Hakutulokset

  1. V

    Parhaat kakkupohjavinkit kehiin!

    Kolme lasia yhteen tarvittava määrä kananmunia, toiseen saman verran sokeria, kolmanteen vehnäjauho, leivinjauho 1tl ja vaniljajauho (kaakaojauho 3rkl). Munat ja sokeri kunnon vaahdoksi ja jauhoseos sekaan. Ei tarvii ohjeita, kun ton muistaa.
  2. V

    Palstan farkkupeppuskaba. (toinen yritys)

    Lähes tulkoon nerokas.
  3. V

    Mitäs tarttui alennusmyynneistä mukaan? :)

    En mene alennusmyynteihin.
  4. V

    Vammainen töissä apteekissa?

    Mä en voi edes käsittää kuinka rankkaa sulla on :hug: Ja mä täällä valitin ku mies söi mun suklaat ja en yhtää tajunnu et jollain voi olla ihan oikeitakin ongelmia :'(
  5. V

    Miten saa lapsen puhumaan kirjakieltä?

    Kaikki kirjakieltä puhuvat lapset jotka olen tavannut ovat jollain tavalla kehareita.
  6. V

    Oletko ylpeä siitä, että lapsesi saavat kasvaa ehjässä ydinperheessä?

    Jos on onnellinen perhe niin totta kai.
  7. V

    Annatteko miestenne kuunnella heviä?

    Meillä ei kuunella musiikkia.
  8. V

    Oli kyllä virhe "tehdä lapselle sisarus"...

    Tää on se isoin syy miksi en tee toista lasta. Ei sitä tappelua jaksa kuunnella.
  9. V

    Mies söi mun suklaat.

    Se oli viel ostanu ne mulle. Onko tämä sitten se hyvä syy erota, minkä palstakin hyväksyy?
  10. V

    Mies söi mun suklaat.

    :mad: Koitan esittää urheaa, mutta mua itkettää
  11. V

    Millaista kuvittelisit seksin olevan 300kg painavan ihmisen kanssa?

    Jos ois mies niin sen pippelihän on hautautunu sinne rasvaan...hyi helvetti ku alko puistattaa ajatuskin.
  12. V

    Vuonna 2013 eroaa yli 50 000 ihmistä kirkosta.

    Hautajaiset on todella ankeat, ei kiitos. Hautaaminen pitäs lopettaa, kaikki vaa jätesäkkiin ja tuleen. Kahvipurkkiin tuhkat ja johonki puskan juureen rikastuttamaan kasvia. Näin sen pitäs mennä.
  13. V

    mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

    Vauvat ja vanhukset kuolaa muilta se ei ole hyväksyttävää käytöstä, nii ja ne halvaantuneet poloiset. UUUuuuu ja koirat tietty.
  14. V

    Onko tuo Vätti Räsynyt joku niitä palstan ilkeitä harmaita?

    Olenko mä loukannu sua vai mistä tämä tuli?
  15. V

    Miksi helsinkiläiset hermostuvat jos käyttää sanaa Hesa?

    Toi on sana jota on käytetty todella kauan ei siitä niin vain voi luopua, tosin mä sanon nykykään Helsinkiä keskustaksi, harvemmin pitää kaupunki nimeltä mainita. Mut empä ole kuullut, että Hesa sana olisi jotenkin väärä, ennen se oli ulkopaikkakuntalaisten käyttämä nimitys ja Helsinkiläiset...

Yhteistyössä