelma

    Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*

    Mulla tisseistä tulee pari tippaa maitoa, jos oikein puristelen esim. saunassa, mutta ei ne onneks tiputtele itekseen. Edellisessä raskaudessa tissit vuoti jo paljon ennen synnytystä tosi kovasti ja sainkin täysimetettyä vauvaa heti alusta asti. Ei tarvinnut antaa edes sairaalassa lisämaitoa...
  5. fidelma

    Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*

    Minä oon ostanut aikoinaan H&M:ltä, mutta nyt en tosiaan ainakaan verkkokaupasta löytänyt. Googlettamalla löytyi nettikauppoja, joissa näytti olevan tumppuja jos minkälaisia, mutta jos et halua tilata netin kautta, niin sitten en kyllä osaa auttaa. Voiskohan ihan jossain marketeissa olla...
  6. fidelma

    Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*

    Kiitos carmel, kun kerroit kokemuksestasi. Meillä tosiaan vauva on ollut alusta asti tosi kova liikkumaan. Paljon kovempi, kuin nuo meidän edelliset tytöt. Ultraaja sanoikin, että hyvä että liikkuu, koska muuten olis todella huolissaan. Istukka näytti myös olevan kunnossa ja kaikki virtaukset...
  7. fidelma

    Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*

    Terkkuja istukkaseurannasta! Mullahan siis rakenneultrassa huomattiin, että istukka on tosi lähellä kohdunsuuta, eli oli marginaalinen istukka. Välillä yksi tympeä lääkäri sen jo ultrasi uudelleen ja hänen mielestään istukka oli kaukana kohdunsuusta eikä mitään ongelmaa missään. Kävin sitten...
  8. fidelma

    Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Mulla on tosiaan neljäs raskaus (tai no seitsemäs, mutta en laske tähän raskauksia, jotka päättyi keskenmenoon) ja jokainen raskaus on ollut edellistä vaikeampi. Ekasta raskaudesta ei oo oikein mitään huonoja muistoja. Normaalit loppuraskauden...
  9. fidelma

    Miksi naisille on vaikeaa olla porukalla ystäviä?

    En tiedä mistä johtuu, mutta meillä ainakin oli jo yläasteiässä tapana viettää aikaa neljän tai viiden kaverin joukolla yhdessä. Nykyäänkin läheisimpään ystäväporukkaani kuuluu neljä naista lapsineen ja ollaan kaikki toisillemme yhtä tärkeitä ja nähdään oikeastaan aina yhdessä ja harvemmin...
  10. fidelma

    Olisiko paikalla ketään vl?

    Eihän ap ole sanonut, että uskoo joka sanan tuostakaan leffasta. Siksihän hän täällä asioista kysyy ettei tuon leffan perusteella vedä omia johtopäätöksiään. Täällähän näyttää olevan heti hirveä lynkkausmeininki..
  11. fidelma

    Mistä kotiin liittyvästä asiasta haaveilet?

    Haaveilen terassista takapihalla, valkoisista moderneista nahkasohvista, kunnollisesta kodinhoitohuoneesta ja oman näköisestä keittiöstä, joka nykyään on entisten asukkaiden jäljiltä kaikkea muuta kuin mun mieleen. Haaveilen myös pesutornista ja kunnon kuraeteisestä.
  12. fidelma

    ens viikola se sit alkaa.....

    Itse suoritan lukiota nettilukion kautta. Pystyn käydä koko lukion oppimäärän itsenäisesti kotoa käsin, mutta mulla on kuitenkin opettajien, pienryhmäohjaajan ja toisten opiskelijoiden tuki, kun kaikki saa sähköpostilla/skypellä/FB:lla kiinni :) .
  13. fidelma

    Tyttö onkin poika?

    Mulla on jo kolme tyttöä ja aina on maha ollut sellainen pieni ja eteenpäin sojottava. En siis ole levinnyt oikeastaan ollenkaan sivulle. Mulle annettiin rakenneultrassa tyttölupaus ja täytyy sanoa, että vaikka on tietysti loppupeleissä täysin se ja sama kumpi sieltä tulee, niin pieni...
  14. fidelma

    Eikös tämä ole negatiivinen testi?

    Onkohan tuo Anna_bellan mainitsema toinen viiva kuitenkin vain sellainen taitoskohta, joka näyttää viivalta. Mutta mun näytöllä voisin olla näkevinäni ihan haalean haamun tuossa kohtaa missä plussaviivan pitäisi olla. Kannattaisiko tehdä uusi testi muutaman päivän päästä?
  15. fidelma

    Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*

    Heippa! Voisin liittynä uutena teihin marraskuun odottajiin. Laskettuaika on 7.11. SeKs ja meille on annettu tyttölupaus. Neljättä odotellaan. Neljättä tyttöä :D . Tällä hetkellä olen sairaslomalla lähihoitajan työstäni. Verenpaineet on korkealla ja supistuksia tulee säännöllisin väliajoin...
  16. fidelma

    Miksi olet kotona arkipäivänä?

    Vielä jonkun aikaa sairaslomalla ja sen jälkeen jäänkin äitiyslomalle.
  17. fidelma

    MITÄ haittaa, jos naapurin lapset leikkivät pihallasi?!?!??

    Minäkin uskon, että aloittaja provoilee, mutta vastaan silti.. En tykkää siitä, jos naapurin lapset leikkivät meidän pihassa ilman lupaa. Meidän piha on MEIDÄN piha eikä sinne ole kenelläkään ilman lupaa asiaa. En myöskään tykkää, että naapurin mies on kiinnittänyt meidän pihalla olevaan...
  18. fidelma

    Olisko teille OK jos miehenne haluaisi olla kotiherra useita vuosia?

    Hyväksyisin kyllä miehen koti-isyyden, mutta en virikehoitoa enkä sitä, että mies harrastaisi kaiken aikaa omia harrastuksiaan. Olen itse ollut pitkään kotiäitinä, joten tottakai mies saisi vuorostaan jäädä kotiin jos haluaisi.
  19. fidelma

    Useampi raskaus ja synnytykset

    Esikoinen käynnistettiin Cytotecilla rv 41+6 yliaikaisuuden takia. Synnytys käynnistyi heti ja kesti n. viisi tuntia. Keskimmäinen käynnistettiin Cytotecilla rv 40+6 yliaikaisuuden ja verenpaineen nousun takia. Käynnistyi heti ja synnytys kesti n. 3,5 tuntia. Kuopus käynnistettiin...
  20. fidelma

    Jos koulussa on lukujärjestyksessä liikuntaa...?

    Täällä on tapana, että lapsi pukee jo kotona verkkarit tai vastaavat ja lenkkarit päälleen ja on niissä koko päivän. Sisäliikuntavaatteet sitten taas ovat koulussa valmiina ja tuodaan aika ajoin pesuun kotiin. Itseasiassa justiin tänään mietin miten ärsyttävää on, kun esikoisella on melkein...

Yhteistyössä