Hakutulokset

  1. B

    Tuplamammat 2013-2014

    Okei, kiitti tiedosta ! Meillä tuo rytmitys vaan ei meinaa onnistua, oon kokeillu sitä, et röyhtäytän väliin mut meillä nuo typyt hermostuu ihan hiiteen, jos maitopullo vedetään välistä pois..meillä käytetään Mamin Anti-Colic-pulloja ja niissä pienimpiä tutteja, et ei periaattees pitäis saada...
  2. B

    Tuplamammat 2013-2014

    Moikka piiiitkästä aikaa ! Mä oon täällä käyny lukemassa pikaiseen juttuja, mut nyt vasta eka kertaa saan istahtaa alas et voin jopa kirjoittaa ! :) Mulle vois päivitellä tietoja, eli: Bubblis / tytöt / 30.1.2014 /rv 37+0 /A 2340g 45cm ja B 2950g 49cm Eli tämmöstä meille ! Tytöt...
  3. B

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Onnea onnea Minttu ja pojat! :heart: Tipetsu,mun mielestä tärkeintä on et sä puhut tuntemuksista ja ajatuksista rehellisesti ääneen. Mä en usko,että kukaan pystyy hyväksymään erityistarpeista lasta tuosta noin vain,jokainen käy läpi pidemmän prosessin ja se on jokaisella yksilöllinen tapa...
  4. B

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Moikka! Suloiset kaksostytöt syntyivät eilen aamulla, A syntyi klo 11.14, 2340g ja 45cm, B syntyi 11.16, 2950g ja 49cm. Leikkaus sujui ihan hyvin,mutta itse vuosin noin 2litraa verta ja sen vuoksi piti olla 9h heräämössä.Sain 5litraa nestettä suoneen,vielä hB niin alhainen,etten ole päässyt kuin...
  5. B

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Hellou naiset ! Se olis sit 37+0 poks poks täällä ja tämän vuorokauden aikana meidän muksosten olis siis tarkoitus nähdä päivänvalo.. :heart: Oli vaan ihan pakko tulla jakaan tää, oon aikas innoissani.. :) Tässä just tajusin, et kello on yli puolen yön ja viikot paukkuu, samoin kävi niiin...
  6. B

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Moimoi, missähän täältä on kaikki keskustelijat ? Meikäläinen on seuraillu kyllä mut ei viiti aina ite olla äänessä.. :D Onko kukaan kuullut Spiritistä, et onko sillä mikä tilanne ? Kiva kuulla et NP-ultralaisilla on ollu kaikki hyvin. Se varmasti jännitti etukäteen, ite en osannu...
  7. B

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Moikka ! Täältä pieni tilannepäivitys eli ällösti vaan omaa napaa.. :ashamed: EIlen oli tosiaan äitipolikäynti, siellä meniki sit kolme tuntia..vauvoilla tilanne huonontunut, mutta lääkärin mukaan ei mitään hälyyttävän huonoa tilannetta kuitenkaan. A-vauvan kasvu on yhä edelleen...
  8. B

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Moikkamoi ! Ekaks tervetuloa Sirkkunen sekaan ! :) Ja Minttuma, mä niiiiin jo haistan sen vauvan tuoksun, mikä sulla on jo kohta kainalossa... :heart: Tipetsu, mä niin tiiän tuon sun olon ! Täällä on vedetty nyt jo kans useampi viikko muutaman tunnin unilla, jotka nukutaan 15-45min...
  9. B

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Moi ! Mitä tosiaan kaikille kuuluu,hiljeni tämä palsta ihan täysin.. :) Spirit, mites sulla menee? Vieläkö pienet on pysyny masussa? :heart: Kyl se taitaa olla niin et dikoriaalinen kaksosuus on yleisempää kuin mono..näin mä ainaki olen ymmärtäny.. Mut ny odotellaan muiltakin kuulumisia...
  10. B

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Moikka kaikille ! Taas vierähti vähän aikaa ku on selvinny tähän koneelle kirjoitteleen. Ihan ensiksi tervetuloa kaikille uusille, kuulosti tosiaan tuleen useampi mukaan ! Hienoa ! :wave: Sit omaa napaa: tänään oli taas äippäpoli. Siellä vähän sama tilanne kuin viimeksi, A-vauvan kasvu...
  11. B

