Hakutulokset

  1. P

    Muisteloita popin kuninkaasta

    Samaa mieltä, että nuoruudessa tuli diskossa tän herran biisejä veivattua, ja monta kertaa. Nyt kypsemmällä iällä olen seurannut aina silloin tällöin uutisointia, ja todennut pyöritellen päätäni, että ei hyvin mene..... :| Nyt en seuraa sen kummemmin kohinaa enkä uutisointia, hän on mennyt...
  2. P

    Ammatti galluppi..

    Sairaanhoitaja! :flower: ;)
  3. P

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Kesäkuussa'

    Mie ilmoittelen nytten: Aloituspaino: 77 kg Paino nyt: 71,7 Muutos/vko: - 300g bmi 26,3. Tästä on hyvä mennä eteenpäin!! :flower: Hyvää Juhannusta kaikille! =) Unohdin tietty sanoa: teretulemast nalatus!! =) Kyllä joukkoon mahtuu, ja mie luulen, että olen täällä kyllä heinäkuun...
  4. P

    Vieläkö täällä on tuttuja?

    Moi FW!!! :hug: Ihana kuulla siusta!!! Mie se pörräilen täällä aina silloin tällöin, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Työt verottaa tätäkin harrastusta! Just kotiuduttiin koko perheen voimalla tehdystä Korkeasaari -> Vesipuisto Serena -reissusta ja kyllä osas olla liikennettä...
  5. P

    pitkästä aikaa

    :wave: Kiva kuulla siusta! =)
  6. P

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Kesäkuussa'

    Mie unohdin ilmottaa!! Kävin pe vaa-assa ja se näytti edelleen tasan 72 kg. Aloituspaino: 77 kg Paino nyt: 72 kg Muutos/vko...... BMI..... Perjantaina kyllä on MIINUSTA!!! =) Kävin hakemassa vähän lisämotivaatiota Kiloklubin sivuilta... tavoitepaino olisi 4 viikon uurastuksen...
  7. P

    Mun mielestä alkomashooli yliarvostettua

    Mie ole aikasta samaa mieltä. Olen huomannut sellaisen jännän jutun, että kun ajoittain olen ollut pitkiäkin aikoja juomatta alkoholia, niin sitä täytyy olla perustelemassa jatkuvasti! :o Jotenkin meidän kulttuuri on alkoholispitoinen, siis että se on normaalia, että juo. Juomaton olotila...
  8. P

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Kesäkuussa'

    Tää on niin tätä! Just kun meinaa ottaa itteensä niskasta kii, niin jo on jotkut kissanristiäiset tiedossa ja meikällä on taas itsekurissa pitelemistä... :| Tänään olen heilunut töissä ja täällä kotonakin kuin heikkopäinen, mutta het kun mies ehdotti, että grillataanko, niin mie olin kieli...
  9. P

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Kesäkuussa'

    Mie olen ihan jymähtänyt tähän 72 kiloon! Olen jopa unohtanut punnita itteni ja sitten kun käyn, niin se näyttää vaan tuota seiskakakkosta. Toisaalta, mie olen tavallaan tyytyväinen näihinkin kilopudotuksiin, mutta se 70kg on niin lähellä!!! Ei vaan meinaa olla itsekuria!! :ashamed: Koitan...
  10. P

    Onko RAHANPESU rikos?

    Mie en tiedä tuollaisesta summasta, kun olen itte pessyt vaan kakkoseurosia.... :laugh: Sie oletkin rahamiehiä! B) :D
  11. P

    Miten ovat aiemmat raskautenne menneet?

    Miulla eka raskaus ( olin 31v) meni ihan oppikirjamaisesti ja oli ns. helppo raskaus. Söin tosi terveellisesti ja painoa tuli vain vajaa 5 kg. Synnytys oli ponnistusvaihetta lukuunottamatta ihan jees.... Mutta tämä toinen raskaus ( ikää 36, liki 37 v), närästystä, supisteluja, huonoa oloa...
  12. P

    Esikko kävi itte tekemässä leipäpalasen..*turhis*

    =) Se on se itse tekemisen ilo! =)
  13. P

    heippa

    Siis miun vika plussasta on yli 4 vuotta aikaa, mutta testasin viikko sen jälkeen, kun olisi pitänyt alkaa ( johtuu siitä, että miulla on kovin epäsäännölliset kk) ja Clearblue oli testi. Hyvä testi miusta. Ostin sellaisen, jossa oli kaksi testitikkua, kun en usko ekaa kuitenkaan! =)
  14. P

    Lisää mekkoloita...

    Aivan ihania! Kyllä sie olet taitava! Miulla just ja just kestää "ompelukone hyppysissä", että suoran sauman saan ommeltua!! ( Siis suorastaan kateellinen olen!) =)
  15. P

    ekaa kertaa täällä

    Ja mie alan olla jo yli-ikäinen tänne ( täytin äskettäin 40v...eikun syksyllä siis!!), mutta kun tuo 40+ osio on niin hiljainen......Mutta olen tykännyt tästä palstasta tosi paljon!!
  16. P

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Toukokuussa'

    Huomenta! Miulla onkin jäänyt monta viikkoa väliin....on ollut kyllä tosi vaikeata aikaa, ja motivaatiokin on ajoittain ollut ihan hukassa. Niin hyvin sain painoa pois alussa, että jotenkin iski se kamala tyytyväisyyden tunne, MUTTA LIIAN AIKAISIN!! Nyt paino vaan junnaa!! Aloituspaino: 77...
  17. P

    Koulujen vanhempain illat

    Olen miekin nähnyt, että pienempiä sisaruksia on vanhempainilloissa mukana. Eikä kai missään lue, että ei saisi tulla. Olen vain itse huomannut sen, että se pienempi juur tuppaa viemään kaiken huomion, kun ainakin meillä on kieppuu ja hyörii kuin hyrrä.....Ei miun kuuntelemisesta meinaa tulla...
  18. P

    ötököiden pelkääminen

    Meillä pelätään kanssa kärpäsiä ja hämähäkkejä ja muurahaisiakin. Kaikenlaisia ötököitä, jotka surisevat jne... neidollamme ikää liki 4 vuotta. Muutama päivä sitten olin pihalla haravoimassa ja tyttömme huusi "pää punaisena" hiekkalaatikolla äitiä apuun heti! "TÄÄLLÄ ON KAMALA KASA MURKKUJA"...
  19. P

    Kerhoon kutsu "vanhoille" äideille

    Hei heppamamma! Jokaisen nikin perässä on pieni keltainen kirjekuori, siitä saat yv:n menemään! =)
  20. P

    Huonosti alkoi tämä äitienpäivä :'( *kuva*

    :hug: pienelle tytölle ja äidille jaksamista hoivaamisen keskellä. :hug:

Yhteistyössä