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Karcci, onnea onnea !!!! :heart: Huippu juttu et saavat olla het vierihoidossa vaikka niiiiiin siro on typsykkä ! :) Oi ei, miten sitä ite jaksaa odotella.. :heart: Ja tervetuloa uudet odottajat mukaan, tänne mahtuu ! :) Bubblis ja muksoset 33+6
  12. B

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Moikkamoi pitkästä aikaa ! Täällähän sattuu ja tapahtuu, Karcci, kuulumisia odotellessa ! :D Mä kävin jo blogin puolella kurkkimas, joko olis jotain tapahtunu, mut en sillon löytäny viel uutisia.. :) Täällä on menty pari päivää sit nuoremman typyn ripulin kans..eli se mahatauti tuli...
  13. B

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Murotar, kyllä mulla olis kans OYS synnärinä. Toivotaan et saan yhtä hyvän kokemuksen ku sinäki, sitä lähdetään hakeen ! :) Tipetsu, kyselit noista petipuuhista..aika vähiin ne alkaa jo itelläki käydä, ainaki aktiivisena aloittajana ! :laugh: Isäntä olis valmis jo sairaanaki niihin hommiin...
  14. B

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    TR, toivottavasti teillä ei ala tuo kokoero kehittyä, mulla tosiaan on ihan ok tilanne, koska on erimunaiset. Silti yllättävän tiukkaan puuttuivat kokoeroon, koska tähän asti arviot olleet lähes grammalleen samat.. Karcci, mä yritän ottaa iisisti, meillä tämä vuosi ei nyt vaan jotenki ota...
  15. B

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Tervetuloa joukkoon, esikoista vailla, hienoa saada uutta jengiä tänne ! :) Jk, et sä nyt niin vähällä oo unohtunu, toki mä ainaki muistan sut ja pojat sekä tarinan aika tarkoin ! :) Kiva ku käyt tälläkin puolella, mä ainaki seikkailen väliin tuolla vauvautuneidenki puolella.. ;) Mut mä...
  16. B

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Heipparallaa ja oikein hyvää alkanutta vuotta ! Olipas Hellanlettas kiva juttu kun aloitit tän uuden ketjun ! Mä nyt sit korkkaan ja kirjoittelen ensin täällä.. :) Tuosta istukkajutusta, mulla kävi niin, että oli aikas epävarmaa et onko yhtenäinen vai erilliset istukat ja siinä...
  17. B

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Moikka, Spirit, A:n arvio oli 1670g ja B:n oli 1910g tai sinnepäin. Aiemmin A oli sen 1500g et aika huonosti oli nousua..mut onneksi on jo viikkoja kasassa,et sen suhteen saa ehkä huokaista.. Nyt äkkiä nukkuun,kello käy mut vielä piti kännyllä tsekata palsta sängyn pohjalta.. :laugh: Bubblis
  18. B

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Moikkamoi, täällä käyty äippäpolilla tänään. Sieltä tuli tällä kertaa semmosia uutisia, et A-vauvan kasvu on hidastunut verrattuna B-vauvaan ja kokoeroa oli kehittynyt kolmen viikon aikana 11%. Sinänsä ei hälyyttävää, koska kyseessä dikoriaalinen raskaus, mutta istukan toimintaa nyt sit...
  19. B

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Kaisuli, mulla noi pahimmat nivelkivut alkoi joskus noin kuusi viikkoa sitten. Viimeksi äitipolilla siitä kyselin, et mikä tämän voi aiheuttaa, ei osattu varmaksi sitä sanoa. Todennäköisesti kaikki oireet yhdessä tekee tämän, turvotus sekä hormonit, sen kai se on syy..toivottavasti jää...
  20. B

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Karcci, nyt tosissaan alkaa jännitteleen ! :) Tulee niin paljo todemmaksi tämä omaki tilanne ku noin lähellä oleva alkaa olla siellä h-hetkillä ! :) Tsemppiä, ilmoittelepa het ku on jotain kuultavaa.. ;) Ja hyvä tuo otsikko olis tosiaan olla koko vuodelle, pääsee loppuvuoden odottelijat taas...

Yhteistyössä